गडबडको बिचमा फँसिएका अभिनेताहरूले यस खाली खाली उत्पादनको साथ राम्रो काम गर्छन् - तर अन्त्यमा, यो खालीपन देखिन्छ। टेलिभिजन दिग्गजहरू जस्तै कुक (बेट्स मोटेल), स्मिथ (बिग प्रेम), कागसफ (एक अमेरिकी किशोरीको गोप्य जीवन) र हेनिंग (किशोर वुल्फ) सबैले आफूलाई प्रमाणित गरे जब उनीहरूले अझ राम्रो सामग्री पाए - तर यी प्रदर्शनहरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनीहरूले वार्ता पनि भन्छन्, यदि उनीहरूलाई थाँहा छ कि उनीहरू यो जान्दछन्। केवल आना कोटो (EQUIPPED) को सापेक्ष धोखेबाजको आफ्नो गुंडा विद्रोही बहिनी चरित्रमा नजर राख्नको लागि आगो छ; बाँकी मुख्य पात्रहरू मूलत: डरावनी फिल्महरूको शिकार किशोरहरूको सामान्य संग्रह हो।
Uiउजा अभिनेत्री लिन शाई (त्यहाँ केहि चीज मैरी, कपटी) बाट हान्दै छिन् जसले फिल्मको हराएको सम्भावनालाई पुनर्स्थापित गर्ने मजाको अंशको लागि उनको लेट डेब्यू गर्नेछिन्। (जबसम्म यो बेवकूफ तालिका देखा पर्दैन) स्क्रिप्टले संकलन गर्न सक्ने सबैभन्दा खराब संवाद (र यस अवस्थामा यसले केही भन्छ)।
फिल्मका प्रशंसकहरूले शुरूदेखि नै Ouija बोर्ड फिल्म के हुन सक्छ भन्ने बारे सोच्दै आएका थिए - र अन्त उत्पादन (कीवर्ड) द्वारा न्याय गर्दा, यस्तो देखिन्छ कि फिल्म निर्माताहरूले यस प्रश्नको राम्रो जवाफ कहिल्यै पाएनन्। बोर्ड खेलहरू वा फिचर फिल्महरूले परिचित उत्पादनहरूमा मोड़लाई प्रेरित गर्न सक्दछ (क्लू, दि लेगो चलचित्र हेर्नुहोस्), तर ओउजा अवश्य ती केसमध्ये एक होईन। हुनसक्छ यदि उनीहरूलाई एक वास्तविक चलचित्र कथा भन्न को लागी मौका मिल्छ - उत्पादनलाई धक्का दिनुको सट्टा - तब अझ राम्रो चीजहरू स्टिल व्हाइटबाट आउँदछन्।
रमाईलो (र असह्य) सेटअप अपको बावजुद तीब्र महिला प्रदर्शनको साथसाथै टू-डू सूची एक अपेक्षाकृत नियमित उमेर / स्नातक ग्रीष्म storyतु हो - जहाँ पुस्तक चरित्र एक पछि अर्को दुखद स्थितिमा जान्छ। भाग्यवस, लेखक / निर्देशक म्यागी क्यारीको रचनात्मक छनौट, प्लाजाको रमाईलो (परिचित भए पनि) प्रदर्शन, र कडा सहयोगी चरित्रहरूले रञ्च-कमेडी विधामा समान प्रस्तावहरू भन्दा माथि चलचित्रलाई माथि उठाउन मद्दत गर्दछ। सामान्यतया, प्रख्यात प्रतिभा (प्रशस्त क्लार्क ग्रेग, डोनाल्ड ग्लोभर र बिल हेडर सहित) का प्रशंसकहरूले गर्नुपर्ने काममा सुहाउँदो हँसी फेला पार्नुपर्दछ, तर धेरै कहानी आर्चहरू र कमेडी सेटिंग्स चुटकुले र अनौठो मुठभेडहरूमा भर पर्दछन्। यो धेरै पटक फिल्ममा कभर गरिएको छ - यसको मतलब धेरै पूर्वानुमानयोग्य तर रमाइलो घटनाहरू छन्।
जे होस् दर्शकहरूले कुञ्जी भूखंडहरू भन्दा पहिले नै यो देख्न सक्ने सम्भावना हुन्छ, कार्य गर्न सूचीले स्व-खोज र किशोर यौन प्रयोगहरूको बारेमा एक अन्यथा मानक कथा विकसित गर्न मद्दत गर्दछ। ब्रान्डीको सर्पले एक मनमोहक हास्य केन्द्र बिन्दुको रूपमा काम गर्दछ - र जब उनको चरित्रले भद्दा (र सीy्गो) किशोर केटाहरूको संसारमा नेभिगेट गर्न खोज्छ भने यो मजाको कुरा हो। थिमेटिक रूपमा, गर्नु पर्ने कार्यले एक दोहोरो कर्तव्य शामिल गर्दछ: यसले महिला सशक्तिकरणको एक थप तह र व्यक्तिगत अन्तर्दृष्टिको साथ पहिचान योग्य युवा वयस्क जीवन वर्गमा पुर्याउँछ - यो उथल रोमान्टिक कमेडी क्लिपहरूमा अन्त्य हुँदैन। यद्यपि फिल्म धेरै क्षणिक क्षणहरूमा व्युत्पन्नको सामना गर्छ, विचारशील अन्तर्दृष्टिका दृश्यहरू पर्याप्त छन्
मैले भनें, प्लाजा एक कडा नेता हो, तर जो कोहीले यो अन्य भूमिकामा (पार्क र मनोरन्जन, सुरक्षा ग्यारेन्टी छैन, आदि) मा देखेको छ, ब्रान्डी प्लाजा द्वारा बनाईएको आराम क्षेत्रबाट धेरै बाहिर खडा छैन। जबकि अभिनेत्रीको घातक कमेडी शैली मनोरञ्जनात्मक रूपमा गर्नु भनेको सूची मा र शीर्ष मा यौन दृश्यहरु को समानान्तर हो, पर्दा मा नाटक को लागी एक नगण्य छ। त्यो प्लाजा भावनाहीन होईन, स्वादिष्टता नै ब्रान्डीको रमाईलो गुणहरू मध्ये एक हो; अझै, अक्सर पर्याप्त, कास्ट सदस्यहरूले प्लाजा दृश्यमा उनीहरूको प्रदर्शन (र पात्रहरू) फिट गर्न तनावलाई समर्थन गर्दछन्।
प्लाजाको क्वर्की वरिष्ठ महिलाले गल्तीले एक शब्दमा छेउका खेलाडीहरूलाई रूपरेखा बनाउँछिन् - आइन्डी बाहिर कुनै वास्तविक परिभाषा बिना ब्राण्डीसँगको उनको सम्बन्ध : वाटरस मांसपेशीको टुक्रा हो, क्यामेरोन दयालु मान्छे हो, एम्बर होनहार ठूला भाई, र न्यायाधीश क्लार्क (क्लार्क) ग्रेग) न्युरोटिक बुबा हो। सहयोगी पात्रहरू मध्ये एक हेर्नु लायकको छ बिल हादरको पूल प्रबन्धक, विली - ब्रान्डी बाहेक अन्य व्यक्ति जो वास्तवमै पूर्ण पात्र हुन्छन्। ब्रान्डी र विलीबीचको मित्रता द डो लिस्टको एक उत्तम पक्ष थियो - उनी सोच्छन् कि यो फिल्मको मुख्य फोकसको बिभिन्न विपरित हो। यो एक चाखलाग्दो तर प्रायः छुट्टिएको ट्यान्जेन्ट हो जसले संलग्न प्रतिभाको शक्तिलाई हाइलाइट गर्दछ, तर अर्थपूर्ण तरिकामा पुन: जडान हुँदैन।
