Przejdź do głównej zawartości

हि कार्यहरू वा LEGO चलचित्र जत्ति

 




डार्क नाइट फर्किन्छ, भाग १ फ्रान्क मिलरको स्ट्राइकि story स्टोरी (जसले ब्याटमैनको अनुहार सदाको लागि बदल्छ) लाई कैद गर्ने र प्रभावी ढंगले अँध्यारो कैद गरेर ब्याटम्यान को हो र ऊ के हो भन्ने कुरालाई ओझेलमा पार्छ। पृष्ठबाट स्क्रिनमा अनुवाद गर्न अवरोधहरूको बाबजुद। (मिलरको कथाले उदाहरणका लागि धेरै भाषण कथनहरू प्रयोग गर्‍यो जुन फिल्मले यति प्रभावकारी ढ use्गले प्रयोग गर्न सक्नुहुने औजार होईन।) डार्क नाइट फर्कन्छ, भाग २ यत्तिकै विश्वासी र रचनात्मक छ जुन अन्तिम दुई खण्डहरूको आफ्नै अनुवादमा अनुवाद गरिएको छ। मिलर फोर -पार्ट कहानी ("डार्क नाइटको शिकार" र "डार्क नाइटको पतन"); दुर्भाग्यवस, यस वफादार मनोरन्जन पनि फिल्म को पतन साबित।

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

 

Strony

Wpisy

 

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

मिलरको कथामा धेरै सामाजिक व्यंग्य निर्माण भएको छ - र यो अन्तिम दुई खण्डहरू भन्दा बढी प्रस्ट छैन, जसमा शीत युद्धको एक विशाल विवरण र त्यस समयमा विश्वमा झुण्डिएको आणविक प्रलयको खतरा समावेश छ। यो कथा लेखिएको थियो ('s० दशक)। वर्षहरू। वास्तविक शीतयुद्ध युगको बखत कथा पढ्ने प्रशंसकहरूको लागि, यो एउटा उल्टो र रमाइलो धागो पछ्याउनुपर्‍यो - तर २१ औं शताब्दीको एनिमेटेड फिल्मको सन्दर्भमा, यसले अन्यथा केन्द्रित कथामा धेरै ध्यान दिन्छ। काउबॉय वार्तामा आएका राष्ट्रपति रेगन एस्क्व - वा सुपरम्यान क्युवामा सोभियत सेनाको बिरूद्ध लडिरहेको छ - यस समयलाई सम्झन नसक्ने युवाहरूलाई स्पष्ट पनी लाजमर्दो छ, र सबप्लटले आशा गरेकाहरूलाई निराश पार्दैछ यसले अब त्यस्तै प्रभाव पार्नेछ। ,




डार्क नाइटको फिर्तीले ब्याटम्यानको परिप्रेक्ष्य मात्र परिवर्तन गरेन तर मान्छेले जोकरलाई देख्ने तरिकामा पनि परिवर्तन आएको छ। "डार्क नाइटको हन्ट" मा ब्याटम्यान / जोकर प्रीमियर एक जंगली र खूनी थियो (जोकरले प्रत्यक्ष-कार्य ब्याटम्यान चलचित्रहरूमा देखेको समाज-हत्यारा मानिसको उपस्थितिमा मद्दत पुर्‍याए), र आशा छ कि कम्तिमा कथाको त्यो भाग अझै पनि पर्दा राख्छ। तौल दुर्भाग्यवस, यो प्रभाव पनि यसको अनुवाद दक्षता गुमाउँछ। -76 मिनेटको खेलमा फिट हुनको लागि, जोकरको उपस्थिति धेरै हतारिएको महसुस गर्दछ (र यो अझै पनि एक कार्टुन नै हो, यद्यपि यो वयस्कहरूमा परिणत भएको छ), मिलरले आफ्नो पुस्तकमा चित्रित गरेकोमा धेरै मधुरो छ।


हराएको / चाखलाग्दो व्यक्तिको तारा, माइकल इमर्सनले आफैलाई डरलाग्दो / विलक्षण पात्रहरू खेल्ने व्यक्तिको रूपमा पहिचान गरेको छ, र त्यसैले हामी उनलाई जोकरको आवाजका लागि मुख्य उम्मेदवार हुन सक्छ भन्ने लाग्न सक्छ। उहाँ छैन। म भन्न जाँदैछु कि मलाई लाग्दैन कि कोशिश गरीएको र साँचो जोकर इन्स्ट्रुमेलिस्ट मार्क ह्यामिल यस अंशका लागि "सिद्ध" हुन्थे; फ्रान्क मिलरले आफ्नो जोकर धेरै जानाजानी यस्तो संस्करणको रूपमा सिर्जना गरे जुन विश्वले पहिले कहिल्यै देखेको थिएन (प्रसिद्ध, मरे पछि, अत्यन्त निर्दयी), र मलाई लाग्छ कि अर्का कलाकारले यो फरक व्याख्या गर्नु पर्छ। यो केवल हो कि इमर्सन (आफ्नो नाक दिँदै) सही उम्मेद्वार होइनन् र उनीसँग एनिमेटेड पात्रहरूको लागि धेरै लाइनहरू छन् जस्तो लाग्छ जसले तिनीहरूलाई आवाज दिन्छ; अभिनेताले मिलरको सट्टामा बोल्दै गरेको भावनालाई उल्लेख गर्नु पर्दैन




किनकि जोकर खण्डले त्यस्तो महसुस गरेको जस्तो महसुस गर्दैन, तपाईं अझै पनि आशा गर्न सक्नुहुन्छ कि ब्याटम्यान / सुपरम्यान एपिक शोले मिलरको कथा पूरा गर्दछ कि भिन्नता पत्ता लगाउँदछ। वास्तवमा दुई सुपरहीरो टाइटन बीचको वास्तविक लड़ाई रमाइलो छ (विशेष गरी यदि तपाईंलाई थाहा छ यो अन्त्य हुन्छ), तर त्यहाँ पुग्दा थकाइलाग्दो काम छ।


हामीले तर्क गरिसकेका छौं, शीत युद्ध युगको सम्पूर्ण स्केच जसले अन्ततः जोकरको “स्कीम” चलाउँदछ र अन्ततः सुपरमेनलाई ब्याटम्यानको सामना गर्न उक्साउँछ जुन दु: खी रूपमा पुरानो हो, र फिल्मले स्रोत सामग्रीको धेरै साना स्ट्रेंडहरू पछ्याउँदछ, खरायोको घुमाउरो कथनको दायाँ भागमा। (उदाहरण: जिम गोर्डनलाई बिजुली चुकने अव्यवस्थामा - वा इतिहास केवल ग्रीन एरोको संक्षिप्त प्रस्तुतीकरणमा सन्दर्भ गरिएको थियो)। जो मिलरको कार्यको टक्करात्मक आराम चाहँदैनन् (पढ्नुहोस्: ब्याटम्यान कथा चाहनेहरू), यी भिन्नताहरूले विशेष ध्यान दिन्छ, जबकि (फेरि) पुस्तकहरू मनपराउने मानिसहरूले सन्तुष्ट राष्ट्रपति, रेगन जस्ता चीजहरूको दृश्य पाउन सक्छन्। जोकरको बाल्यकाल रोबोट हतियार वा बोसो, र झिम्काइएको सेलिना काइल मूर्ख हुनु जब उनी पर्दामा देखा पर्छिन्।




फिर्ताको कास्ट आवाजहरू (ब्याटम्यानको रूपमा पिटर वेलर, रोबिनको रूपमा एरियल शीतकालीन, डेविड सेल्बी गोर्डनको रूपमा) पहिलो पटक जत्तिकै ठोस छन् - जबकि मार्क टार भ्याली स्टार एक उत्कृष्ट सुपरम्यान हो। कुराकानी कार्यक्रम होस्ट क्यानन ओ ब्रायन कुराकानी होस्टको रूपमा क्यामेरामा प्रवेश गर्दैछन। भाग १ जस्तो, एनिमेसन शैलीले सानो बनाउने र मिलरको वातावरण र पात्रहरूको रोकिने इमुलेट गर्दछ, जबकि तेज र स्पष्ट हाई-डेफ ढाँचामा देखा पर्दछ। दृश्य दृष्टिकोणबाट, ब्लु-रे अवलोकन अवलोकन गर्न लायक छ।


