Przejdź do głównej zawartości

नको काम र फिल्मको कठपुतलीको कार




जे होस्, जब द हेपटाइम ग्या from्गका धेरै पात्रहरूको हत्या गरिन्छ, फिल र कोनीले सँगै काम गर्ने निर्णय गर्छन्। दुर्भाग्यवस, फिलको पूर्व प्रेमिका जेनी (एलिजाबेथ बैंक) सूचीमा पनी छ र उनको सुरक्षाको लागि दृढ संकल्पित छ। फिल र कोनी हत्याको लागि जिम्मेवार सिरियल किलरको खोजको नजिक पुग्दा तिनीहरू कठपुतलीहरूका चिनीको लतको संसारमा गहिरो हुँदै जान्छन्, जबकि संसारको वास्तविकताहरूको सामना गर्न बाध्य हुन्छन् जहाँ कठपुतलीहरू दोस्रो श्रेणीका नागरिक हुन्। । एफबीआई क्याम्पबेल एजेन्ट (जोएल म्याकहेल) ले हस्तक्षेप गर्न थाल्छ, र फिल र कोनीलाई मद्दत चाहिन्छ - फिलको सेक्रेटरी, बुलबुले (माया रुडोल्फ) लगायत अनुसन्धान बढ्दै जान्छ। यो हेर्नको लागि बाँकी छ कि यदि तिनीहरूले हेम्पटाइम हत्याहरू समाधान गर्न सक्षम हुन सक्दछ यो ढिलो हुनु अघि।


फिल्मको रसद, जिम हेन्सनको छोरा, ब्रायन हेन्सन (मपेट क्रिसमस क्यारोल) का निर्देशक, कठपुतली जान्ने निर्देशकको ठूलो फाइदा हो। हेल्पटाइम हत्याहरू संसारको कठपुतलीलाई संवेदनशील प्राणीको रूपमा चित्रण गर्न धेरै हदसम्म प्रभावकारी हुन्छन् - यद्यपि पौराणिक कथाको वास्तविक विवरण अनुसन्धानको पालना गर्दैन। यद्यपि यो स्पष्ट छ कि ह्याप्पीटाइम मुर्डर्स एलएको संस्करण चित्रण गर्न चाहन्छ जहाँ व्यक्तिहरू र कठपुतलीहरू सँगसँगै बस्दछन्, र हेन्सनको काम र फिल्मको कठपुतलीको कारणले विश्व जीवनमा आउन सक्छ। टोड बर्गर (कुंग फू पांडा: मास्टर्सको रहस्य, यो विपत्ती हो), तर लिपिमा बर्गर र डी अस्टिन रबर्टसन (आई किल फ्लावर्स टु सेभ द वर्ल्ड) को कथाको लागि लिपिमा एक इच्छा छोड्दछ (फू पांडा: I Kill Flowers to Save the World) )।




जबकि हेपटाइम मर्डर 'कहानी एक क्लासिक नोयर जासूस रहस्यको रूपमा निर्माण गरिएको छ, फिल्टको घटनाहरू बारे फिलले ठूलो कुराकानीले पूरक हो, फिल्म अपराध अनुसन्धानको सन्दर्भमा सामान्य छ। ऊ हत्याको रहस्यको प्रत्येक सामान्य गतिमा पुगेको छ, र तेस्रो कार्य पनि कम आश्चर्यजनक देख्नको लागि पर्याप्त अनुमान गरिएको छ र जाँच गर्नको लागि अर्को कथा जस्तो छ। ह्याप्पीटाइम मर्डरहरूले पनि कठपुतली रूपमा आफ्नो कठपुतलीले भरिएको संसारलाई आधुनिक अमेरिकामा क्लासिकवाद, नस्लवाद, र सेक्सिज्मको रूपकको रूपमा प्रयोग गर्ने कोशिस गरिरहेछन् किनकि कठपुतलीहरूलाई सताइन्छ र दुर्व्यवहार गरिएको चुटकुले तिनीहरूलाई सुस्त बनाउँछ। यद्यपि यी विषयवस्तुहरू वास्तवमै विकसित भएका छैनन् र हत्याको रहस्यको कथा चालमा राख्ने बित्तिकै बिर्सिएका छन्। सट्टा, प्रतिस्पर्धाको रूपमा कठपुतलीको स्थिति बौद्धिक सामाजिक टिप्पणी भन्दा सतावटमा ऐतिहासिक रूपमा बढी आपत्तिजनक र हास्यास्पद भएको छ। हेपटाइम मर्डरहरू दर्शकहरूले यसलाई विश्वास गरेको स्पष्ट रूपमा चाहन्छ।