यद्यपि ऊ उद्योगमा एक दशक भन्दा बढि समयदेखि काम गरिरहेको छ, गर्नु भनेको क्यारीको पहिलो सेवा हो - र यसले देखाउँदछ। राम्रो र नराम्रो दृष्टिकोणबाट, यो स्पष्ट छ कि लेखक / निर्देशकले फिल्ममा धेरै दिल र जोश राखेका छन्। फिल्मले सफलतापूर्वक 90 ० को दशकको पृष्ठभूमिलाई रेट्रो हिपस्टर ठाँउसँग विवाह गर्दछ - र अझ रमाइलोको रूपमा ब्रान्डीको प्रत्येक विजयलाई उनीहरूको प्रत्येक यौन कार्यको साथ चिह्नित फ्रिजोन शटहरूमा छुट्टयाएर चेकलिस्टको शर्तहरू प्रयोग गर्दछ। अझै, जबकि गर्नुपर्ने सूचीले धेरै रचनात्मक विचारहरू र पर्दामा चुटकुले फ्याँकिरहेको छ, कथा र पात्रहरूको बृहत् विकासको लागि यी मध्ये केही अंश मात्र आवश्यक छ - मानौं क्यारीमा के समावेश गर्ने भन्ने बिचमा सन्तुलन सारिएको थिएन। अन्तिम फिल्म र के काट्नु पर्ने थियो।
अझै पनि, गर्नु पर्ने सूचीमा धेरै हास्यास्पद (र बकवास-प्रेरणादायक) क्षणहरू समावेश छन् जुन निश्चित छन् कि फिल्म निर्माताहरूलाई हानी गर्ने किशोर कमेडी खोज्ने मनोरञ्जनको लागि। १ as 199 in मा फिल्म सेट भएको समयमा यो सेटिंग जस्तो वास्तविक हुन सक्दैन, तर त्यहाँ फिल्मलाई ताजा राख्नको लागि पर्याप्त चलाख पप संस्कृति सन्दर्भ र अजीब हास्य सेटिंग्स छन् - यसले दर्शकहरूले देख्न सक्ने विचारहरू समावेश गरे पनि। । पर्दामा पहिले प्लेब्याक। क्यारीको उमेर विवरण हेर्नु आवश्यक पर्दैन, तर कडा नेतृत्व र इमान्दार अन्तर्दृष्टि संग, फिल्म निर्माताहरू जो ग्रहण गर्न इच्छुक छन् वा सम्मेलित अभिनेताहरूले फिल्म गर्नु पर्ने गर्नु पर्ने उचित कारण छ।
यदि गरिदिनु पर्ने सूची अझै फेन्समा छ भने, निम्न रातो लेन ट्रेलर जाँच गर्नुहोस्।
गर्नको लागि सूची १० minutes मिनेटको लागि चल्छ र भेटेको, शक्तिशाली कच्चा र यौन सामग्री सहित ग्राफिक संवाद, लागूपदार्थ र मदिराको प्रयोग, र भाषा सहित सबैको एक आर रेटिंग छ। अब उनी थिएटरहरूमा खेल्छन्।
तल टिप्पणी सेक्सनमा, हामीलाई दिनुहोस् कि तपाइँ फिल्मको बारेमा के सोच्नुहुन्छ।
द लीग अफ जस्टिस: वार डीसी युनिभर्स एनिमेटेड खेल जस्टिस लिग: मूल "नयाँ "२" लाई पुन: सुरुवातमा रूपान्तरण गरिएको छ जुन २०११ मा डीसी कॉमिक्समा चलेको थियो। रिबुटको उद्देश्य भनेको आज DC DC सुपरहीरोको मिस्तोलॉजीलाई फेरी प्रस्तुत गर्नु थियो। सेटिंग, आधुनिक विचारहरू (र पोशाक) को साथ आफ्नो प्रख्यात नायक को मूल मार्गदर्शन।
यस नयाँ दर्शनमा हामी कथा पाउँछौं कि ब्याटम्यान, सुपरम्यान, वन्डर वुमन, फ्ल्याश, ग्रीन ल्यान्टर्न र बाँकी जस्टिस लीगले पहिलो पटक एक अर्कालाई ध्यान दिएका थिए जब डार्कसेडले पृथ्वीको पराक्रमबाट जोगाउँदै थिए। दुष्टको मालिक अगुवाइ गर्दछ। ग्रह Apokolips। तर यदि तपाईंसँग अरूसँग खेल्ने थोरै अनुभव छ भने, के लीगका केहि नायकहरू समयमै सँगै बस्न सक्दछन् यस अघि पृथ्वीले डार्कसेडको क्रोधको त्रास देख्दछन्?
जस्टिस लीग: वारले निर्देशक जय ओलिवाको भर्खरको डीसीयू एनिमेसन खेललाई निर्देशित गर्छ, जसले निश्चित रूपमा डीसी एनिमेटेड ब्रह्माण्डमा रेड हूड र जस्टिस लीग अन्तर्गत डार्क नाइट १ र २ जस्ता सुविधाहरूसहित आफ्नो छाप छोडेको छ: फ्ल्यासपोइन्ट प्याराडॉक्स जस्ता सुविधाहरू हालसालका वर्षहरूको सबैभन्दा प्रशंसित डीसी एनिमेटेड फिल्महरूको (बिभिन्न डिग्रीसम्म,)। जस्टिस लिगको सन्दर्भमा: युद्ध, तथापि, ओलिभिया र कम्पनीले "नयाँ 52२" निरन्तरतालाई व्यवस्थित गर्दछ, जुन "घुमाउने" पारम्परिक डीसी युनिभर्सलमा (र म्यान अफ स्टिल जस्ता अन्य मिडियालाई प्रभाव पार्ने) प्रशंसकहरूको विभाजन भएको छ। न त यसले जेएललाई मद्दत गर्दछ: W अगाडि बढ्नुहोस् र पहिले नै साझेदारी गरिएको "नयाँ ”२" न्यायिक लिगको उत्पत्ति बदल्नुहोस्, जुन यसको मूल रूपमा दैनिक प्रेमको साथ टाढा थियो।
निर्देशकको पक्षमा, ओलिवा आरामसँग ड्राइभरको सीटमा बस्छिन् र महाकाव्य र एक्शन एण्ड प्याक डीसी एनिमेटेड फिल्महरू निर्माण गर्ने कला प्राप्त गरे। जस्टिस लिग: युद्ध एकदम धेरै पूर्ण कार्य हो, चरित्रको विकास फ्लाईमा तनावपूर्ण छ - तर यसले दुबै पक्षहरूलाई राम्रोसँग सन्तुलित गर्दछ (कार्य र कथा सुनाउने)। यो विशेष गरी फिल्मको शुरुवात खेलमा प्रस्ट देखिन्छ, जसले चलाखीपूर्वक प्रत्येक नायकको लोकप्रियता अनुसार समय खण्ड गर्छ। त्यो हो, साइबोर्ग र शाजाम पृष्ठभूमि कथा को लागी धेरै आवश्यक छन्, जबकि ब्याटमैन र सुपरम्यान केवल एक सानो व्याख्या संग परिचय गर्न सकिन्छ (किनकि तपाईं वास्तव मा दुबै थाहा छैन?)।
ओलिवाले आफ्नो एनिम-प्रभावित एनिमेसन शैली धेरै तीव्र र बढी सुरुचिपूर्ण को लागी कमाएको छ - र दृश्यहरू ब्लु-रे HD मा मात्र बढी शानदार छन्। चरित्र एनिमेसन धेरै हदसम्म राम्ररी डिजाइन गरिएको थियो, जिम लीको नयाँ visual२ भिजुअल डिजाइनबाट पुन: निर्माण गरिएको थियो, केही सूक्ष्मतासँग यद्यपि, केहि केसहरूमा (सुपरमेन हेर्नुहोस्) त्यहाँ अझै पनि "न गर्दन" थोक सामग्रीको समस्या छ, किनकि हामीले फ्ल्यासपोइन्ट प्याराडोक्समा देख्यौं। युद्ध को क्रम को रूप मा? तिनीहरू DCU मापदण्ड पूरा गर्दछन् र जस्टिस लीग टोलीको गतिशीलताको धेरै राम्रो प्रयोग गर्छन्।
जस्टिस लीग परिदृश्य: केही फ्यानहरूका लागि युद्ध कठिन हुनेछ। उदाउँदो पटकथा लेखक हीथ कोर्सनले सम्भावित खराब संवादको लागि बिन्दुहरू गुमाउँछन् (नायकहरू बीचको "चरम प्रहार" प्रायः सपाट हुन्छ), तर कथा र चरित्र आर्कको गति र वास्तविक कोण राम्ररी समन्वय र सुधार गरिएको छ - जेफ जोन्सले गरेको भन्दा अझ राम्रो तरिका। एक हास्य पुस्तक कहानी कहिल्यै! हाँसउठ्दो कुरा, फिल्ममा फ्यानहरूले स्रोत सामग्री विवाद गर्न सक्छन्, लिपि होइन; उदाहरणका लागि, उनले डार्कसेड जटिल जटिल खलनायकको चित्रण गर्दछ जसमा पातलो तानिन्छ, अर्ध-मौन क्रूरता हुन्छ जसको साथ नायकहरू शुरू हुन्छन्।