यदि त्यहाँ सबै मुख्य थ्रेडहरू एक अधिक प्रभावी र / वा अपडेट गरिएको कथनमा (प्रशंसकहरू फुटेको जोखिमको साथ) मा अपग्रेड गर्ने तरिका थियो भने, डार्क नाइट रिटर्न्स, पार्ट २ परिवर्तनहरूको लागि राम्रो चलचित्र हुन सक्छ। वर्तमान स्थितिमा, फिल्म कथाको मायालु वफादार मनोरञ्जन हो - राम्रो वा नराम्रोको लागि, दर्शकमा निर्भर गर्दछ।


ब्लू-रे कम्बो प्याकको विशेष सुविधाहरू

स्केचबाट स्क्रीनमा: अनुकूलन प्रक्रिया पत्ता लगाउँदै (एचडी, min 44 मिनेट): निर्देशक जय ओलिवाले यस विस्तृत, चलाखीपूर्वक संकलित र सम्पादित उत्पादन वृत्तचित्रको भाग २ मा टिप्पणी गरेका छन्, प्यानल-स्क्रीन तुलना, चरित्र सेटहरू र अवधारणा निर्माण, र "डार्क" नाइट रिटर्न्स "आफ्नो अन्तिम दुई रिलिजहरु र उसको एनिमेटेड अनुकूलन बीचको भिन्नता विच्छेदन गर्दै। अधिकतम चलचित्र मोड-एस्के फीचर (प्रत्यक्ष अडियो कमेन्टरी वा पर्दा पछाडिको वृत्तचित्रको विपरित), चलिरहेको पीआईपी टिप्पणी भन्दा स्ट्यान्ड-एक्लो एड-अनको बावजुद, ओलिवाको काममा आइपुग्दा क्रिस्टल-स्पष्ट अन्तरदृष्टि प्रदान गर्दछ। मिलरको महाकाव्यको दोस्रो भाग।

सुपरम्यान बनाम ब्याटमैन: जब नायकहरू आपसमा मिल्छन् (HD, minutes मिनेट): "सुपरम्यान र ब्याटम्यान बीचको लडाई कसले जित्न सक्छ?" मिलरको "रिटर्न अफ द डार्क नाइट" मा सुपरम्यान र ब्याटम्यानको जटिल भूमिकाहरूको एक सिंहावलोकन, कसरी उनीहरूको व्यक्तित्व र चरित्रको विकासले यी भूमिकामा प्रभाव पार्छ, र मिलरले सुपरम्यान / ब्याटमैनलाई व्यवस्थित गर्ने नियतले सरकारलाई नाजायज अधिकारको रूपमा चित्रण गर्दछ। , र यस्तै।

जोकर: मृत्युभन्दा अघि हाँसो (HD, १ minutes मिनेट): जोकर, एक ब tw्गरा चालको रूपमा, गोथम ब्रह्माण्डमा यसको परिचय, यसको हत्यारा योजनाहरू र बर्षौंको दौडान, र यसको पागल पुनरुत्थान र मिलरको "फिर्ताको अफ द डार्क" मा गिर्‍यो। नाइट। " । "

अधिक एपिसोडहरू: डीसी कमिक्स् वॉल्टबाट (एसडी, min 68 मिनेट): ब्याटम्यानबाट "द लास्ट लाफ": एनिमेटेड श्रृंखला, ब्याटम्यानबाट "द म्यान हू किल ब्याटम्यान": एनिमेटेड श्रृंखला, र "द सुपरहीरो लड़ाई!" बाट बाट: बहादुर र बोल्ड।

स्नीक पिक: सुपरम्यान नो सीमा (HD, १० मिनेट): अर्को DCU एनिमेटेड चलचित्रको विस्तारित पूर्वावलोकन।

स्नीक पिक: डार्क नाइट रिटर्न्स, भाग १ (HD, १० मिनेट): भाग १ को लागी विस्तारित पदोन्नति।

डिजिटल कमिक स्निपेट (HD): 4-पृष्ठको स्निपेट जुन मिलरको फिर्ताको दोस्रो भागबाट धेरै छोटो छ।

थिएटर पूर्वावलोकन (HD, minutes मिनेट): होबिट: एक अप्रत्याशित यात्रा

ब्याटमैन: डार्क नाइट फिर्ता छ, भाग २ अब डीभिडी, ब्लू-रेमा उपलब्ध छ र डिजिटल रूपमा डाउनलोड गर्न पनि सकिन्छ। PG-13 को वर्गीकरण हिंसा र कार्यको केहि गहन श्रृंखलाको लागि।

जेम्स ग्रेको "विज्ञापन अस्ट्रा" जुन २०१ 2017 मा प्रमुख फोटोग्राफीमा गयो, यो दशकमा देखा पर्न प्रतिष्ठित अन्तरिक्ष उडान नाटकहरूको बढ्दो श्रृंखलामा पछिल्लो हो। धेरै चोटि स्थगित भएपछि (विस्तृत दृश्य प्रभावहरू र डिज्नी / फक्स मर्जरको कारण), अन्ततः यस फिल्मको अगस्टमा अगस्ट १ Festival at Ven भेनिस फिल्म फेस्टिवलमा अगस्तमा प्रदर्शन भयो र नेशनल थिएटरमा चलिरहेको छ। यसका लागि सिनेमाफिल्सहरूले धैर्यतासाथ पर्खनु पर्‍यो, यदि यो यस वर्षको ऑस्करमा महत्वपूर्ण खेलाडी बन्न सक्छ कि भनेर बाहिर जान्छ कि भनेर सोचमा। जबकि एस्ट्रा अर्को गुरुत्वाकर्षण वा मंगलबार नहुन सक्छ, पुरस्कारलाई मान्यता दिने सर्तमा, यसले (प्राय:) कुर्नु पर्छ। उत्कृष्ट ब्राड पिट प्रदर्शन र उत्कृष्ट टेक्निकल फिल्म निर्माणले विज्ञापन एस्ट्राको महत्वाकांक्षी कार्यलाई प्रेरित गर्‍यो, जुन हरेक बिन्दुमा पुग्न सक्दैन।


एड अस्ट्रामा पिट स्टार मेजर रोय म्याकब्राइडका छोराको रूपमा, स्टार्ट प्रसिद्ध अमेरिकी अन्तरिक्ष यात्री क्लिफोर्ड म्याकब्राइड (टमी ली जोन्स )को रूपमा। रोय किशोरावस्थामा हुँदा क्लिफोर्डले लीमा प्रोजेक्ट भनेर चिनिने गहिरो अन्तरिक्ष यात्रा अभियान सुरु गरे र सम्भवतः त्यस अभियानका वर्षहरूमा हराए। तर विद्युत प्रवाहको छालहरूले पृथ्वीको माध्यमबाट यात्रा गरे र मानव अस्तित्वलाई धम्की दिए पछि, अमेरिकी अन्तरिक्ष कमाण्डरले क्लिफर्ड नेपच्यूनमा जीवित छ भन्ने ठाने कारण छ। क्लिफोर्डसँग जोड्नको लागि र हालको अवस्थाको बारेमा के गर्न सकिन्छ हेर्नुहोस् भन्ने उद्देश्यका लागि स्पेसक्यम रोयट भर्ती गर्दैछ।