फिल्मको सबैभन्दा सफल पक्ष ब्यारेटा फिल र म्याकार्थिको कोनी बीचको अनौंठो जोडी हो। तिनीहरूको गतिशीलता एक रमाईलो चलचित्रको छोटो क्षणको साथ राम्रोसँग काम गर्दछ, तर यो हैप्टाइम मुर्डर्सले गम्भीर निराश बनाएको छ, र रमाईलो मजाकमा आग्रह - आर-रेटेड पुरातन वस्तुको केन्द्रमा एक कठपुतली हो - शपथ, औषधी बनाउने, हत्या वा सेक्स - र म्याकार्थीको सामान्य स्टिक। ऊ छिटो चिच्याउँछ, आर-रेटेड शेनानगाँसको केही अंशमा संलग्न छ, र धेरै चुटकुले मान्छे कस्तो देखिन्छ भन्ने बारेमा हुन्छन्। (म्याकार्थीको फिल्महरूको बारेमा के हुन्छ, जसले सधैं मान्छे जस्तो देखिन्छ भन्ने बारेमा ठट्टा गर्छ?) म्याकार्थी र ब्यारेटासँगै, पात्रहरूमा अझै कडा शुटरहरू छन्। दुबै एलिजाबेथ बैंकहरू र माया रुडोल्फ उनीहरूको फिल्ममा भएको जस्तो गम्भीर र हँसिलो महसुस गर्दछन्, यद्यपि तिनीहरूको धेरै सानो भूमिका छ, तिनीहरूको प्रदर्शन जेनी र बुलबुले समावेश छन्। थप रूपमा, माथि उल्लेख गरिएझैं कठपुतलीहरूले प्रत्येक कठपुतली चरित्रलाई दिउँसोको हर्षटाइम मुर्डर्समा उत्कृष्ट तरिकाले जीवन दिन्छ।




अन्तमा, यो मुबारक मुर्डर्स जस्तो देखिन्छ कि कसैले "" यदि हामीले आर-क्लास मप्पेट चलचित्र बनायौं भने के हुन्छ? " र पूर्ण कथा, लिपि, र पात्रहरू त्यहाँबाट बनेका थिए। चलचित्र भरि, पात्रहरू विभिन्न परिस्थितिहरूमा राखिन्छन् जुन व्यक्तिको साथ चित्रण गरिएको छ भने असभ्य वा हिंस्रक हुनेछ, तर केवल कठपुतलीहरूको साथ चित्रित गरिएको एक मात्र कारणको लागि हास्यास्पद हुने उद्देश्यले। फिल्मको पहिचानमा, ह्याप्पीटाइम मर्डरहरू ट्रेलरहरू जस्तो देखिन्थ्यो कठपुतली हत्याको रहस्यबाट के आशा गर्न सकिन्छ। त्यसोभए मुबारक हत्याहरू सम्भवतः फिल्म निर्माताहरूले फिल्मको ट्रेलरहरूको आधारमा आशा गरे जस्तो अपेक्षा गर्छन्, तर यसको मतलब यो पनि हो कि फिल्मले वास्तवमा केही क्रान्तिकारी नयाँ बनाउन कोशिस गरिरहेको छैन - हुनसक्छ काममा कठपुतलीहरू सम्मिलित गर्ने प्राविधिक ज्ञान भन्दा बाहिर सक्षम हुन। जीवनको लागि।