फिल्मको स्क्रिप्टको एक तत्व जुन गल्तीले लिनु हुँदैन, शाजमको प्रतिस्थापन भनेको न्याय लिग रोस्टरमा एक्वामानको सट्टा हो। उनको श्रेयमा, कोर्सनले बिली बाटसन / शाजामको नयाँ संस्करण 52२ लाई एक्स्मेनले हास्य पुस्तकको इतिहासमा विवाद गरेको भन्दा न्यायमूर्ति लीगको उत्पत्ति कथामा धेरै अनुनाद र तर्कसंगत समाहित गरे - तर समुद्रका राजा अझै हराइरहेका छन् (तर केही क्षणको लागि मात्र)। .. कि पछि अधिक बारे मा)।
अर्को ठूलो समस्या जुन केहि दर्शकहरूको लागि पप अप हुन्छ नयाँ 52 DCU को व्यापक नयाँ किनारा। यो जस्टिस लिगका नायकहरूको परम्परागत चित्रण होइन (सुपरम्यान बढी क्रोधित छन्, वन्डर वुमन बढी थोर जस्तो छ, आदि।), र उसको परम्परागत "आधुनिकीकरण" मा अपरिहार्य रूपमा ती परिवर्तनहरूसँग असन्तुष्ट रहेका छन्। हामीले हाम्रो मनपर्ने नायकको यी संस्करणहरू पर्दामा पहिले देखेका छैनौं - र त्यहाँ अवश्य पनि केहि कुरा छ जुन त्यो बानी लिन सक्दछ।
सामग्रीको लागि नयाँ दृष्टिकोण जस्टिस लीग: युद्धको ठूलो कास्टि intoमा पनि फिल्टर गरियो। केभिन कोन्रो वा टिम ड्याली जस्ता फ्यान मनपर्ने फेला पार्ने आशा राख्नेहरू निराश हुनेछन्: नयाँ जस्टिस लीगका लागि नयाँ आवाजहरू। नयाँ रगतले चर्को कास्टी inमा केही अनौंठो विकल्पहरू प्रतिनिधित्व गर्दछ, र जेसन ओ 'मारा (टेरा नोवा) को अपवाद बाहेक - जुन फ्ल्यासपोइन्ट प्याराडक्स पछि दोस्रो पटक ठोस ब्याटम्यानमा देखा पर्दछ - सबैले स्वाद प्राप्त गरेका छन्।
जस्टिन कर्क (झार) हरियो लालटिन जत्तिकै छ; Shemar मूर (आपराधिक दिमाग) एक cyborg रूपमा; मिशेल मोनाघन (वास्तविक जासूस) आश्चर्य महिलाको रूपमा; श्यान अस्टिन (LoTR) शाजमको रूपमा; क्रिस्टोफर गोरहम (लुकेका मामिलाहरू) फ्ल्यासको रूपमा; र प्रशंसक मनपराउने सुपरम्यान को रूप मा एलन Tudyk। ध्वनिहरू निस्सन्देह ध्यान भंग गर्नेहरू हुन्, तर (कम्तिमा मेरो मामलामा) ती तपाईंमा बढ्छन्।
अन्ततः जस्टिस लिग: युद्ध, नयाँ rest२ पुनःस्टार्ट जस्तै, मानिसमा "हिट वा मिस" प्रभाव पार्नेछ। परिवर्तनसँग अपरिचित व्यक्तिहरूको लागि, त्यहाँ समायोजन हुनेछ; र ती मानिसहरूका लागि जो पहिले नै कमिकको स्रोतहरू पढिरहेका छन्, उनीहरूले फिल्म अवलोकन गर्न नयाँ अनुकूलनहरू फेला पार्न आवश्यक छ। अचम्मको कुरा, उनी न्यायमूर्ति लिग भन्दा बढी सान्दर्भिक र जैविक महसुस गर्छन्: कमिक्सको उत्पत्तिको ऐतिहासिक चाप, जुन (मेरो विचारमा) सुरुमा औसत भन्दा पनि माथि थियो। त्यस अर्थमा, युद्ध थोरै राम्रो स्रोत सामग्री भन्दा अलि बढी राम्रो छ - तर आशा छ कि यसले मुख्य धाराका दर्शकहरूको लागि नयाँ डीसी ब्रह्माण्ड राम्रो वा राम्रोसँग चिन्नको लागि राम्रो परिचयको रूपमा काम गर्दछ।
रनर रनर प्रोग्राममा, रिची फुर्स्ट (जस्टिन टिम्बरलेक) प्रिन्स्टन विश्वविद्यालयको वित्त विश्वविद्यालयका उम्मेद्वार हुन् र इन्टरनेटको सबैभन्दा ठूलो अनलाइन जुवा कम्पनीका एक मार्केटिंग विशेषज्ञ हुन्। दुर्भाग्यवश, जब डीनले स्नातक विद्यार्थीको अप्रत्यक्ष व्यवसायलाई अन्त्य गर्दछ, फुर्स्ट ट्यूशनमा राख्न असमर्थ हुन्छ र बाँकी बाँकी तिर्ने अनलाइन पोकरमा पर्याप्त पैसा जित्ने आशामा आफ्नो बाँकी बचत जोखिममा लिन बाध्य हुन्छन्। स्कूल उसको बुबाले आफैलाई माथि उठाउने जुवाको संसारमा हुर्कायो। Furst एक कुशल कार्ड खेलाडी हो, चाँडै ठोस इनाम पूल स collecting्कलन गर्न को लागी एक अपराधी भुक्तानी अनुपात संग एक संदिग्ध खेलाडी बाट यो सबै हेर्न।
फ्रिस्टले आफ्नो पढाउने कामलाई बेवास्ता गरे भन्ने कुरामा विश्वस्त छन, फुर्स्टले आफ्नो जीतलाई फिर्ता लिनको लागि कोस्टा रिकालाई राम्रोसँग खेलेको इभान ब्लाक (बेन एफ्लेकका सीईओ), मिडनाइट ब्ल्याक (फोर्स्टको कम्पनी ठगीको शंका हो) का सामना गर्न एउटा पुस्तक उडाए। । फुर्सटको गन्ध र जुवाको ज्ञानको आधारमा, ब्लकले उनलाई प्राकृतिक दृश्यमा सातवटा राष्ट्रिय सपनाको जागिर प्रदान गर्दछ - फूर्स्टले पनि कम्पनी चलाउन सहयोग पुर्याउनका लागि आफ्ना केही नजिकका साथीहरू लिन सक्दछ। धेरै समय पछि, फुरस्टलाई एफबीआई रेजर एजेन्टहरू (एन्थोनी म्याकी) द्वारा सम्पर्क गरिएको छ जसले इभान ब्लाक र मिडनाइट ब्ल्याक साम्राज्यको धेरै भिन्न दृष्टिकोण राख्छन् - फूर्स्ट र तपाईंको साथीहरू गम्भीर खतरामा छन् भन्ने अन्तरदृष्टि।
रनर रनर ब्राड थुरम्यान द्वारा निर्देशित थियो, जुन २०१० आलोचनात्मक र व्यावसायिक हिट द लिंकन लॉयरका लागि प्रसिद्ध छ, ओसनको तेह्र जोडी लेखकहरू, ब्रायन कोपेलम्यान र डेभिड लेभियनको पटकथामा आधारित। दुर्भाग्यवस, क्यामेराको पछाडि प्रतिभा र जानकार चरित्रको बाबजुद, रनर रनर एक फ्ल्याट र समग्र नाटकीय थ्रिलर हो शुरूबाट समाप्त हुन। सबैभन्दा खराब कुरा, जोखिम (र आफैंले आफैलाई बेच्न) को बारेमा धेरै गाह्रो आरोपहरूको बाबजुद पनि, फिल्मले जुवा खेल्ने विषयमा केही चाखलाग्दो काम गर्दैन - जुन अन्तमा भ्रष्ट अधिकारीहरू र अवसरवादी व्यवसायीहरूको परिचित कथाको पृष्ठभूमि बाहेक अरू केही छैन। । सामान्यतया भन्नुपर्दा, यो खराब चलचित्र होईन किनकि यसमा धेरै बचाउने सुविधाहरू छन् जुन केही फिल्म निर्माताहरूका लागि रमाईलो हुन्छ,