यद्यपि विज्ञापन एस्ट्रासँग आधुनिक साइ-फाइ छविहरूको ठूलो दायरा छ, यो कथाले वर्णन गर्दछ धेरै आत्मीय र व्यक्तिगत छ। ग्रे र एथान ग्रोसलाई क्रेडिट, स्क्रिप्टले पारिवारिक मुद्दाहरू सम्बोधन गर्दछ (विशेष गरी बुवा र छोराको बिचको सम्बन्ध) र मानवताको प्रकृति र दर्शकहरूलाई दुई घण्टाको दौडमा सोच्नको लागि एक रोमाञ्चक अवसर प्रदान गर्दछ। यो रोयको स्ट्रि forको लागि ठोस आधार प्रदान गर्दछ, यद्यपि विज्ञापन एस्ट्राले अन्ततः यस्तो महसुस गर्दछ कि उसले ग्रे पञ्च प्रदान गर्ने कुञ्जी घटक हराइरहेको छ। फिल्म धेरै स्टानले कुब्रिकको २००१ को पुस्तक, स्पेस ओडिसीको कारणले भएको हो जसको मतलब केही दर्शकहरूले ग्रेको दृष्टिकोण अलि धेरै चिसो र टाढा भेट्टाए। हामीले तारा र पहिलो मान्छे बीच तुलना गर्नु पर्छ, तर विज्ञापन अस्ट्राको भावनात्मक कोर चलचित्रको पछाडि भावनाको रूपमा प्रभावकारी छैन।


ठाउँ जहाँ ग्रेको दर्शन साँच्चिकै चम्किन्छ त्यो विज्ञापन अस्ट्राको टेक्निकल पक्षबाट हुन्छ। यो फिल्म ठूलो पर्दामा देख्नको लागि अचम्मको छ, मुख्य रूपमा यसको शानदार दृश्य प्रभावहरू र होइटे भ्यान होएटेमा (जो दुर्घटनावश इन्टरस्टेलर क्रिस्टोफर नोलानलाई गोली हान्यो) द्वारा प्रेरणादायक फिल्मको लागि। विज्ञापन अस्ट्रा एक चलचित्र हो जुन सब भन्दा ठूलो सम्भावित पर्दामा हेर्नु आवश्यक छ, त्यसैले यस अवस्थामा, IMAX प्रीमियम निश्चित रूपले यसको लायक छ। स्पष्ट रूपमा, ग्रेले चलचित्रको स्थान चित्रण गर्ने हिसाबले पक्कै आविष्कार गर्दैन, तर उनले उत्तेजक दृश्यहरू र रचनात्मक विश्व-निर्माणलाई तीब्रताका साथ औंल्याउँछ। र जबकि विज्ञापन एस्ट्रा निश्चित रूपमा चरित्रमा आधारित नाटक हो, ग्रेले केहि रोमाञ्चक सेट टुक्राहरू प्रस्तुत गर्दछ जुन ठाउँको खतराहरू चित्रण गर्दछ।




हलिउड फिल्म द वन्स अपन ए टाइम को गर्मीमा उनको प्रशंसित हलिवुड भ्रमणको कुनामा, पिटले अर्को कडा आउटिंगको साथ २०१ flag को झण्डा जारी राख्यो। विज्ञापन अस्ट्रा पिटको प्रदर्शन धेरै अन्डररेट गरिएको छ र सूक्ष्म छ, र प्रभावी ढ Roy्गले रोयको भित्री उथलपुथल र द्वन्द्वमा जान सक्छ। उनीहरूले लेखे जस्तै चरित्रले अलि भावनात्मक रूपमा भेट्न सक्दछ, यद्यपि पिटसँग केही क्षणहरू छन् जब उसले रोयको भावनालाई अभिव्यक्त गर्दछ जुन जमिनमा महसुस गर्छ। यो पिटको क्यारियरको "सबैभन्दा उत्पादक" भूमिकाबाट धेरै टाढा छ, तर यो उत्कृष्ट फिटको रूपमा प्रमाणित हुन्छ र यसको प्रस्तावहरूलाई चाखलाग्दो तरीकाले प्रदर्शन गर्न जारी राख्छ। यसको विपरित, प्राय: समर्थन गर्ने कलाकारहरूसँग ध्यान देने योग्य प्रभाव पार्न पर्याप्त स्क्रिन समय छैन। एक अपवाद जोन्स हो, क्लिफर्ड जस्तै, जो अधिक दृश्यमा पागल मानिसलाई चित्रण गर्न केहि दृश्यहरू लिन्छ। सक्छ,


यस वर्ष फिल्म फेस्टिवलमा प्रदर्शन गरिएको अन्य फिल्महरू जत्तिकै विज्ञापन एस्ट्राले त्यति ठूलो उर्जा उत्पादन गर्न सक्दैन, तर यस्तो किसिमको हल्ला हो कि साइ-फाई वातावरणमा यसको परीक्षणको लागि अझै समय चाहिन्छ। यदि फिल्मले दर्शकहरूलाई यसको भावनात्मक कम्पोनेन्ट्सको मामलामा तपाइँको औंलामा उभ्याउँछ भने, ग्रे ताराहरूमा पुग्न र विचारशील र दर्शनीय केहि चित्रणको लागि प्रशंसा दिइनु पर्दछ। विज्ञापन अस्ट्राको डिजाइन २०१ 2019 को सर्वश्रेष्ठ बीचमा छ, र पिटले आफ्नो काँधमा फिल्म लगाउँदछ, यसको बहुमुखी प्रतिभा प्रदर्शन गर्दै। फिल्मले यसको ठूलो महत्वकांक्षालाई महसुस गर्न असफल हुन्छ, तर यो जताततै अद्भुत प्रयास हो।

फ्यान्टास्टिक फोर (२०१ 2015) मा, रीड रिचर्ड्स (माइल्स टेलर) एक युवा प्रतिभा हुन् जसको शैक्षिक प्रयासहरू तिनका शिक्षकहरू भन्दा सजिलो वर्ष अगाडि छन्। मूल्याerv्कन नगरिएको रीडले आफ्नो सहपाठी बेन ग्रिम (जेमी बेल) सँग एक सम्भावित साझेदारी बनाउँदछ, जो एक मात्र व्यक्ति हो जसले युवा रीडको आत्म-सचेत वैज्ञानिक गतिविधिहरूलाई प्रोत्साहित गर्‍यो। आधा दशकदेखि यस दम्पतीले एउटा टेलिपोर्टेशन उपकरण निर्माण गर्न काम गरिरहेको छ र यसले स्थानीय विज्ञान मेलामा आफ्नो प्रोटोटाइप प्रदर्शन गर्दैछ - जुन अदालतले स्थानीय विज्ञान समुदायबाट रोक्छ तर चतुर फ्रान्क्लिन तूफान (रेजि। क्याथी) को ध्यान आकर्षण गर्छ। रिडको आविष्कार कुञ्जी हो भन्ने विश्वास गर्दछ। आयामहरू बीच यात्रा को क्र्याक।


आँधीबेहरीले रीडलाई आफ्नै छोरा, जोनी (माइकल बी जोर्डन), सु (केट मारा), र सनकी टेक प्रडिगी विक्टर भोन डूम (टोबी केबेल) को लागि क्वान्टम गेट बनाउनको लागि भर्ती गर्‍यो, आशा छ कि मानवता सक्षम छ भन्ने आशाको साथ। नयाँ ऊर्जा फसल गर्न। जे होस्, जब रीड र उनका आविष्कारकहरूले समय तालिका भन्दा पहिले क्वान्टम गेट पार गर्ने निर्णय गर्छन्, "ग्रह शून्य" मा भएको दुर्घटनामा भयानक आनुवंशिक उत्परिवर्तन समावेश हुन्छ - यसले युवा आविष्कारकहरूलाई बढी शक्ति प्रदान गर्दछ। सुपरहीरोको टोली बन्नुहोस्।




समीक्षा र (अब) मिति दिइएका प्रभावहरूका आधारभूत प्रभावहरूको बाबजुद, टिम स्टोरीको फ्यान्स्ट्याक फोर अनुकूलन २००० शताब्दीको मध्यदेखि सफल भएको छ, किनकि २० औं शताब्दी फक्सले विश्वव्यापी बक्स अफिसमा $ million०० मिलियन भन्दा बढी आर्जित गरेको छ, संयुक्त million २ million० मिलियन डलरको बजेटको साथ। नयाँ फ्यान्टास्टिक फोर फिल्म बनाउनमा जोड दिँदै (ताकि अधिकारहरू मार्वल स्टुडियोमा फर्किदैन), फक्स फ्रान्चाइज रिस्टार्ट सुरु गर्न क्रॉनिक निर्देशक जोश ट्रान्कलाई नियुक्त गरियो - आशा छ कि युवा फिल्म निर्माताले पनि त्यस्तै गर्न सक्नेछन सन्तुलन प्राप्त गर्न। मनोरन्जन को। , एक नाटक र आकर्षण जो नयाँको रूपमा शुरू भयो। दुर्भाग्यवश, फ्यान्टेस्टिक फोर को पुन: लॉन्च संग, ट्र्यांकको विस्तारले उसको हात बढायो र यसलाई एक फिल्म बनायो जुन हर प्रकारले (चरित्र, कथा, र विशेष प्रभावहरू) मा अकल्पनीय थियो। सबै भन्दा खराब