त्यस्तै, द हेपटाइम मुर्डर्सको पूर्वावलोकन वा आर-रेटेड पपेट कमेडी अवधारणामा रुचि राख्नेहरूको लागि फिल्मको डेढ घण्टाको चलचित्र पर्याप्त मनोरन्जनात्मक हुन सक्छ। वा म्याकार्थीको हास्यपूर्ण प्रशंसकहरूको लागि, यसले धेरै कमेडी ल्याउँछ जुन दर्शकहरूले ऊबाट विगत दशकमा बनेका फिल्महरूमा आधारित आशा गर्न सक्दछन्। यद्यपि, हैपटाइम मुर्डर्ससँग प्रस्ताव गर्न थोरै छ, त्यसैले जो कोही अझै फिल्म हेर्न रुचि राख्दैनन्, उसले यस गर्मीको अन्तिम रिलीज बिल्कुलै याद गर्नेछ। जिम हेन्सनले हलिवुडमा चिरस्थायी विरासत प्राप्त गरेको हुन सक्छ, तर दि मुबारक मुर्डर्स द जिम हेन्सन कम्पनीको विमोचनहरूको अधिक विस्मृत संस्करण हो।

केन स्कटको डेलिभरी म्यानमा, भिन्स भोनले गैरजिम्मेवार ट्रक चालक डेभिड वोज्नियाक खेल्छन् - उनको परिवारका भोका, जोखिम लिने, कालो भेडाहरू। पिरामिड योजनाले उनलाई १०,००,००० भन्दा बढी debtणमा छोडेपछि डेभिडले बुझे कि उनकी प्रेमिका एम्मा (कोबी स्मुल्डर्स) गर्भवती मात्र थिइन, तर उच्च प्रोफाइल गोपनीयता मुद्दाको केन्द्रमा। बीस बर्ष अघि, डेभिडले नियमित रूपमा (नगदीको बदलामा) प्रजनन क्लिनिकमा "स्टारबक" उपनाम राखेर अनुदान दिएका थिए - जसको परिणामस्वरूप उनले "सुपर" शुक्राणु सयौं महिलाहरूमा वितरण गरे। नतिजाको रूपमा, डेभिडले थाहा पाए कि स्पर्म बैंकमा उनको यात्राको परिणामस्वरूप D 533 केटाकेटीहरू थिए जसले आफ्नो डीएनए साझा गरेका छन् - जसमध्ये १ of२ स्टारबकको वास्तविक पहिचानको पर्दाफास गर्न क्लास एक्शन मुद्दामा सामेल भए।


जिज्ञासु, डेभिड गोप्य रूपमा आफ्ना जैविक बच्चाहरूलाई भेट्छ र युवा मानिसहरूसँग विविधताका साथ सम्पर्कहरू फेला पार्दछ, उनीहरूको कलाको आविष्कार गर्दछ र चुनौतीहरूको साथ मद्दत गर्न प्रयास गर्दछ। यद्यपि, केबल समाचारमा मुद्दा चलाउने प्रवृत्तिलाई ध्यानमा राख्दै, डेभिडले "स्टारबक किड्स" को जीवनमा सक्रिय भूमिका खेल्ने वा उसको "वास्तविक" परिवारमा पूर्ण ध्यान केन्द्रित गर्ने कि नगर्ने निर्णय गर्नुपर्नेछ।






निर्देशक: केन स्कटले २०११ क्यानेडाली कमेडी स्टारबकको हलिउडको नयां डिलिभरी म्यानलाई निर्देशित गरे, जुन स्कटले निर्देशित पनि गरे। कुनै पनि पुनर्जन्मको रूपमा, यी दुई फिल्महरू बीच थोरै भिन्नताहरू छन्, तर ती नै निर्देशकको साथ पनि डिलिभरी म्यान पनि यसै कहानीको अचम्मलाग्दो नजिकको मनोरञ्जन हो - यस पटक एक अमेरिकी स्टार र न्यू योर्क शहरको साथ। तसर्थ, जो कोहीले स्टारबकको आनन्द लिएका छन् (जसले २०११ TIFF People’s Choice अवार्ड जिते), डेलिभरी म्यान सम्भवत एक निर्लज्ज हलिउड रूपान्तरण हो जुन शीर्ष इन्डी फिल्मको छन। जे होस्, मुख्य आधार हास्य र भावनाको रूपमा पाक छ, बलिउड र फ्रान्सेली स्टारबक नवप्रवर्तन पनि जारी गरिएको छ, र स्कटले (दोस्रो) प्रयासमा हास्य र नाटकको बीचमा एक ठोस सन्तुलन बनाए। तसर्थ, ती फिल्म निर्माताहरू जसले अझै स्टारबक कथा अनुभव गरेका छैनन्