धेरै दर्शकहरु को लागी सबैभन्दा ठूलो नकारात्मक पक्ष भनेको फिल्मको कहानी हो - जुन यति छिटो चल्छ कि त्यहाँ सार्थक अदायगी वा नाटकीय तनाव निर्माण गर्न थोरै समय हुन्छ। छोटो,-० मिनेटको रन-टाइम घटनाहरूको संस्करण रकको टुक्राहरूद्वारा अवलोकन गरियो - जब उनीहरू कथाको ठूला आन्दोलनहरूसँग सम्बन्धित छन् भने पात्रहरू बीच कुञ्जी क्षणहरू हाइलाइट गर्दै, तर विरलै सुक्ष्म विकासका क्षणहरू प्रदान गर्न चिन्ता गर्थे जुन राम्रो र ठूलो नाटकीय भिन्न हुन्छन्। कथाहरू यसको सट्टा, प्राय दृश्यहरू नाक-देखि-पोइन्ट एक्सचेन्जहरू हुन् जसले बिस्तारै उनको सामाजिकियोपथमा ब्लक प्रकट गर्दछ, जबकि फुर्स्टले पछि आफूलाई बचाउन अनुकूल बनाउँछ। जब गति बन्द हुन्छ, थुरम्यानले एउटा नयाँ चरित्र (वा धम्की) प्रस्तुत गर्दछ, कसैले उसलाई अनुहारमा हिर्काउँनेछ,
जे होस्, अधिकांशतः एक अ digit्क भूमिकाको बावजुद, कलाकारहरूले चीजहरू आकर्षण गर्न जारी राख्छन्। टिम्बरलेकले फेरि एक अपेक्षाकृत सामान्य तर मनपर्दो व्यक्तिको प्रस्ताव गर्दछ (असाध्य / भोली / बुद्धिमान समय विल सालाहरू इन टाइमबाट)। अभिनेताले लगभग हरेक दृश्यमा फिल्म प्रस्तुत गर्दछ, आफ्ना खुट्टामा उभिरहेका, एक एफलेक दिग्गज व्यक्तिसँग विस्तृत अन्तरक्रियामा - जहाँ फस्ट विश्वको शीर्षमा छ, डरले डराउँछ, वा डर र असन्तुष्टि लुकाउन कोशिस गर्दैछ। यो विशेष गरी न्युन्स्ड प्रदर्शन होईन, तर टिम्बरलेकले आफ्नो विशाल इच्छा र आकर्षणको माध्यमबाट रनर रनरलाई माथि उठाउँदछ अन्यथा भेनिला कहानी सामग्री विचलित गर्न।
एफिलेकले गहिरो स्तरमा काम गर्दछ, तर उसको भद्दा र उदासीन कथाले अभिनेतालाई ब्ल्याक र धमिलो सेतो कलर अपराधी भन्दा फरक चित्रण गर्न अनुमति दिँदैन। यो पुरस्कार-विजेता अभिनेता / फिल्म निर्माताको संक्रमण ब्लक एक मैत्री र आमन्त्रित सल्लाहकार देखि एक मुडिएको र क्रूर शत्रुमा हेर्नको लागि रमाईलो छ, तर प्रदर्शनको सफलता पूर्ण रूपमा एफ्लेकको तनावमा अलि अलि क्याथरटिक हास्यको वितरणको कारण हो तर अन्यथा निर्जीव दृश्य। जे होस्, एफ्ल्याकका केही तीक्ष्ण सूक्ष्मताहरूको बाबजुद, ब्लक फिल्म आफ्नै लागि बेच्नको लागि पर्याप्त रोचक छैन र एक अविस्मरणीय वा विशेष गरी संसाधन विरोधी बन्छ।
दुर्भाग्यवश, गेम्मा आर्टर्टन र एन्थोनी म्याकी रेबेका शफरान, र एजेन्ट रेजरले पनि अवसरहरू गुमाए - व्यक्तिगत खोजको साथ प्रदर्शनी मेसिनहरूमा। शफरान वास्तवमै फिल्मको सबैभन्दा रोचक पात्र हो, एक रोचक पृष्ठभूमि कथा र नाटक सम्भावनाको साथ जुन पूर्ण अन्वेकमा रहन्छ र सेभर्सलाई उसको सामान्य / क्रोधित एफबीआई एजेन्सी कर्तव्यबाट वञ्चित गर्दछ - जसले आफ्नो प्यारो मैकीको बाबजुद पनि बाहिर काम गर्ने अमेरिकी एजेन्टहरूको बारेमा कुनै नयाँ कुरा देखाउँदैन। क्षेत्राधिकार।
अहिलेसम्म यस फिल्मको सब भन्दा ठुलो अवरोध भनेको जुवा संसार र फिल्मका पात्रहरूबीचको सम्पर्कको अभाव हो। प्रारम्भमा, पर्दाको पछाडिको अनलाइन जुवा उद्योगको लागि अपील गर्दछ, तर यो फिल्मले कहिल्यै ठूलो हेराइ लिदैन बृद्धि अपराधको कथा लिन्छ। फिल्मभरि, थुरम्यानले दर्शकहरूलाई सम्झाउन कोशिस गरे कि रनर रनर भारी हातका उपमा र प्रदर्शनीमा जुवा खेल्ने बारेमा छ जुन उच्च-दांव पोकर र ठूला रीलहरूको जीवन बीचको सम्बन्ध वर्णन गर्दछ, तर यी विचारहरूको अन्त्य पूर्ण छैन - जस्तो कि कहानी सकृय हुन्छ। एक मानक बिरालो र माउस चेस।
नतिजाको रूपमा, जुवा खेल्ने प्रशंसकहरू यस्तो निष्कर्षमा पुग्न सक्छन कि धावक धावक थोरै र तलको सतही हो, तिनीहरूको रूची / व्यवसाय हेर्दै, पर्दा पछाडि, तीब्र दिमाग-बोगलि look हेर्नेहरूले फिल्मलाई समग्र ऐतिहासिकको लागि प्राथमिकतामा पाउनेछ तालिका। नाटक। ठोस प्रदर्शनले थुरम्यानले जुवा थ्रिलरका लागि अपील हुकलाई बिर्सेको सट्टामा - उसले नम्र र परिचित कथन प्रस्तुत गर्यो जुन नाकले महानता हासिल गर्ने सन्देश दिंदा विडम्बनाको रूपमा थोरै जोखिम उठाउँदछ। ।
यदि तपाईं अझै रनर रनरको वरिपरि बारमा उभिरहनु भएको छ भने, तलको ट्रेलर जाँच गर्नुहोस्।
धेरै फिल्म निर्माताहरूका लागि, जैक स्नाइडर दृश्य फ्रान्क मिलर 300०० रूपान्तरणको साथ दृश्यमा विस्फोट भएको थियो - स्नाइडरले स्क्रिप्ट र फिल्म दुबै निर्देशन गरे। मिलरको कल्पनाशक्ति र स्लो मोशन / एक्शन कोरियोग्राफीको संयोजन स्नाइडरको ट्रेडमार्कको रूपमा परिणत भयो जसले एक उत्तेजक र क्रूर फिल्मको परिणाम स्वरूप निर्देशकलाई अन्य महान गुणहरू सम्बोधन गर्न मार्ग प्रशस्त गर्यो जुन सेन्टिनेल्स र आउँदो सुपरम्यान सहित: स्टील म्यान।
यद्यपि, Sucker पंच पूर्ण स्नाइडरको आविष्कार हो - निर्देशकले उनको पहिलो मौलिक कहानी पायो। सुपरम्यानको नवीकरण उत्साह (र डर) को साथ, स्नेडरको रोड लिजेन्ड अफ द गार्जियन्स: गाउहुल आउल्सको बारेमा धेरै उल्लेख नगर्ने, धेरै चलचित्र प्रशंसकहरूले Sucker पंच ब्यारोमिटरको रूपमा निर्धारित गर्न चाहान्छन् कि स्नाइडर अझै बाटोमा छ कि छैन। चाहे ऊ खेलमा छ र त्यसो भए ऊ इस्पात चलचित्रको सम्मानजनक म्यान बेच्ने छ कि छैन।
के स्नेडरको पछिल्लो प्रयास चरम तमाशा प्रदान गर्दछ जसले मनमोहक कथा प्रस्ताव गर्दछ? वा फिल्म एउटा घुमाउरो कथाको रूपमा प्रतिबिम्बित एक शानदार श्रृंखला को टुक्रा को एक भ्रमित मिश-म्यास मात्र हो?