चलचित्र कडा खुट्टामा सुरु हुन्छ जब यसले केही नाक कार्टुन (विशेष गरी रीडको जीवनमा वयस्कहरूबाट) ले चिन्तनशील साइ-फाइ कथा सुनाउँछ र ट्र्यांकले सुरुमा लगानी गरेको अनौठो र इमान्दार सम्बन्ध बनाउँदछ। एक हास्य पुस्तक रोमान्समा रीड र सुलाई जबरजस्ती गर्नुको सट्टा, फ्यान्टेस्टिक फोरले दम्पतीको नौसिखिको मित्रता र आविष्कारको लागि साझा तिर्खा प्रकट गर्दछ। त्यस्तै, माइकल बी जोर्डन र केट मारा भाइहरू र (अपनाएको) बहिनीहरूको रूपमा अनलाइन विवादास्पद साबित भए, जबकि पात्रहरू र तिनीहरूका बुबा बीचको वास्तविक गतिशीलता वास्तविक छ - धेरै आधुनिक परिवारहरूमा रहेको विविधता प्रतिबिम्बित। । भिक्टर भोन डूमको संरक्षित र सनकी व्यक्तित्वको बावजुद ट्रान्कले आफ्नो आकर्षण र बुद्धिमत्ताको सार सिंहावलोकन दिन्छ, जसले फ्र्याक्लिन तूफान टोलीबाट विक्टरलाई फाइदा पुर्‍यायो, साथ साथै रीडको प्रतिबिम्ब,


यद्यपि, वास्तविक दुर्घटना हुने बित्तिकै र गुप्त नायकहरूले आफ्ना क्षमताहरू पत्ता लगाउँदछन् (एक स्मार्ट क्षणमा जसमा ती साथीहरू अचानक आयो भन्ने डरलाग्दो क्षणमा) ट्रान्कले खडा गरेको सतर्क जगले द्रुत गतिको प्रशिक्षणले लगभग सबै सतर्क आधारहरूलाई कमजोर पार्दछ। । मोनेटिज र वाइन्डिंग चरित्र विकासहरू। अन्तिम शृ .्खला सम्म एक्शन श्रृंखला अवस्थित हुँदैन, जुन कष्टकर छोटो पनि हो - विश्वास गर्छ वा गर्दैन, २०० 2005 फिल्म भन्दा कम रचनात्मक।




खाली शैलीमा निर्भर सीजीआई दृश्य डिजाइनले अभिभूत शैलीमा, एक ग्राउन्ड फ्यान्ट्यास्टिक फोर फिल्म (सुपर-प्रभावकारी झगडाको सट्टा पात्रहरूमा जोड दिएर) स्वागत योग्य परिवर्तन हुन सक्थ्यो; मध्य मैदान पछि, यद्यपि, ट्रान्कले मेलोड्रामेटिक अन्तर्क्रिया, अविकसित कहानी कथन, र शक्तिशाली चौकडीको अन्जान कार्यान्वयनको साथ सेटअप गरेका सबैलाई पुनःभर्न कोसिस गर्दछ।


ट्रान्कको फिल्मको उल्लेखनीय गुण विशेष गरी निराशाजनक छ कि पात्रहरूले परम्परागत रूपमा कार्टुन नायकहरूलाई विश्वसनीयता दिन्छन् - टेलर, जोर्डन, मारा र बेलको छायादार प्रदर्शनका साथ। फिल्मको लामो अंशमा जहाँ कथाले क्वान्टम गेट दुर्घटना पछि देखा पर्ने टुक्रिएको मित्रता, असुरक्षा र सामना गर्ने संयन्त्रको परीक्षण गर्दछ, कलाकारहरूले सुपरहीरो कथाहरू (समान) को जटिल (र आधुनिक) पारस्परिक नाटकहरू विरुद्ध बारलाई चुनौती दिन सक्षम भए उनीहरूले पहिले के गरेका थिए)। हामीले द डार्क नाइट ट्रायलजीमा देख्यौं, म्यान अफ इस्पात र क्याप्टन अमेरिका: द विन्टर सोलिडर बीच)। यसको सट्टा, ट्रान्कले आफ्ना मुख्य पात्रहरू (र विरोधीहरू) लाई नम्र दोस्रो हाफमा च्याट गर्छन्, क्लिचसँग, आकर्षक संवादको साथ, टिम ब्लेक नेल्सनबाट मूर्ख सहयोगी काम (जो च्युइंग गमसँग जति बढी समय खर्च गर्दछन्,




चलचित्रको सबैभन्दा ठूलो निराशा केबलको डेटि Vict भिक्टोरियन चित्रण हुन्छ जब यो पात्र डाक्टर कयाफको रूपमा देखा पर्दछ - मार्वलको सर्वश्रेष्ठ र सबैभन्दा बुद्धिमान विलेन एक विचित्र मोटिफ द्वारा प्रेरित पागलमा कम छ - एक खलनायक जसले केन्द्रीय विषयवस्तु वा टोलीमा प्रतिबिम्बित वा विस्तृत गर्दैन। अनुलग्नक प्रक्रिया। तेस्रो अभिनेतामा डूमको अंश अचाक्ली जटिल योजनाले अझ बढाएको छ जुन पुरस्कृत अन्तिम लडाईको ठाउँ लिदैन वा शीर्षकका नायकहरू र व्यक्तिगत क्षमताहरूको अधिक राम्रो प्रयोग गर्दछ।


काल्पनिक चार को रूपान्तरण रिलिज सप्ताहअघिको एक हप्ता पहिले रद्द गरिएको थियो, जसको अर्थ ट्रान्कको फिल्म मानक २ डीमा मात्र देखा पर्नेछ। फिल्मको चरित्रको प्रतिबन्धित निर्माण दिईएको खण्डमा, CGI प्याडेमोनियमको सट्टामा, दर्शकहरूले उनीहरूको ठूलो पर्दाको प्रदर्शनको लागि तिनीहरूको आशा कम गर्न आवश्यक छ। फिल्मको बाँकीसँग अनुरूप, सीजीआईको प्रयोग पनि असमान छ - गुणस्तरीय छविबाट अन्तिम होकी, हास्यास्पद प्रभावहरू र स्टन्ट कार्यमा गुणस्तरमा ठूलो परिवर्तन भइरहेको छ।




जोनीको फ्लेयर इफेक्ट र थिंग मोडल दुबै (रबर सूटमा माइकल चिक्लिसबाट टाढा) बाध्य छन्, तर अदृश्य महिलाको नाम संरचनाको बाबजुद, सुको आइकनिक क्षमता विशेष हडताल गर्ने (र विरलै प्रयोग भएको) होईन। यसको सट्टा, माराले आफ्नो अधिकांश समय सीजीआई स्क्रिनमा फ्लोटिंग बल बुलबुले संरक्षणमा बिताउँछिन् - एक प्रभाव र क्षमता जसले यस फिल्ममा थोरै प्रभाव पार्छ। अन्तमा, रीडको लचकता (र फैलाउने) पर्याप्त छ; जे होस् चरित्रको स्थिर क्लोज-अपहरू, विशेष गरी उसको छाला, एक सीधा-मिति भएको सीजीआईको साथ भयानक उपत्यकामा प्रवेश गर्नुहोस्। सबै कुरा भन्नु पर्ने छ: दर्शकहरूका लागि पनि, जसले केवल रमाइलो, ठूलो स्क्रिनको सुपरहीरो प्रदर्शन हेर्न चाहन्छन्, त्यहाँ पर्याप्त दृश्यहरू वा थोरै दृश्य डिजाइन थियेटरमा वास्तविक यात्राको औचित्य देखाउन पर्याप्त छैन।