सतहमा, सम्भावित दर्शकहरू डिसेम्बरमा विन्सन भौंनको औपचारिक हास्यको रूपमा पास हुन सक्दछन्, जहाँ अभिनेता आफ्नो सामान्य, कम प्रदर्शन गर्ने मानव केटालाई वयस्कको अनुहारमा जान्छन् (अभ्यास, दिल्लेमा र विवाह क्र्यासहरू हेर्नुहोस्)। यद्यपि, किनकि डेभिडले आफ्ना जैविक बच्चाहरूलाई लुकाउँछन्, फिल्ममा वास्तवमा केहि गम्भीर कथा तत्वहरू छन् जुन नायकले (र पछि भॉन) ले सम्पूर्ण अवस्थालाई गम्भीरताका साथ लिन्छ।




अझै हास्यास्पद चुटकुलेहरू छन्, तर अमेरिकी श्रोता डिलिभरी म्यान द्वारा प्रस्ताव गरिएको ईमानदार क्षणहरूको संख्या देखेर अचम्मित हुन सक्छन्। स्कटले चाहे जति थोरै गम्भीर छन्, मुख्यतया किनभने भॉनले कथामा प्रस्तुत गरिएका विभिन्न गहिरा विचारहरू बेच्ने विकल्प भने पाउँदैनन्, तर नाटकीय दृश्यहरू पनि सर्वसम्मत हुँदैनन्। डेलिभरी मानिस वास्तवमा परिवार र पितृत्वका लागि निवेदन प्राप्त गर्न कोशिस गरिरहेको छ - जसको मतलब यो छ कि यदि ऊ हराइरहेको छ भने पनि, सामग्री पहिले नै सामान्य कमेडी भाडा भन्दा पर छ।


उल्लेख गरिए अनुसार भोनले डेलिभरी म्यानमा केहि नयाँ गरिरहेको छैन। सामान्यतया, डेभिक हास्यको अर्को मानव बच्चाको नेतृत्वको हास्य-फ्यूजन हो - एक उद्देश्यहीन, आत्मकेन्द्रित, र कमजोर प्रदर्शन गर्ने केटा जो वर्तमान स्थितिको परिणाम स्वरूप ठूलो हुन बाध्य छ। आफ्नो श्रेयलाई ध्यानमा राख्दै, भोनले फिल्मलाई विभिन्न मुठभेडहरूमा हस्तान्तरण गर्दछ जुन सार्थक भावनात्मक नाटकको आधार बनाउँछ, तर अन्य क्षणहरू कम सफल हुन्छन् किनकि अभिनेता उत्साह र अति उत्साहका साथ केही खास संवेदनशील दृश्यहरू खेल्दछन्।




जे होस्, भौं एक आकर्षक युवा समूहले घेरिएको छ जुन चार स्टार्टबकका उत्तराधिकारीहरूको चार अत्यन्त स्पष्ट अनुहार बनाउँदछ, अर्थात् डेभिड प्याटेनलाई केन्द्रीय पार्क संगीतकार, आदम (र स्टारबक मुद्दाहरूको आयोजक) को रूपमा, आदम चनेलर-बेराट दार्शनिक रूपमा हराएको । केटा भिग्गो, क्रिस्टनको दुर्व्यसनी हिलरको रूपमा ब्रिट रोबर्टसन, र जोकको महत्वाकांक्षी नायकको रूपमा ज्याक रेनर। यदि भौंन असफल भयो भने, उत्साहजनक सहयोगी चरित्रहरू उसलाई समर्थन गर्नका लागि छन् - स्वीकृति र परिवारको खोजीमा युवा वयस्कहरूको मनमोहक र सम्बन्ध योग्य चित्रणको साथ।