डेरेक ली र क्लिफ प्रोउज उनीहरूको जीवनका सबै साथीहरू भए, तर जब डेरेकले एभीएम (धमनी बिरामी) बाट ग्रसित गम्भीर टाउको दुखाइ खोज्ने क्रममा, उनले निर्णय गरे कि अब कि कहिले पनि होइन - उनी विश्वभरि यात्रा गर्नुपर्दछ। क्लिफ साहसिक कार्यको दस्तावेजको रूपमा, डेरेक युरोपमा उड्छ र आफ्नो जीवनभरको सपना पूरा गर्न सुरु गर्दछ।
केटाहरू विस्फोट भए, तर छुट्टीको एक रात पछि, डेरेकको स्वास्थ्य बिग्रियो। लक्षणहरू मान्दै डेरेकको एभीएम क्र्याक भएको संकेत हुन सक्छ, क्लिफले डेरेकलाई आफ्नो योजना राख्न र स्थानीय अस्पतालमा जान भन्यो, तर क्लिफलाई यस बारे थोरै थाहा छैन, विश्वका सबैभन्दा सुन्दर डाक्टरहरूले पनि यो रहस्यमय पीडा रोक्न सक्दैनन्। यसले तपाईंको साथीको शरीर खान्छ।
पहिलो फिचर फिल्महरू डेरेक ली र क्लिफ प्रोवेजले दृश्यको कलंकलाई नष्ट गर्दछ जो आश्चर्यजनक क्यामेरा काम, विवेकशील विचारहरू र एक चतुर, धेरै मनोरन्जनात्मक कथनबाट प्रभावित भएको छ। के तपाईं केहि राम्रो पुरानो फेला परेका फिल्म फिल्महरू र मेशिनहरू खोज्दै हुनुहुन्छ? पीडित छ। हल्का क्यामेरा फिल्म खोज्दै हुनुहुन्छ जुन केहि नयाँ प्रस्ताव दिन्छ? पीडितहरूसँग यो पनि छ। ली र प्रोउजले अपेक्षाहरू पूरा गर्ने र उनीहरूले पहिले कहिल्यै नदेखाएको कुरा प्रस्तुत गर्ने बीचको उचित सन्तुलन भेट्टाए।
पीडाले चरम क्षेत्रको सीमानाहरू र सीढीहरूमा धक्का दिन्छ, तर शक्तिशाली चरित्रको विकास र अत्यन्तै मनपराउने जोडी परिदृश्यलाई विन्दुमा पुग्दछ जहाँ उनीहरू अप्ठ्यारो र धेरै वास्तविक देखिन्छन्। मिनेटमा, उनी ड्रेकको अवस्था, यसको प्रभावहरू, र उनले यस बारेमा के गर्न सक्दछन्, मात्र उनी क्लिफसँगको उनको मित्रता, उनीहरूको बाल्यकाल कस्तो थियो, र डेरेकको परिवारले कसरी उनको योजनाहरूको बारेमा सोच्दछन् भनेर राम्ररी बुझ्न सक्दछन्। थप रूपमा, तथ्य यो छ कि क्लिफ र डेरेक केवल दुई साँच्चै राम्रो, सामान्य, रमाईलो साथीहरू छन्, र यो यति उत्साहजनक छ कि यो मिसिनमा यूरोपमा हप गर्न र फिल्मलाई सुरूवातबाट प्रभावशाली बृद्धि दिन।
जब चीजहरू सबैभन्दा खराबको लागि मोड्दछन्, प्रभावित बढी गहिरो हुन्छ, तर ली र प्रोवेस सामग्रीलाई यथार्थ स्पष्ट पार्न निरन्तर सचेत प्रयास गर्छन् कि जब यो गहिरो रूपमा गडबड हुन्छ, तपाईं अझै पनि अनुभवको आनन्द लिन सक्नुहुन्छ। जबकि डेरेक निश्चित रूपमा तल सर्पिलमा छ, फिल्म अलि गाढा र डिलर हुँदैन उनको अवस्था बिग्रेको रूपमा। फिल्मको राम्रो टुक्राका कारण ऊ अझै पनी शंका गर्छ कि AVM ले समस्या पैदा गर्दैछ, त्यसैले उनी अगाडि बढ्छन र यात्राको लागि उत्साहित छ। तर यदि क्लिफ र डेरेकले महसुस गरे कि उनीहरूले उनीहरूको हातमा अभूतपूर्व समस्या भोगेको छ, अझै उत्साही क्षणहरू छन् जसले दर्शकहरूलाई स्क्रिप्टको नवीनता पहिचान गर्न र प्रशंसा गर्न मौका दिन्छ।
र यसको मतलब यो होइन कि पीडित सबै रमाईलो र खेलहरू हुन्। यो सजिलैसँग भर्खरका वर्षहरूको डरलाग्दो POV चलचित्रहरू मध्ये एक हो, र यो यो वास्तवमा यो हो कि हामीले पहिले कहिल्यै यस्तो कथा देखेको छैन। यदि तपाईं अलौकिक संस्थानहरूसँग सम्झौता गर्नुहुन्छ, तपाईंलाई थाहा छ के आउँदैछ; रातको बम्पहरू खराब हुँदै जान्छ र राक्षसले नियन्त्रणमा नलगुञ्जेल र लक्ष्य फिक्का र हल्का हुन्छ। यहाँ, क्लिफ र डेरेक को सहयोग संग, उनी यस अवस्थाको बारेमा राम्रो महसुस गर्छन्, र उनीहरु जस्तै उनीहरुलाई के हुन्छ थाहा छैन पछि के हुन्छ, र यो गहिरो कष्टकर छ।
पीडितहरूसँग मित्रताको मैत्री र नेताहरूको व्यक्तिगत बृद्धिमा जड हुन्छ, तर यस अवस्थाको प्रगतिका लागि स्पष्ट चरणहरू पनि हुन्छन्, र प्रत्येक एक अर्कोको तुलनामा बढी स्तब्ध हुन्छ। फिल्म पक्कै एक गम्भीर सकल कारक छ कि सामान्यतया झटका मान बनाउन को लागी सस्तो प्रयास को लागी श्रेय गरीएको छ, तर यसको कथा यति स्तरित छ र छविहरु यति राम्रो गरी रचना गरीन्छ कि गोर अचम्मलाग्दो छ, तर अझै सजिलै र अनौंठो सुन्दर छ।
भिजुअल रूपबाट, प्रभावित अशक्त क्यामेरा डरलाग्दा चलचित्रहरूका एक उत्तम शटहरू मध्ये एक हो। क्लिफ्ट एक महत्वाकांक्षी दस्तावेजी फिल्म निर्माता हुन को अभिप्राय थियो, त्यसैले यो एक परम्परागत camcorder भन्दा धेरै राम्रो उपकरण छ, र त्यो दर्शक महत्वपूर्ण परिवर्तन गर्दछ। शटहरू आउँछन् र उनीहरूको ध्यान प्राय जसो ध्यान केन्द्रित गर्दछन्, तर प्राय जसो छविहरू असाधारण रूपमा तीखो हुन्छन् जसले श्रोताहरूलाई उनीहरूको बियरि,, आफ्नो खाजा, र क्यामेरा भित्रका जटिल आश्चर्यजनक युक्तिहरू, डिजिटल प्रभावहरू, र दृश्यदर्शी श्रृंगारमा राम्रो नजर राख्दछन्। ।
यो सत्य हो कि पीडित फिल्मको पूंछको अन्ततिर टकराउँदछ। कथन अनौंठो मोड र मोडले भरिएको छ, र प्रत्येक एक साथ राम्रो लायक छ, तर प्रोवेस र लीको अन्तिम ठूलो गति अलि परिचित छ, र त्यसैले दर्शकहरूले यसलाई स्वीकार गर्न कम सम्भावना छ। फिल्म एकदम शोषक हो, त्यसैले यो मान्यता एक प्राकृतिक संक्रमण हुनुपर्दछ, तर फिल्म निर्माताहरूलाई जो विश्वस्त हुन रुचाउँछन्, जस्तै, धेरैजसो, यो ब्रेकिंग प्वाइन्ट हुन सक्छ।
यद्यपि यो केवल कडा बिक्रीका लागि मात्र हो। पीडित धेरै मा एक महत्वपूर्ण कदम अगाडी छ र निस्सन्देह प्रोवेज र ली को लागी ढोका खोल्न हुनेछ। यो मात्र होशियारीले सोचेका फिल्म निर्माताहरू होइनन् जसले हरेक शट, प्रभाव र कथालाई अगाडि बढाउन एकदम ध्यान दिन्छन्, र दुबै पर्दामा उपस्थित छन्।