उनको श्रेयमा, जोश ट्रान्कले फ्यान्टेस्टिक फोरको निर्माणको क्रममा अनुचित दुरुपयोगको सामना गर्नु पर्‍यो र फ्यान्टास्टिक फोरको अनौंठो नाटकीय कटौतीको लागि पूर्ण रूपमा जिम्मेवार नहुन सक्छ, तर चाखलाग्दो पहिलो कार्य पछि, रिस्टार्ट निराश हुन जारी छ। फिल्म निर्माताले चाँडै खोज्ने कुनै सद्भावना एक गडबडी समापन द्वारा संक्षेप गरिएको हुन्छ - जहाँ रमाईला चरित्र र कल्पनाशील शानदार विचारहरूलाई बोरिंग, घुमाउरो र फ्ल्याट कार्टुन हास्य टेम्पलेटमा बाध्य पारिन्छ। सबै टुक्राहरू सुपर हीरो विधामा एक स्फूर्तिदायी प्रविष्टिका लागि ठाउँमा थिए, तर फ्यान्टेस्टिक फोर पूर्ण रूपमा अवरूद्ध छ। चयनित दर्शकहरूले फिल्मको सबै कमिहरू समीक्षा गर्न, पुनःस्टार्टको (तितरबित) सम्भावितताको आनन्द लिन,

सम्बन्ध विच्छेद (उर्फ एसीओडी) का वयस्क बच्चाहरूले कार्टर (एडम स्कट) को कथा अनुसरण गर्दछन्, जसले उनलाई याद गर्न सक्दछन् जबसम्म उनी आफ्नो विलक्षण र स्वतन्त्र अभिभावकको संघर्ष देख्दछन् - उनीहरूको विवाह सकिए पछि पनि। उनका बुबा हग (रिचर्ड जेनकिन्स) र आमा मेलिसा (क्याथरिन ओहारा) विवाहित थिए भन्ने तथ्यको बाबजुद पनि घुटमट र ड्रिलिंग जारी रह्यो, तर समय बित्दै जाँदा अस्थायी झगडा सुल्झियो - जबसम्म कार्टरको भाई ट्रे (क्लार्क ड्यूक) उसको प्रेमिका थिएनन्। Kieko (Valerie Tian) को कुनै प्रतिबद्धता छैन।


ट्रेले आशा राखेका छन् कि उनीहरूको आमा र बुबा दुवैले विवाहमा भाग लिने छन्, निरन्तर प्रतिस्पर्धाको बाबजुद, र त्यो कार्टरले आफ्नो भाइको खुशीलाई सुनिश्चित गर्न हस्तक्षेप गर्नेछ। यस प्रक्रियामा उनले आफ्नो बाल्यकालदेखि नै एउटा लामो गोप्य गोप्य कुरा फेला पारे जसले उनको वयस्कता, आफ्नो क्यारियर र आफ्नै प्रेम रुचि लोरेन (मेरी इलिजाबेथ विन्स्टेड) ​​को यात्राको बारेमा पुनर्विचार गर्न बाध्य पार्दछ - जबकि ठूलो भाईमा उनको भाइलाई सहयोग गर्ने र उपचार गर्ने अभिभावकीय स्लेज






निर्देशक Stu Zicherman ACOD मा उनको शुरूआत - जो उनले बेन कारलिन (आधुनिक परिवार) संग सह-लेखेका थिए। बच्चाहरूलाई सम्बन्धविच्छेद गर्ने ईन्डी दृष्टिकोण भएता पनि, फिल्मका प्रशंसकहरूले जिचरम्यानलाई तीन लेखक मध्ये एकको रूपमा सम्झन्छन् (जाक पेन र रावेन मेत्जनरसँगसँगै) जसले विविध डेरेडेविल स्पिनऑफ इलेक्ट्रा लेखेका थिए। त्यसबेलादेखि, जिकरम्यानले थुप्रै दुर्भावपुर्ण टिभी श्रृंखला (छ डिग्री, लाइफ वाइल्ड र लाइट आउट) मा योगदान पुर्‍याए, सबै एकल सीजनमा सीमित। जे होस्, लेखक / निर्माताको विगतका कमजोरीहरूले यसको मतलब सम्भावित ACOD दर्शकहरूले फिल्म वर्णन गर्दैनन् - किनकि यो ठोस (त्रुटिपूर्ण भए पनि) ईन्डी फिल्म प्रस्ताव हो। फिल्मको केन्द्रीय आधार अद्वितीय हो (साथै समयमै) र स्कटबाट गुणस्तर प्रदर्शन, जेनकिन्स र ओ'हारा जस्ता दिग्गजहरूसँग, केहि कमिहरू क्षमा गर्नुहोस्।


यस कथानकले उनीहरूको उमेरमा adults० को उमेरमा वयस्कहरूको हालको उत्पादन सबैभन्दा कम पाउँदछ भन्ने धारणामा ठूलो निर्भर गर्दछ - सम्बन्धविच्छेद, सम्बन्ध विच्छेद र सामान्यतया दुखी घरहरू जो अहिले आत्मीयताको लागि आफ्नै प्रयासमा संघर्ष गरिरहेका छन्। यो कथा कथनको लागि एक ठोस आधार हो, र जिकरमानले समानन्तर रूपमा सम्बन्ध सम्बन्धको विविधता समावेश गर्दछ, रमाईलो अन्तरदृष्टिहरूको लागि मान्छेले उनीहरूको प्रेम खोज्नको लागि विभिन्न तरिकाहरूका लागि अनुमति दिन्छ - विशेष गरी तीब्र बाल्यकालमा अवस्थित छैन।


जबकि ACOD आकर्षक र हास्यपूर्ण चरित्र क्षणहरूमा आकर्षित मिक्स मा धेरै रोचक दार्शनिक प्रश्न खडा गर्छ, जबकि फिल्म निर्माता यी विचारहरु को भीड प्रतिक्रिया गर्न प्रयास गर्न को लागी असफल, वा सम्बन्ध विच्छेद विषयहरु को वयस्क बच्चाहरु को बारे मा केहि नयाँ भन्न को लागी। अन्तमा, कहानी चिन्तनशील र अराजक हो, धेरै वास्तविक जीवन जस्तै, तर सबै स्कोरि forका लागि, एसीओडीले थोरै नतिजा प्राप्त गर्दछ जुन दर्शकहरूले फिल्मको अन्त पछि सोच्न सक्छन्।




जे होस्, फिलिमको प्रदर्शनले धेरै कडा - मनमोहक सेटिंग्समा परिणाम दिन्छ जुन एकल एक्लो दृश्यको रूपमा काम गर्दछ, यदि पूरै ठूलो कथा नैराडी भए पनि। एडम स्कट एक मनमोहक गीकी दिनचर्या प्रस्तुत गर्दछ जुन अभिनेताको ट्याक्सीबाट टाढा हट्दैन तर केहि उल्लेखनीय सामग्रीको साथ बाहिर खडा हुन्छ। कार्टर एक सामान्य छ, जबकि घाइते केटा, चारै तिरबाट महत्त्वपूर्ण हरियो परिवार र साथीहरू - जसको अर्थ स्कटको प्रदर्शनको उत्तम तत्व हो कि उसले चरित्रलाई विभिन्न परिस्थितिहरू र अनौठो व्यक्तित्वहरूमा अनुकूल गर्दछ।


धेरै जसो एसीओडीले कार्टरले आफ्नै परिवारसँग झगडा गरेको देख्छ, यद्यपि मुठ्ठीय अन्तर्क्रिया जब चरित्रलाई हिरासतमा लिन्छ र जीवनको ब्रेकलाई मान्यता दिन बाध्य हुन्छ, स्कट (र कास्ट) कोठाले केहि ताजा बनाउँदछ।