धेरै ठोस कलाकारहरूले डिलिभरी म्यानको कथा बन्द गर्न मद्दत गर्दै छन् - प्रशंसक मनपर्ने क्रिस प्रेट सहित (चाँडै मार्वल ग्यालक्सीमा गार्डहरूको नेतृत्व गर्न), डेभिडको सबैभन्दा मिल्ने साथी र ब्रेटको वकील। प्राटको टाइमिंग र चरित्रमा अन्डररेट गरिएको दृष्टिकोण फिल्मको सबैभन्दा ठूलो हाँसोको परिणाम हो - यो सुनिश्चित गरेर कि मनोरञ्जनले दर्शकहरूलाई पर्याप्त मनोरञ्जन प्रदान गर्दछ जुन स्कटको फिल्मको गम्भीर नाटकको साथ बाढी आउन सक्छ। कोल्बी स्मुल्डर्स (कसरी मैले तपाईंको आमालाई भेटें) डेमाको गर्भवती प्रेमिका एमा जत्तिकै प्रभावकारी छ, तर उनले धेरै कामहरू पाउँदिन। ठूलो कथामा उनको भूमिकाको बावजुद, एम्मा अधिकांशतः डेभिडको लागि प्रेरणाको रूपमा काम गर्दछन् र स्कटले आफ्नो प्रमुख व्यक्तिको अर्को पक्ष देखाउनुपर्दा षड्यन्त्रमा बढ्नका लागि कार्य गर्दछ।




अझै, डेभिड र जैविक बच्चाहरूको ठूलो परिवारमा डेलिभरी म्यान प्लटमा ध्यान केन्द्रित गरेकोमा स्कटलाई दोष दिन गाह्रो छ। यस प्रयासको साथ, हामी एक विशाल दर्शक को लागी स्मार्ट स्टारबक सेटिंग repackage गर्न सक्षम छौं। धेरै दूरसंचार थ्रेडहरू छोटो हुन्छन्, र यो ध्यान हटाउन गाह्रो छ कि यो अद्वितीय मौलिकको केही हल्का भिजेको संस्करण हो, यद्यपि टुक्रालाई सँगै अन्तर्क्रिया राख्नु हेर्नु रमाईलो छ। विन्स भौंको नाटकीय नाटक द वेडिंग क्रेशर वा ओल्ड स्कूलको खोजी गरिरहेका फिल्म निर्माताहरूले रक्तरंजित आवाजमा हाँस्दै डिलिभ्री म्यानले कमेडी प्रोडक्सनहरू समावेश गरेको तथ्यमा थोरै खुलासा भयो; अरूका लागि, तथापि, हास्य र नाटकको जानकार मिश्रण सबैभन्दा मनोरञ्जनात्मक (र अझ सुन्दर) को लागि समस्या हुनुहुँदैन।


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

हरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनी

  गडबडको बिचमा फँसिएका अभिनेताहरूले यस खाली खाली उत्पादनको साथ राम्रो काम गर्छन् - तर अन्त्यमा, यो खालीपन देखिन्छ। टेलिभिजन दिग्गजहरू जस्तै कुक (बेट्स मोटेल), स्मिथ (बिग प्रेम), कागसफ (एक अमेरिकी किशोरीको गोप्य जीवन) र हेनिंग (किशोर वुल्फ) सबैले आफूलाई प्रमाणित गरे जब उनीहरूले अझ राम्रो सामग्री पाए - तर यी प्रदर्शनहरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनीहरूले वार्ता पनि भन्छन्, यदि उनीहरूलाई थाँहा छ कि उनीहरू यो जान्दछन्। केवल आना कोटो (EQUIPPED) को सापेक्ष धोखेबाजको आफ्नो गुंडा विद्रोही बहिनी चरित्रमा नजर राख्नको लागि आगो छ; बाँकी मुख्य पात्रहरू मूलत: डरावनी फिल्महरूको शिकार किशोरहरूको सामान्य संग्रह हो। Uiउजा अभिनेत्री लिन शाई (त्यहाँ केहि चीज मैरी, कपटी) बाट हान्दै छिन् जसले फिल्मको हराएको सम्भावनालाई पुनर्स्थापित गर्ने मजाको अंशको लागि उनको लेट डेब्यू गर्नेछिन्। (जबसम्म यो बेवकूफ तालिका देखा पर्दैन) स्क्रिप्टले संकलन गर्न सक्ने सबैभन्दा खराब संवाद (र यस अवस्थामा यसले केही भन्छ)। फिल्मका प्रशंसकहरूले शुरूदेखि नै Ouija बोर्ड फिल्म के हुन सक्छ भन्ने बारे सोच्दै आएका थिए - र अन्त