।
दुर्भाग्यवस, केहि दृश्य दृश्य स्ट्राइक एक्शन दृश्यहरूका बावजुद, सकर पंच एक आत्माविहीन फिल्म हो जुन स्नाइडरलाई एक पछि अर्को जीवन्त काल्पनिक संसारहरूको श्रृंखला प्रस्तुत गर्न बहाना बाहेक अरू केही हुँदैन।
यदि तपाईं सकर पंचको आधारभूत मान्यताबाट अपरिचित हुनुहुन्छ भने, यहाँ आधिकारिक सिंहावलोकन छ:
"सकर पंच" एक महाकाव्य कार्य फ्यान्टेसी हो जसले हामीलाई एउटी केटीको ज्वलंत कल्पनामा पुर्याउँछ जसको सपनाको संसार अन्ततः अँध्यारो वास्तविकताबाट उम्कन्छ। समय र स्थानको सिमानाबाट स्वतन्त्र भएर उनी आफ्नो मनले उनलाई जहाँ जान्छन् त्यहाँ स्वतन्त्र हुन्छन्, र उनको अविश्वसनीय कारनामाहरूले वास्तविकता र कल्पनाको बीचको रेखालाई अस्पष्ट बनाउँछ।
फिल्म निर्माताले आत्म-सशक्तीकरण र काल्पनिक सपनाको संसारको बारेमा बृहत् कथा बनाउने प्रयासको बावजुद, सकर पंच हालका सम्झनाहरूमा पर्दामा देखा पर्ने सबैभन्दा योजनाबद्ध फिल्म हो। भर्खरको ट्रेलरमा आधारभूत संरचना सामेल छ: आफ्ना अपहरणकारीहरूबाट मुक्त हुन बेबीडोल (एमिली ब्राउनिंग) ले पाँचवटा (प्रतीकात्मक) वस्तुहरू भेट्टाउनु पर्दछ जुन प्राय: जसो फिल्मको कल्पना सेटहरूमा बन्चित हुन्छ। त्यस्तै गरी, बेबिडोलले सपनाको संसारमा पुन: प्रवेश गर्ने ठाउँ / गाडी स्नाइडरले सोच्न सक्ने जस्तो कलात्मक जस्तो नजिक थिएन - र अधिक र अधिक प्रदर्शनको साथ।
चलचित्रले यसलाई वास्तविकताबाट अलग गर्नुपर्दछ - शीर्ष माथिको कार्य दृश्यहरूको लागि उर्वर भूमिका रूपमा सेवा गर्ने बेला - सुटर पञ्चका अधिकांश पात्रहरूलाई क्लिच र एक-आयामी व्यक्तित्व हुनबाट रोक्छ। फिल्मको सारांश लेआउटमा दुई द्रुत लाइनहरू, दर्शकको चरित्रको बारेमा जति धेरै फिल्मको योद्धाको मामलामा:
ऊ आफ्नो इच्छाविरूद्ध लक थियो, तर बेबीडोलले बाँच्नको लागि आफ्नो इच्छा गुमाएन। आफ्नो स्वतन्त्रताको लागि स fighting्घर्ष गर्नुका साथै उनले अन्य चार युवतीहरुलाई खुल्ला रकेट (जेना मालोन), सडक-स्मार्ट ब्लोंडी (भान्सा हजजेन्स), कट्टर वफादार अम्बर (जेमी चुंग) र अनिच्छुक मिठो मटरलाई प्रोत्साहित गर्ने निर्णय गरे। कर्निश) - जडान गर्न र उनीहरूको पक्राउकर्ताहरू, निलो (ऑस्कर इसाक), म्याडम गोर्स्की (कार्ला गुगीनो) र उच्च रोलर (जोन ह्याम) को हातमा उनीहरूको भयानक भाग्यबाट बच्न प्रयास गर्नुहोस्।
सबै प्रदर्शनहरू अत्यन्तै एक फिगर हुन् - केवल ऑस्कर आइजक (रोबिन हूड), फिल्मको मुख्य विरोधीको रूपमा, सफलतापूर्वक सतही भावनाहरूको अपवादको साथ उत्पादन कार्यान्वयन गर्दछ। अन्त्यमा, फिल्मले सबैभन्दा आधारभूत कथा कथन सिद्धान्तलाई उल्ल .्घन गरेको देखिन्छ - यो देखाउनुहोस्, यसलाई नभन्नुहोस्। फिल्मभरि, दर्शकहरूलाई संवाद मार्फत भनिएको छ कि प्रत्येक पछिल्ला जीतले प्रत्येक पात्रको आत्म-सम्मानमा महत्त्वपूर्ण असर पार्दछ - तर कथाले कहिले पनि प्रतिज्ञा गरिएको गतिबाट फाइदा लिदैन। नतिजा स्वरूप, सकर पञ्चको अन्तिम क्षणहरूमा पनि, यो स्पष्ट छैन कि यदि वास्तवमा कसैलाई अन्यथा विज्ञापित भ्वाइस कलको कथनको बाबजुद अधिकार प्राप्त गरिएको थियो भने।
त्यस्तै, जब फिल्मको काल्पनिक तत्त्वहरू पछि वास्तविक घटनाहरू (जुन नाक एक्सपोजर डम्प हो) सँग मिल्दछ, यो महसुस गर्न गाह्रो हुन्छ यदि बेबीडोलको कल्पनाले मात्र उनलाई वरपरको वातावरण र पछिल्लो वर्षाबाट बचाएको छैन। यदि स्नेडरले कल्पनात्मक संसारहरूको पछिल्तिर कल्पना गरे जस्तै वास्तविक घटनाहरूको लागि सन्तोषजनक ऐतिहासिक चाप विकास गर्न यति धेरै समय खर्च गरे भने, सकर पंचले सम्भवतः एक कथा वर्णन गर्ने यात्रा गर्न सक्ने भए।
यो कुनै फिल्ममा अचम्म मान्नुपर्दैन जुन दृश्यले चरित्र विकास र एक आकर्षक कथाको प्रगति भन्दा माथि सेट गर्दछ जुन सकर पंच एक्शन दृश्यहरू द्रुत गतिमा, रोमाञ्चक र आकारको महाकाव्य हो। जहाँसम्म, फिल्मको पाँच-आईटम सूत्रले प्रक्रिया बोक्छ, यसले प्रत्येक क्रमिक प्रविष्टिको मूल्यांकन गर्न गाह्रो बनाउँदछ - विशेष गरी पहिलो दुई श्रृंखला, जुन पछिल्लो भन्दा धेरै राम्रो छ। अन्तिम श्रृंखला विशेष गरी कमजोर छ - किनकि यो अघिल्लो पोष्टको तुलनामा धेरै सीमित छ, यसलाई द म्याट्रिक्स रीलोडेड र ड्रू हिलको "तपाईं सबै थोक (रीमिक्स)" भिडियो क्लिपको साथ भ्रमित गर्ने कुरा उल्लेख नगर्न।
किनभने फिल्म संगीत मा निर्भर गर्दछ (दुबै कहानी र कार्यान्वयन को मामला मा), यो एक राहत को कुरा हो कि Sucker पंच ध्वनि ट्र्याक उत्पादन को एक राम्रो पक्ष हो - विशेष गरी स्टार Emily Browning को गीत। प्रत्येक कार्य एकै टुक्रामा हुन्छ - बीजाकबाट बीटल्स सम्म आधुनिक कभर - र जब स्क्रिनमा कारीगरी कडा हुन सक्छ, त्यहाँ कुनै शंका छैन कि संगीतले पहिले नै तीव्र क्रियताका टुक्राहरूमा अधिक एड्रेनालाईन पम्प गर्दछ। विशेष रूपमा बाध्यकारी उद्घाटन prologue हो, जो Eurythmics '"मिठाई सपना (यी बनाएको)" को एक रीमिक्स बन्न पुगेको छ। सामान्यतया, धेरै गीतहरूमा ब्राउनिंगको भोकल समावेशीकरणले फिल्मको कल्पना र वास्तविकता बीचको द्वन्द्वमा एक थप र विशेष गरी चाखलाग्दो तह थप्यो। यदि सकर पंचको अन्य फिल्म निर्माण विकल्पहरू पनि यस्तै चंचल र चाखलाग्दो हुनेछन् ...