त्यस अन्तमा, यो कुनै अचम्मको कुरा होइन कि रिचर्ड जेनकिन्स र क्याथरिन ओ'हारा (क्लार्क ड्यूकको उल्लेख नगर्न) विश्वासयोग्य छन्, सजिलै जीवन वर्ग विचलित गर्दै र हाँस्दै छन्। अझै, एमी पोहलर र केन हावर्ड, कार्टरको सौतेनी आमा, सोंद्रा, र सौतेनी बुवा ग्यारी सबैभन्दा प्रभावशाली क्षणहरू खेल्छन्। पोहोलर विशेष रूपमा ACOD बिरूद्ध खेल्दै छन् - यसले स्पष्ट पार्दछ कि यसले शीर्ष व्यक्तित्व दर्शकहरूले अपेक्षा गर्ने भन्दा बढी डिलहरू प्रदान गर्दछ (शनिबार रात लाइभ प्रमुख भएदेखि)। मेरी एलिजाबेथ विन्स्टेड र जेसिका अल्बाले पनि एक व्याख्यान दिन्छन् - यद्यपि दुबै चरित्रहरू मुख्य रूपमा कार्टरको लागि आफ्नो जीवन र निर्णयहरू जाँच गर्न दर्पणको रूपमा प्रयोग गरिन्थ्यो।




उसको मनमोहक र विचित्र भूमिकाको बावजुद, जेन लिन्चको भूमिका डा। जुडिथ (बाल मनोविज्ञानी र लेखक) दुबै एसीओडीको भिन्नतामा योगदान पुर्‍याउँछ - अझै धेरै दार्शनिक निष्कर्ष प्रस्तुत गर्दछ जुन जिकरम्यानलाई अन-स्क्रिन ड्रामामा सही गर्न गाह्रो छ। विचारहरू जोड्नको लागि, लिन्च (र जेनकिन्स) प्रायः जीवन र प्रेमको विषयहरूमा भावनात्मक अपील गर्ने पात्रहरूमा मोम कवि हुन्, तर पात्रहरूको कार्यहरूमा कहिले पनि अनुभूति हुँदैन। यसको सट्टामा, दर्शकहरूलाई प्लेयरहरूको सिद्धान्तले के भन्छ भनेर बताइएको छ - अवधारणालाई धेरै अर्थपूर्ण (वा रमाईलो) अभ्यासमा नदेखीकन। अधिक मांग ईन्डी प्रयासहरूको लागि, टुकडीले काम गर्न सक्दछ, तर धेरै जसो ACOD ले सामान्य रोमान्टिक-नाटकीय ट्राफियां अनुसरण गर्दैन - जसको अर्थ हो


ACOD एक रमाईलो तर असमान कथा हो, लगभग प्रत्येक सहभागी द्वारा एक योग्य प्रदर्शन द्वारा पैदा गरियो। यो एउटा रमाईलो कथा हो जुन आधुनिक सम्बन्धहरू बुझ्नको लागि प्रयास गर्दछ - साथै उनीहरूले अरूमा पार्ने प्रभावहरू पनि। दृश्य देखि फिल्म सम्म, तथापि, चलचित्रले केन्द्रीय चरित्रलाई मात्र दर्साउँदैन, तर रहस्यहरूलाई उजागर गर्न र प्रोत्साहित गर्न प्रोत्साहित गर्दछ, केवल सम्पूर्ण कुरा गद्य सामान्यीकरणमा राख्न जुन त्यहाँ कुनै अर्थपूर्ण भावनात्मक लाभ छैन। राम्रो अभिप्रायको बावजुद, Zicherman ले दर्शकहरूलाई समान इमर्सिभ अन्तरदृष्टि दिनको लागि "डिभोर्स अफ एडल्ट चिल्ड्रेन" प्लेटफर्मको फाइदा लिन चाहँदैन।


यदि तपाईं अझै ACOD वरपर बारमा उभिरहनुभएको छ भने, तलको ट्रेलर जाँच गर्नुहोस्।

सारसहरू यस्तो ठाउँमा राखिन्छ जहाँ गोप्य चराहरू आफ्ना पुरानो कलमबाट आफ्ना बाबुआमाको बच्चालाई ओसारपसार गर्नको लागि टाढा सर्दछन्। अभ्यासलाई धेरै खतरनाक ठान्दै, भर्खरका मालिक हन्टर (केलसे ग्रामर) ले कम्पनीलाई कोर्नस्टोर डॉट कॉममा पुनर्गठन गर्दैछ, अमेजन-एस्के स्टोर जसले प्रभावी ढ manufact्गले निर्मित उत्पादनहरू (जस्तै स्मार्टफोनहरू) ग्राहकहरूलाई ल्याउँदछ। जुनियर (एंडी सामबर्ग) कर्नर स्टोरको एक प्रमुख कर्मचारी भएको छ, र उसको प्रदर्शन महत्त्वपूर्ण पदोन्नतीको साथ मेल खान्छ। उसले गर्नुपर्ने कुरा के हो भने उसको नयाँ ओहदा पाउनु नै राम्रो मनसाय भएका मानव ट्यूलिप (केटी क्राउन) को फायरि but गर्नु हो - तर जुनियर दोषी महसुस गर्छिन् र ट्युलिपलाई हराएको पत्र कोठामा पठाउँछिन्।


यसैबीच, जवान केटा, एन्टोन स्टार्कम्यान, आफ्नो पुरानो वर्काहोलिक अभिभावक सारा (जेनिफर एनिस्टन) र हेनरी (टाई बुरेल) बाट निराश थिए जसले आफ्नो काम भन्दा बढी समय खर्च गरे। Nate, सारसको बारेमा पर्चा देखेर, नेटेले उनको साना केटालाई सोध्न पत्र लेखीन्। ट्यूलिपले पायो र, जुनियरको निराशाको कारण, गल्तिले सानी केटी सिर्जना गर्दछ। ती दुबै व्यक्तिलाई के भयो भनेर थाहा पाउन अघि उनीहरूको परिवारमा मनमोहक हीरा भाग्य दिन बाध्य हुनेछन्।



के तपाईंसँग यो सबै छ? राम्रो A II। क्लर्कहरू धेरै जसो शrass्कास्पद रूपमा दुष्ट थियो। म प्रायः खडा भएँ र धेरै चोटि बाहिर निस्कें, तर मैले आफैलाई आफ्नो सीटमा छोडिदिए किनकी सुरुमा मैले देख्न नसक्ने चलचित्र लेख्न सकिनँ र किन यसको अन्त होला भन्ने डरलाग्दो कौतूहलताको कारण। माथि


रेटिंगको लागि तर्क यो हो कि मैले उसलाई १/२ दिएको हुँ, तर पछिल्लो १० मिनेटमा आधा अ point्क भयो। यो आधा तारा भन्दा कम हुने थिएन किनभने (यदि तपाईंले मन नराम्रो मान्नुभएन, वा यदि तपाईं फिल्मको विशाल पागलपनबाट टाढा जान सक्नुहुन्छ भने), यसले केहि पटक कटौती गर्दछ।


फिल्म कालो र सेतोमा खुल्छ जब दन्ते (ब्रायन ओ'हल्लोरन, यस फिल्मका सबै पात्रहरूको रूपमा उसको भूमिका दोहोर्‍याउँदै) क्विक मार्टा आइपुग्छन् (वा जसलाई पनि यो भनिन्थ्यो, सुरक्षा द्वार खोल्नुभयो, र पूर्ण रूपमा ध्वस्त भएकी) उनको सर्वश्रेष्ठ साथी, रान्डल (वा मैले यो भनेको छु, डायरिया माउथ) देखा पर्दछ र ठीक कार्बनेटेड स्टोरको अग्निशमनको छेउमा हिड्छ, चीजहरू बिर्सेर। हामीले "Mooby's" को लागि फिल्मको सबै फास्ट फूड संस्करणहरू काट्यौं। Mooby वास्तव मा धेरै giggles का स्रोत हो (जे भए पनि मेरो लागि), पृष्ठभूमिमा साना संकेत र थोप्लाहरूको साथ (Mooby's Cow Pies प्रयास गर्नुहोस्!)