स्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फि

हीरोआकी समुरा ​​द्वारा लेखिएको जापानी मa्गा श्रृंखलाको अनुकूलनको साथसाथै (१ 199 199 199 मा पहिलो पटक रिलीज गरियो), अमर ब्लेड ताकाशी मइकेको १०० औं फिल्म हो। जैसा कि ऑडिशन, इची द किलर, र १ Ass एसासिन्स जस्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फिल्म निर्माताहरूको अपेक्षा गरिन्छ, अमर ब्लेड शैलीमा कहानी कथनमा अत्यन्त हिंसात्मक र स्टाइलिश अभ्यास हो; जसले पूर्वी र पश्चिमी कमिक्समा सामान्यतया पाइने उष्णकटिबंधीयको साथ समुराई विधाको पुरातन वस्तुलाई भ्रमित गर्दछ। अन्तिम फिल्मको नतीजाले माइकलाई उत्तम प्रतिनिधित्व गर्दैन, तर यसले यो प्रमाणित गर्दछ कि अत्यन्त प्रशस्त कथाकार अझै एक चरण हराउछ। अमर ब्लेडको छुटकाराको कथाको खोजीमा कुनै गहिराइ छैन, तर यसले मिकको कुशल हातहरूमा राम्रो (र धेरै रक्तपातपूर्ण) कस्तूरी रमाइलो प्रदान गर्दछ। मानजी (टाकुया किमुरा) एक कुख्यात समुराई हो जसलाई सबै घाउहरू निको पार्ने श्राप दिन सकिन्छ - यान्जुकिनी (Yôko Yamamoto) भनेर चिनिने एक पुरातन जीवको पछि अनि अमरत्व गर्दै, एक पौराणिक लडाई पछि यो लगभग मानजीको जीवनको लागत हो। करिब पचास बर्ष पछि, रन्न असानो (हाना सुगिसकी) नाम गरेक

परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्ल

पर्लको सुरक्षा मूल्या assessment्कनको एक हिस्सा गर्दा, जुन साइटमा हुन्छ, केही गगनचुम्बी बिग्रन्छ र विलले यसलाई ज्वलन्त पत्ता लगाउँदछ। यद्यपि भवनले आगो नियन्त्रण गर्न सुरक्षा उपायहरू प्रस्तुत गर्दछ, त्यहाँ एक समस्या छ जुन आगो फैलिने क्रममा छ, र विलको परिवार खतरा भन्दा केही माथि मात्र छ जब उसले सुरू गर्छ। मामलाहरू अझ गाह्रो बनाउनको लागि, पर्ल फायरको ढाँचाभित्र योजना बनाईनुपर्दछ र ह theक Kong पुलिसलाई त्याग्न जरुरी छ यदि उनी आफ्नो परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्लमा पस्छ भने, उनको परिवारलाई आगोको रेखा माथि फेला पार्छ, र जलेको भवनबाट उनीहरूलाई बचाउँछ - र यो गर्न सक्षम छैन कि यो स्पष्ट छैन। गगनचुम्बी भवनको अवधारणा एकदम चाखलाग्दो छ, र यसले विश्वको सब भन्दा अग्लो भवनमा यो कार्य थ्रिलर स्थापित गर्दछ - एउटा भवन जसमा त्यहाँका बासिन्दाहरूलाई आवश्यक पर्ने सबै कुरा हुन्छ पार्क र स्वास्थ्य केन्द्रदेखि चलचित्र थिएटर र शपिंग मल्लसम्म। र टेक्नोलोजीको आधुनिक आश्चर्यको रूपमा हुनुपर्ने कुरालाई रिन्च फाल्नु भनेको फि