बढ्दो टेक-सेभरी संसारमा, यो अनुभूतिलाई बेवास्ता गर्न गाह्रो छ कि फिचर फिल्म सुकर पंच अवधारणाको लागि उत्तम माध्यम थिएन। यदि स्नाइडरले कथाको सस्तो संस्करण हाई प्रोफाइल छोटो फिल्म / वेब श्रृंखलाको रूपमा प्रस्तुत गरेको भए, समग्र कथा कदर गर्न सजिलो हुने थियो - र निर्देशकले चरित्र विकासको लागि थप ठाउँ दिन सक्थे। साथ साथै कल्पना संसारहरूमा तपाईंले विकास गर्न यति धेरै समय खर्च गर्नुभयो। जस्तो यो छ, फिल्म आफैंमा विचलित छ - प्रत्येकले एक कल्पनिक सेटिंग्समा अरुसँग प्रतिस्पर्धा गर्दै जबकि ठूलो विषयवस्तुहरू र समग्रमा कथालाई अस्पष्ट गर्दछ।
यसमा कुनै शंका छैन कि झगडा दृश्यहरु मा दर्शकहरु को एक धेरै Sucker पंच डरलाग्दो हुनेछ र परिणामस्वरूप चलचित्र मजा हुनेछ। जे होस्, फिल्मको आत्म सशक्तीकरणमा जोड दिइएको (कुराकानी र ध्वनि प्रसारण मार्फत देखाइएको अनुसार), यो स्पष्ट छ कि स्नाइडर एक एक्शन प्याक पपकोर्न फिल्मको लागि मात्र लक्षित गरिरहेको थिएन, र यो बेवास्ता गर्न गाह्रो थियो, जस्तै बेबीडोल, फिल्म निर्माता। अस्थायी रूपमा वास्तविकतामा यसको जग गुमायो।
यदि तपाईं अझै पनी सुकर पंचबाट फेन्समा हुनुहुन्छ भने तल ट्रेलर जाँच गर्नुहोस्।
ग्यारेथ एडवर्ड्सको लेखक / निर्देशक फिचर फिल्मको पहिलो राक्षसमा लेख्नेहरू जसले अर्को क्लोभरफिल्ड भ्रमण गर्ने अपेक्षा राख्छन्, गम्भीर निराश हुनेछन्। यो राक्षसी बी चलचित्रको लागि श्रद्धांजलि होइन जुन शायद देखिएको थियो।
तपाईले यो अनौंठो, गतिशील र सुन्दर फिल्मबाट के आशा गर्न सक्नुहुन्छ भन्ने अनुभव हो जुन म वर्णन गर्न सक्दछु जब सोफिया कोपोलिको हराएको अनुवाद र स्टीभन स्पिलबर्गले दोस्रो विश्व युद्धको पुनःनिर्माण गरिरहेकी थिएँ। र यो संयोजनको आवाज जस्तो अनौंठो हुन्छ, यसले पनी फिल्मको लागि निश्चित रूपमा काम गर्दछ।
दानवहरू मूलतया केटा र केटीहरूसँग भेट्ने केटाकेटीको क्लासिक कहानी हो: एन्ड्रयू (स्कूट म्याकनीरी) एक अमेरिकी फोटोग्राफर हो जसले मेक्सिकोको यात्रा गर्दछ र हालसालैका विदेशी हमलाका दुखद परिणामहरूको तस्वीर लिन खोज्छ। भनिन्छ कि केही समयको लागि एक उल्का पिण्ड पृथ्वीको चारैतिर घुमायो र मेक्सिकोको बीचमा विस्फोट भयो; चाँडै पछि, विशाल, मोहित, bioluminescent एलियंस पानीबाट उठे र द्रुत प्रजननको साथ, देशको उत्तरमा बसाइँ सरे। एलियनहरू प्राय: मेक्सिकोको जgle्गलमा घुम्छन्, तर उत्तेजना पछि, तिनीहरूले मानव जनसंख्या र शहरी क्षेत्रहरूमा आक्रमण गर्छन् र कहर छोड्छन्।
यस्तो आक्रमण पछि, एन्ड्र्यूको काम सामन्था (ह्विटनी एबिल) लाई खोज्नु र उनको एस्कॉर्ट पत्ता लगाउनु हो। एन्ड्र्यू आशा राख्छिन् कि प्रकाशनको मालिकको छोरीले उसको तस्विर किन्नेछ। हाकिम आफ्नी छोरीलाई दुलहीको घरमा गएको चाहान्छन्, र एन्ड्र्यूले जहिले पनि एक फोटो जर्नलिस्टको रूपमा आफ्नो क्यारियरको प्रतिक्षा गर्ने अवसर देख्छन्, त्यसैले उनी र स्याम सँगै यात्रामा निस्के र उनीहरूलाई घर ल्याउने फेरीमा बाँधिए। अमेरिका पक्कै पनि, योजनाहरु को रूप मा जा छैन
यसको सट्टामा, घातक एलियनहरूले भरिएको एक सुन्दर, जंगल परिदृश्यको साथ यात्रा, जबकि सम्भावित जोडीले उनीहरूको जीवन शाब्दिक र प्रतीकात्मक रूपमा सन्तुलित भए पनि बिस्तारै अनुभव गर्ने अनुभव गर्दछन्। हाम्रो दर्शकहरुका लागि के हो, दर्शकहरु, दुई व्यक्तिको कथा हो जसले एक अर्कालाई एक अर्कालाई केन्द्रको रूपमा भेट्न सहयोग पुर्याउन असाधारण परिस्थितिमा अगुवाई गर्नुपर्दछ।
ग्यारेथ एडवर्ड्स एक फिल्म बनाई छ कि सबै अवसरको बावजुद एकता र भावनात्मक अनुनाद प्राप्त गर्दछ। उनीहरूलाई धेरै दक्षिण अमेरिकी देशहरूमा छापामार शैलीमा गोली हानिएको थियो, राक्षसहरूले केवल दुई श्रेय प्राप्त अभिनेताका रूपमा म्याकनी र एबिलको साथ; चलचित्रका अन्य "पात्रहरू" सबैसँग वास्तविक व्यक्तिहरू हुन्छन् जुन उडानमा उनीहरूको भूमिका खेल्नको लागि बनाइएको छ। वास्तविक घटनाहरू (परेडहरू, समारोहहरू, आदि) फिल्मको कथाको प्रस fit्ग फिट गर्नको लागि हेरफेर गरिएको छ, यसैले प्रामाणिकता र वास्तविकताको भावना सिर्जना गर्दछ जुन फिल्मको शानदार विज्ञान-फाई फाउन्डेशनलाई पूर्ण रूपमा प्रबल गर्दछ। यस सन्दर्भमा, "सबैभन्दा यथार्थवादी राक्षस फिल्म" को रूपमा फिल्मको प्रतिष्ठा पूर्ण रूपमा सहि छ।
एडवर्ड्सले चलाखीपूर्वक आफ्नो विदेशी स्थानहरूको प्राकृतिक सौन्दर्यमा लगानी गर्छ, प्राकृतिक प्रकाश र ल्यान्डस्केप कैप्चर गर्दछ जुन आँखा भएका मानिसहरूलाई क्यामेराको साथ आफ्नो चमक क्याप्चर गर्न प्रदान गर्दछ। र एडवर्डहरूको ती आँखा हुनै पर्छ। सबै विदेशी सामानहरू लिनुहोस्, र दानव अझै पनि दक्षिण अमेरिकाको लागि एक महान यात्रा मार्गनिर्देशनको एक नरक हो।
जहाँसम्म, निर्देशकको वास्तविक शक्ति दृश्य प्रभाव हो, र CGI, जुन धेरै केसहरूमा रेकर्डिंग पूरकको रूपमा प्रयोग गरिएको छ, लगभग सिमलेस छ र वास्तवमै फिल्मको वास्तविक वातावरणमा सुधार गर्दछ। एडवर्ड्स निर्देशकको प्रकार हो जससँग सीजीआई कसरी लागू गर्ने भन्ने बारे सही विचार छ: खाली र निर्णायक रूपमा। कुनै राक्षसको प्रभाव प्रकाश वा नि: शुल्क महसुस गर्दैन, र सबै तस्बिरहरू प्रत्यक्ष रूपमा फिल्मको दृश्य उप-टेक्स्टमा योगदान गर्दछन्, "त्यहाँ हेर्नको लागि कूल कुरा" को खातिर हुनुको सट्टा।