यदि हामीसँग दुई भयानक हार्नेहरू छन्, मेरोलागि, "नायकहरू" क्विक मार्टबाट Mooby मा बदलियो उनीहरूको सामान्य कामको हिसाबले। हो, ठीक छ, मैले बुझें ... यो चलचित्रको पोइन्ट हो, तर मानिस ... प्रारम्भिक s० को दशक र एक फास्ट फूड संयुक्त काम? प्रबन्धकको रूपमा हैन?


ठीक छ, छोटो प्लट सारांश: हाम्रो मुख्य मान्छे अन्ततः एक महान बच्चा, राम्रो देखिन्छ र पैसा संगै उत्रियो। समस्या यो हो कि ऊ उनीसँग लगभग १० बर्ष भयो र पूर्ण नियन्त्रणमा छ। म उसलाई जर्सी, फ्लोरिडामा अपहरण गर्दैछु, जहाँ उनीहरूले उसलाई नयाँ घर र काम सम्बन्धी कानूनहरू देखाउने छन्। अर्को समस्या यो हो कि उनीसँग उनी र मोबीको ब्यवस्थापक, एक लामो समय मित्र, र बेकी, जो सतह मुनि रोमान्टिक रुचि (रोजारियो डसन खेल्छन्) बीच स्पष्ट अपील छ। र निस्सन्देह सबै भन्दा राम्रो दोस्तले तपाइँ छाड्न चाहँदैन।


दुई क्लर्क आइकनहरू पनि पुनर्वासको months महिना पछि फर्कन्छन् र येशूलाई फेला पर्दछ। जबकि म सँधै केविन स्मिथलाई उसको शान्त भूमिकामा रमाउँदछु, अर्को मान्छे पनि ड्रग्स बेच्ने फास्ट फूड ब्यान्डको अगाडि ह्या hang्ग्ड गर्न निकै बूढो देखिन्छ। हो, मलाई फेरि थाहा छ, "यी केटाहरू कहिल्यै ठूला भएनन्।"


त्यसो भए मुख्य प्रश्न यो हो कि, डेन्टे फ्लोरिडामा गएर विवाह गरी आफ्नो जीवनभरको चाहना गर्नुहुने शुरुआत शुरु गर्नेछ (केही मुख्य लाइनहरू भए पनि), वा ऊ जोसेईमै रहनेछ र बेकीसँगको सम्बन्ध सुदृढ पार्नेछ?


अब जब यसले यात्रालाई चोट पुर्याउँदैन, समस्या जुन हामीले मार्गमा सहनु पर्छ। रान्डेलको चरित्र बढी बेवकूफ, घनिष्ठ र घृणित हुन सक्दैन। ऊ बीउको लागि मात्र अपरिपक्व टोकरी हो, जसले काउन्टरवेटको लागि उसको सब भन्दा मिल्ने साथी छ भन्ने धारणामा तर्कसंगत गर्दछ। केवल उच्च-स्तरीय वार्तालाप जुन तपाईंले सहनुपर्दछ जब तपाईं यस फ्रिस्केयरमा देखाउँनुहुन्छ, यसले तपाईंलाई दुधबाट रोक्दछ। केवल अन्तहीन बकवास मात्र होईन, तर खराब मनोवृत्ति, बिरामी यौन सामानहरू जसको बारेमा लाजमर्दो विवरणहरू छन्, र एक युवा गीकी इसाई केटाको चित्रण पूर्ण र पूर्ण मूर्खको रूपमा, जसले निस्सन्देह, रान्डलले आफ्नो आँखा खोल्नु भनेको ठूलो छ र बुद्धिमान




मैले जोएल सिगेलले क्लार्क २ स्क्रीनिंग छोड्ने बारेमा पढें किनभने मानव / गधा सम्बन्धमा आधारित स्पष्ट कुराकानीको कारणले हो, र मैले भन्न पर्छ कि मैले केटोलाई दोष नदिन। मलाई यो कुरा हास्यास्पद लाग्यो कि स्मिथ फर्केर आए र फिल्महरू अनुमोदन गर्दा Seigel "cutesy" हेडलाइन्सको प्रयोग गर्न विरोध गरे, जुन हो, थोरै कुरूप ... तर geez, मध्य मैदान के हुनेछ?


फिल्म बिस्तारै बिस्तारै गाह्रो हुँदै गइरहेको छ, र कूल कारकले १० मिनेट भन्दा पहिले नै चुचुरो बनायो, जुन कहिल्यै रेललाई थोरै "छुटकारा" पक्षमा ल्याएर। मलाई मनपर्‍यो कि अन्तले जर्सेक शूटरहरू बीच एक राम्रो सम्झौता देखायो, हिरासतमा रहे र जिम्मेवारी लिए।


जे होस्, मैले माथि भनेंं, समग्र प्रभाव धेरै ठूलो मोती फिर्ता पाउनका लागि विशाल गोबरको खाडलबाट खाईएको जस्तै हो। हुन सक्छ मैले भर्खर यी चीजहरू ताने पछि मेरो मनपर्ने चलचित्र एनिमल हाउस हुन प्रयोग भयो, र मैले आज फेरि यो देखें भने के सोचिरहेछु। अचम्मको कुरा यो हो कि फिल्म वरिपरि मेरा वरिपरिका बीस व्यक्तिको भीडले उनीहरूको हाँसो हाँस्दछ, त्यसैले म के कुरा गर्दैछु भनेर मलाई थाहा छैन।


वा म एक दर्शकमा छु जसमा हार्ड-कोर केविन स्मिथ / क्लर्क प्रशंसकहरू समावेश छन्। यदि तपाईं यी कुनै पनि कोटीहरूमा पर्दैन भने, म सिफारिस गर्दछु कि तपाईं क्लर्कहरू दोस्रोमा पास पास गर्नुहोस्।



स्टार्क्स वॉर्नर एनिमेशन समूहका निकोलस स्टोलर द्वारा लेखिएको र निर्देशित गरिएको छ, स्टुडियोको भर्खरको फिल्म लेगो चलचित्रको आलोचनात्मक प्रशंसकको लागि जिम्मेवार हो। स्टोलरले दुबै छिमेकी फिल्महरू निर्देशित गरे र अन्तिम दुई मप्पेट्स फिल्महरू सह-लेखेका थिए - र स्टोर्सको साथ, उनी एनिमेसन क्षेत्रमा आफ्नो अद्भुत कमेडी ल्याउन चाहन्छन्। भाग्यवस, उहाँ यस सन्दर्भमा धेरै सफल हुनुहुन्छ। स्टार्क्स एक रमाईलो पारिवारिक चलचित्र हो श्रोतामा सबैको लागि शक्तिशाली सन्देशहरूको शृंखला द्वारा ईन्धन।


जबकि स्टोर्क्स पिक्सरको केहि कार्यहरू वा LEGO चलचित्र जत्तिकै गहिरो रूपमा तस्विर गर्दैन, स्क्रिप्टले अझै आश्चर्यजनक परिपक्व विषयवस्तुहरूको साथ काम गर्छ जुन वयस्कहरूको लागि वयस्कहरूको लागि भन्दा बढि Chord प्रतिनिधित्व गर्दछ। नैट, हेनरी र सारा विभाग अत्यन्त कुशल र भावनात्मक छ र केहि व्यक्तिको जीवन प्राथमिकताहरूको पुन: मूल्यांकन गर्न सक्दछ। विशेष रूपमा नेटमा धेरै संवादहरू छन् जुन कठिन हिट भयो, र स्टारकम्यानको तथ्यात्मक खाताले यस लेखनलाई दृढतापूर्वक पूरक बनाउँछ। यहाँ सिकाईएको पाठ स्ट्रॉक्सका लागि सबैभन्दा अविस्मरणीय हुनेछ र सम्पूर्ण परिवारको लागि फिल्म गोल रमाइलो बनाउँदछ।




जुनियर र ट्यूलिप कोटिंगको मुख्य कथा भनेको रमाइलो साहसिक कार्य हो जसमा एक अनुपम जोडी क्वेस्टमा फिट हुन्छ। जुनियरको रूपमा, सामर्गले रमाईलो नतिजा प्राप्त गर्न मूर्खतापूर्ण मानिस-बच्चा व्यक्तित्वहरूमा बढी भरोसा गर्ने राम्रो काम गर्छ। जस्तो आशा गरिएको थियो, स्टार्क्स धेरै हास्यपूर्ण कुटपिटको लागि जिम्मेवार छ र भूमिकाको लागि प्रतिबद्ध छ। क्राउन ट्यूलिपले चरित्रलाई उत्कृष्ट र कमजोर जोखिमपूर्ण, दयालु हृदय व्यक्तित्वको रूपमा दर्दनाक सापेक्षिक आशा र सपनाहरूको रूपमा चित्रण गर्दछ। दुई कलाकारहरूले एक अर्कालाई राम्रोसँग खेल्छन् र तिनीहरूको चराहरूको मेहराब बेच्छन्। ट्यूलिप सबैभन्दा गहिरो जोडी हो, तर जुनियर धन्यवाद एकमत छैन। र हीरा डेस्टिनीले हालैमा सबैभन्दा प्यारा अन-स्क्रिन बच्चा जस्तो शो चोरेको छ, तत्कालै उसको संक्रामक हँसी र निन्जा क्षमताको साथ उसको मुटु पिघलिरहेछ।


यद्यपि परिदृश्यमा सबै कुरा राम्रो हुँदैन। विशेष रूपमा, एउटा घुमाउरो जहाँ ब्वाँसोको एक प्याकले अभिवादनको साथ आफ्नै डायमन्ड डेस्टिनीलाई डुबाउन खोज्छ (दोहोर्याउने गैग जुन प्रहारलाई जारी राख्छ कि झेल पक्रन्छ) र यथार्थमा अनावश्यक हो - केगनको प्रयासको बावजुद। माइकल-की र जोर्डन पिल, जो दुई वुल्फमा छन्। नतिजाको रूपमा, हन्टर र पिजन ट्याडी (स्टीफन क्रेमर ग्लिकम्यान) उनीहरूको आलोचनात्मक पक्ष चरित्रहरू परिवर्तन गर्दछन् र कार्टुनहरू जस्ता भेट्दछन् पूर्ण रूपमा प्रदर्शन गरिएका क्यारेक्टरहरू भन्दा। तिनीहरू फिल्ममा ठोस थप छन्, तर देखाइए जस्तै पातलो स्केचहरू समातिएन। सहयोगी पात्रहरू मध्ये, जेस्पर सायद सबैभन्दा राम्रो हो, ड्यानी ट्रेजोको साथ एक चरित्रको रूपमा आए - एक पुरानो नयाँ,

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

हरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनी

  गडबडको बिचमा फँसिएका अभिनेताहरूले यस खाली खाली उत्पादनको साथ राम्रो काम गर्छन् - तर अन्त्यमा, यो खालीपन देखिन्छ। टेलिभिजन दिग्गजहरू जस्तै कुक (बेट्स मोटेल), स्मिथ (बिग प्रेम), कागसफ (एक अमेरिकी किशोरीको गोप्य जीवन) र हेनिंग (किशोर वुल्फ) सबैले आफूलाई प्रमाणित गरे जब उनीहरूले अझ राम्रो सामग्री पाए - तर यी प्रदर्शनहरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनीहरूले वार्ता पनि भन्छन्, यदि उनीहरूलाई थाँहा छ कि उनीहरू यो जान्दछन्। केवल आना कोटो (EQUIPPED) को सापेक्ष धोखेबाजको आफ्नो गुंडा विद्रोही बहिनी चरित्रमा नजर राख्नको लागि आगो छ; बाँकी मुख्य पात्रहरू मूलत: डरावनी फिल्महरूको शिकार किशोरहरूको सामान्य संग्रह हो। Uiउजा अभिनेत्री लिन शाई (त्यहाँ केहि चीज मैरी, कपटी) बाट हान्दै छिन् जसले फिल्मको हराएको सम्भावनालाई पुनर्स्थापित गर्ने मजाको अंशको लागि उनको लेट डेब्यू गर्नेछिन्। (जबसम्म यो बेवकूफ तालिका देखा पर्दैन) स्क्रिप्टले संकलन गर्न सक्ने सबैभन्दा खराब संवाद (र यस अवस्थामा यसले केही भन्छ)। फिल्मका प्रशंसकहरूले शुरूदेखि नै Ouija बोर्ड फिल्म के हुन सक्छ भन्ने बारे सोच्दै आएका थिए - र अन्त

स्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फि

हीरोआकी समुरा ​​द्वारा लेखिएको जापानी मa्गा श्रृंखलाको अनुकूलनको साथसाथै (१ 199 199 199 मा पहिलो पटक रिलीज गरियो), अमर ब्लेड ताकाशी मइकेको १०० औं फिल्म हो। जैसा कि ऑडिशन, इची द किलर, र १ Ass एसासिन्स जस्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फिल्म निर्माताहरूको अपेक्षा गरिन्छ, अमर ब्लेड शैलीमा कहानी कथनमा अत्यन्त हिंसात्मक र स्टाइलिश अभ्यास हो; जसले पूर्वी र पश्चिमी कमिक्समा सामान्यतया पाइने उष्णकटिबंधीयको साथ समुराई विधाको पुरातन वस्तुलाई भ्रमित गर्दछ। अन्तिम फिल्मको नतीजाले माइकलाई उत्तम प्रतिनिधित्व गर्दैन, तर यसले यो प्रमाणित गर्दछ कि अत्यन्त प्रशस्त कथाकार अझै एक चरण हराउछ। अमर ब्लेडको छुटकाराको कथाको खोजीमा कुनै गहिराइ छैन, तर यसले मिकको कुशल हातहरूमा राम्रो (र धेरै रक्तपातपूर्ण) कस्तूरी रमाइलो प्रदान गर्दछ। मानजी (टाकुया किमुरा) एक कुख्यात समुराई हो जसलाई सबै घाउहरू निको पार्ने श्राप दिन सकिन्छ - यान्जुकिनी (Yôko Yamamoto) भनेर चिनिने एक पुरातन जीवको पछि अनि अमरत्व गर्दै, एक पौराणिक लडाई पछि यो लगभग मानजीको जीवनको लागत हो। करिब पचास बर्ष पछि, रन्न असानो (हाना सुगिसकी) नाम गरेक

परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्ल

पर्लको सुरक्षा मूल्या assessment्कनको एक हिस्सा गर्दा, जुन साइटमा हुन्छ, केही गगनचुम्बी बिग्रन्छ र विलले यसलाई ज्वलन्त पत्ता लगाउँदछ। यद्यपि भवनले आगो नियन्त्रण गर्न सुरक्षा उपायहरू प्रस्तुत गर्दछ, त्यहाँ एक समस्या छ जुन आगो फैलिने क्रममा छ, र विलको परिवार खतरा भन्दा केही माथि मात्र छ जब उसले सुरू गर्छ। मामलाहरू अझ गाह्रो बनाउनको लागि, पर्ल फायरको ढाँचाभित्र योजना बनाईनुपर्दछ र ह theक Kong पुलिसलाई त्याग्न जरुरी छ यदि उनी आफ्नो परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्लमा पस्छ भने, उनको परिवारलाई आगोको रेखा माथि फेला पार्छ, र जलेको भवनबाट उनीहरूलाई बचाउँछ - र यो गर्न सक्षम छैन कि यो स्पष्ट छैन। गगनचुम्बी भवनको अवधारणा एकदम चाखलाग्दो छ, र यसले विश्वको सब भन्दा अग्लो भवनमा यो कार्य थ्रिलर स्थापित गर्दछ - एउटा भवन जसमा त्यहाँका बासिन्दाहरूलाई आवश्यक पर्ने सबै कुरा हुन्छ पार्क र स्वास्थ्य केन्द्रदेखि चलचित्र थिएटर र शपिंग मल्लसम्म। र टेक्नोलोजीको आधुनिक आश्चर्यको रूपमा हुनुपर्ने कुरालाई रिन्च फाल्नु भनेको फि