एलियनको डिजाइन विगतको कामबाट धेरै orrowण लिन्छ, तर फिल्ममा तिनीहरूको उपस्थिति र "व्यक्तित्व" ले एकपटक फेरि मन्स्टरहरूलाई अन्य जीवहरूबाट अलग गर्दछन्: एलियनहरू "दुष्ट" वा "गलतफहमी भएका छैनन्", तिनीहरू राम्रा जनावरहरू हुन्। जसले पृथ्वीको परिक्रमा गर्यो, जुन उनीहरूको जीवन चक्रको उचाइ र पछाडि बाँच्दछ - मानवता सहित अन्य कुनै पनि जीवजन्तुलाई जस्तै। तपाईं अपरिचितहरूलाई सीधा हेर्नुहोस् (सामान्यतया रातमा), र दृश्य प्रभावहरू निश्चित नै रहन्छ; नेत्रहीन रूपमा, फिल्म यसको असाधारण प्रस्तुतीकरणको लागि धेरै चतुर र आर्थिक दृष्टिकोण हो।
निस्सन्देह, दृश्य भव्य घटनाको अर्थ केहि होइन यदि यो कथामा रेकर्ड गरिएको छैन, र यहाँ एक लुगल कथा रहेको छ (केटा केटीले अपरिचित व्यक्तिलाई भेट्छन्, सम्झना छ?), तब कथाको बाँकी वास्तविक फाइनर पोइन्टहरू केवल यसमा फिल्मको दुई सीसा, मकनीरी र एबिल। भाग्यवस, ती दुई कलाकारहरूले रसायनको एक चम्किलो स्पार्क लिन्छन् जुन बिस्तारै सम्पूर्ण फिल्मको बीचमा बल्छ। दुबै वर्णहरू आकर्षक, आकर्षक, त्रुटिपूर्ण र जटिल छन्, र तिनीहरूलाई बिस्तारै बिस्तारै देखिएको छ, जैविक र प्राकृतिक देखिन्छ, कहिल्यै होकी वा अत्यधिक मधुर। किनकि हामी एन्ड्र्यू र साम र उनीहरूको नौसैनिक रोमान्सको बारेमा ख्याल राख्छौं, हामी उनीहरूको सुरक्षाको ख्याल गर्छौं, यात्राको खतरनाक क्षणहरूलाई तनावपूर्ण र गम्भीर बनाउँदैछ - जबकि अपरिचित व्यक्तिहरू यसको सट्टामा कथाको एक आवश्यक तत्व जस्तो महसुस गर्छन्। ग्लिज्ड पार्सल उपकरणहरूमा राख्न। गुणवत्ताको साइ-फाइ चलचित्रहरूमा उनीहरूले आशा गरेको चीज यही हो।
के दानवहरू सबैलाई उपलब्ध छन्? ठिक छ, मलाई थाहा छ त्यहाँ फिल्म प्रशंसकहरू छन् जसले उनीहरूको साइफाइ राक्षस फिल्महरूलाई प्राथमिकता दिन्छन्, तिनीहरू पागल देखिने प्राणीहरू र प्रशस्त कार्यहरूले भरिएका छन्, र ती प्रशंसकहरू ढिलो गतिमा र परदेशीहरूमा निराश हुनेछन्। राक्षसहरु द्वारा प्रस्तुत अराजकता। त्यहाँ फिल्म निर्माताहरू छन् जो रोमान्टिक साहसिक कार्यहरू गर्न मन पराउँछन्, सम्भवत: कुनै फिल्म द्वारा प्रदर्शन गरिएको जुन त्यस मिश्रणमा अपरिचितहरूलाई फ्याँकन्छ। त्यसोभए, मेरो व्यक्तिगत धारणामा, यो फिल्म सबैले हेर्ने एक हुनुपर्दछ, इमान्दार हुन, सबैले सकारात्मक प्रतिक्रिया दिदैनन्।
अन्तमा, दानव एक फिल्म हो जुन धेरै विधाबाट लिएको थियो र नयाँ फिल्मको संश्लेषण गर्नको लागि कि धेरै नै अनौंठो तरीकाले एकसाथ आयो। यो कागजमा बेच्न गाह्रो छ, तर यो ती सिनेमेटिक अनुभवहरू मध्ये एक हो जहाँ मलाई लाग्छ यो समयको उचित मूल्य हो (र टिकटको पैसा)।
तल राक्षसको पूर्वावलोकन हेर्नुहोस्। फिल्म हाल डिमांड साइटमा भिडियोमा उपलब्ध छ (जुन मैले सिफारिस गरेको छु), तर संयुक्त राज्य अमेरिकामा अक्टोबर २ on मा रिलीज हुनेछ।
डार्क नाइट फर्कने स्थान जारी राख्दै, भाग १ छोडेको छ, ब्याटमैन: डार्क नाइट फर्कन्छ, भाग २ दुई महिना पछि हुन्छ जब ब्याटम्यान अपराधमा लड्न फर्कन्छ र जंगली उत्परिवर्ती गिरोह नेतालाई हराउँछ। गोथम सिटीको सबैभन्दा खराब आपराधिक स now्गठनले विघटन गरेको छ, ब्याटम्यानको पछिल्लो रोबिन, क्यारी केली सँगै काम गर्ने म्युटेन्टहरूका सबै दुष्ट समूहहरू सफा गर्न।
यद्यपि, डार्क नाइटको जीतका केहि अप्रत्याशित परिणामहरू छन्: भर्खरै नियुक्त भएका पुलिस कमिश्नर एलेन यिडेलले ब्याटम्यानलाई अवैध मान्दछन् र उनको गिरफ्तारीको लागि आह्वान गर्दछन्; एक क्याटाटोनिक राज्यमा बर्ष पछि, जोकर ब्याटम्यानको पुनरुत्थानद्वारा पुनरुत्थान भयो र नयाँ शारीरिक चोटको योजना बनाए; र ओभल अफिसमा समेत राष्ट्रपतिले आफ्नो पाल्तु जनावर सुपरम्यानलाई कडा कदम चाल्न बाध्य पार्ने छन् यदि ब्याटम्यानले सुपरहिरो गतिविधिहरूमा प्रतिबन्ध लगाउने कानूनको खिल्ली उडाए भने।
दुई दशक पछि (र मिडिया वातावरणमा परिवर्तनसँगै), रिचर्ड जेवेलको कथा प्रासंगिक रहन्छ। यो कथा हो कि एक व्यक्ति नायकको रूपमा कति अगाडि जान्छ र मिडिया द्वारा सबै तथ्यहरूलाई हेर्नु अघि अपमानित हुन्छ। तर क्लिन्ट ईस्टवुडको निर्देशन अन्तर्गत, कुनै पनि सूक्ष्मता वा छायाँ विन्डो बाहिर फ्याक छन्। अपरिभाषित मेलोडी। रिचर्ड जेवेलले आफ्नो पात्रलाई खैरो र ofका रंगहरूमा रंगाउँदैन; त्यहाँ जो स्वाभाविक रूपमा जान्दछन् कि जेवेल एक गलतफहमी र मनोरन्जनकारी छ, यद्यपि उसको केन्द्रमा एक सभ्य मानिस हो, र सबैजना रेलमार्गमा छन्, उनीहरूको महत्वाकांक्षा र स्वार्थबाट प्रोत्साहित। के एक समसामयिक दृष्टान्त भएको हुनसक्छ बरु रिचार्ड जेवेलमा एक राम्रो शिल्प र अभिनय गरी प्रस्तुत गरिएको छ, तर अझै कष्टकर कम गर्ने उपकरणको रूपमा छ।
पल वाल्टर हॉसरको नाम रिचार्ड जेवेलको नामबाट छ, एक महत्वाकांक्षी प्रहरी, जसको पुस्तकप्रति ब्यबहार र शक्तिप्रतिको सम्मान उसका साथीहरूको सम्मान र उपहासको कारण भएको हो। धेरै अवरोधहरूको बावजुद र अझै पनि उहाँ आफ्नो आमा बार्बरा (क्याथी बेट्स) सँग बस्दै हुनुहुन्छ, जेवेलले १ 1996 1996 Sum ग्रीष्म ओलम्पिक, जर्जियामा एट्लान्टिक जर्जिया ओलम्पिकमा डिफेन्डरको रूपमा काम गरे। एक रात, एउटा बम विस्फोट भयो र वीरतापूर्वक नजिकै बस्नेहरूको ज्यान जोगाउन मद्दत गर्दछ, उसलाई रातभर एक सेलिब्रिटीमा परिवर्तन गर्दै। यद्यपि, जब अटलान्टा-जर्नलका संविधान लेखक क्याथी स्क्रुग्स (ओलिभिया भिल्डे) लाई थाहा भयो कि एफबीआई जेवेललाई बम संदिग्धको रूपमा अनुसन्धान गर्दैछ - टोम शा (जोन ह्याम), रातमा उपस्थित घटनाको एजेन्ट - जेवेलको सल्लाह अचानक नायकबाट खलनायकमा जान्छ मिडियाको आँखामा। एफबीआईको अनुहारमा, उसको पूर्व काम गर्ने मित्र,
Komentarze
Prześlij komentarz