Przejdź do głównej zawartości

स्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फि



हीरोआकी समुरा ​​द्वारा लेखिएको जापानी मa्गा श्रृंखलाको अनुकूलनको साथसाथै (१ 199 199 199 मा पहिलो पटक रिलीज गरियो), अमर ब्लेड ताकाशी मइकेको १०० औं फिल्म हो। जैसा कि ऑडिशन, इची द किलर, र १ Ass एसासिन्स जस्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फिल्म निर्माताहरूको अपेक्षा गरिन्छ, अमर ब्लेड शैलीमा कहानी कथनमा अत्यन्त हिंसात्मक र स्टाइलिश अभ्यास हो; जसले पूर्वी र पश्चिमी कमिक्समा सामान्यतया पाइने उष्णकटिबंधीयको साथ समुराई विधाको पुरातन वस्तुलाई भ्रमित गर्दछ। अन्तिम फिल्मको नतीजाले माइकलाई उत्तम प्रतिनिधित्व गर्दैन, तर यसले यो प्रमाणित गर्दछ कि अत्यन्त प्रशस्त कथाकार अझै एक चरण हराउछ। अमर ब्लेडको छुटकाराको कथाको खोजीमा कुनै गहिराइ छैन, तर यसले मिकको कुशल हातहरूमा राम्रो (र धेरै रक्तपातपूर्ण) कस्तूरी रमाइलो प्रदान गर्दछ।


मानजी (टाकुया किमुरा) एक कुख्यात समुराई हो जसलाई सबै घाउहरू निको पार्ने श्राप दिन सकिन्छ - यान्जुकिनी (Yôko Yamamoto) भनेर चिनिने एक पुरातन जीवको पछि अनि अमरत्व गर्दै, एक पौराणिक लडाई पछि यो लगभग मानजीको जीवनको लागत हो। करिब पचास बर्ष पछि, रन्न असानो (हाना सुगिसकी) नाम गरेकी एउटी केटी मान्जीलाई भेट्न आउँछिन् जसले उसलाई इट्ट्या-रे भनेर चिनिने मास्टर तरवारहरू - विशेष गरी उनीहरूको नेता कागेहिसा अनोत्सु (सता फुकुशी) बाट बदला लिन सहयोग चाहान्छन्। ), जसले युद्धमा रिनका बुबालाई मारे र उनको आमालाई अझ अन्धकारमा सजाय दिए।






मानजीलाई आरम्भमा रिनलाई मद्दत गर्न कम रुचि छ, तर अन्ततः उसलाई आफ्नो पखेटामुनि लैजान्छ र उसलाई ट्रेनमा साथ साथै कागेहिसा तरवार कुलाको लडाईमा पनि मद्दत गर्दछ। यद्यपि, इट्ट्या-रे साधारण लडाकुहरू होइनन्, र मानजीले चाँडै महसुस गरे कि उनको अद्वितीय शक्ति एक्लै उनीहरूलाई हराउन पर्याप्त छैन। त्यसकारण यी सबै वर्षहरू अन्धकारको बाटोमा खडा गर्ने डरलाग्दा घटनाहरू मर्मत गर्ने प्रयास गर्दै जीवनको नयाँ उद्देश्य स्वीकार्नु एक्लो योद्धाको काम हो।


मैले माथि भनें, अमर ब्लेड एक क्लासिक सामुराई साहसिक कार्य हो, तर एक हास्य पुस्तक कल्पना पनि। टेत्सुया ओइशीको अनुकूलित स्क्रिप्ट, जसले जापानी-भाषाको लाइभ-एक्शन फिल्म डेथ नोटको अनुकूलन पनि लेख्दछ, विश्वासपूर्वक यसको म its्गा स्रोत सामग्रीलाई ठोसको रूपमा अपग्रेड गर्दछ, यदि पूर्वानुमान गर्न योग्य छ भने, तीन-र color रिमडन कहानी मन्जी चरित्रको लागि। यो "अमर" योद्धा र उनको यात्रा हग ज्याकम्यानको भोल्वरिन र यस वर्षको लोगानमा आफ्नै उद्धार प्रयासहरूको सम्झना दिलाउँदैन; मुख्य पात्रहरूको साझाताबाट (अविश्वसनीय आत्म-उपचार क्षमताहरूको साथ अविश्वसनीय आत्म-उपचार योद्धाहरू) भन्ने तथ्यमा कि दुबै चलचित्रले उनीहरूको एन्टि-हीरोलाई लाक्षणिक वा अर्ध शाब्दिक जवान छोरीसँग जोडी। अमर ब्लेडमा लोगानको विषयगत र कथा सामग्रीको अभाव छ, तर यसलाई मृत्युले छोइन्छ,



सुरुमा मसँग "द रक" (वास्तविक नाम: ड्वेन डग्लस जोनसन) अभिनीत रुनडाउनबाट एकदम थोरै आशाहरू थिए। उनले बेक खेल्छन्, जो एक "पुनःप्राप्त विशेषज्ञ" हो जसलाई कसैसँग डराउँदैन तर जो बन्दुकप्रति आकर्षित हुन्छन् र जो रेस्टुरा खोल्न बिज स्ट्राइकबाट रिटायर हुन चाहन्छ।


मैले याद गरेको पहिलो चीजहरू मध्ये एक अर्नोल्ड श्वार्जेनेजरको एकदम छोटो क्यामियो थियो जसमा एक डरावना पोष्ट थियो जसमा एक्शन हीरोले जॉनसनलाई मशाल दिन्छ। अर्को चीज जसले मलाई चकित गर्‍यो कि जोनसनको प्रदर्शन कत्ति कम थियो ... यो पक्कै पनि महत्त्वको थिएन, तर म एक जीवन्त, WWF- शैलीको प्रस्तुतीकरणको अपेक्षा गर्दै थिए। यसको सट्टामा, शान्त, शान्त, र menacing मा "चुपचाप हिंड्नुहोस् र ठूलो लाठी बोक्नुहोस्" बाटोमा। अवश्य पनि, मिनेटमा, त्यहाँ एक ठूलो झगडा स्थिति छ, र मलाई तपाईलाई भन्न दिनुहोस्, यो चलचित्र उत्कृष्ट छ। केहि सब भन्दा राम्रो, अधिक बचत गरिएको सामान मैले भर्खरै देखेको छु।



होईन, एन्चेन्टेड सामान्यतया फिल्मको प्रकार हुँदैन जुन हामी यहाँ स्क्रीन भाडामा हेर्छौं, तर तपाईंलाई के थाहा छ? यो एक उत्कृष्ट, हास्य‍कर चलचित्र हो र यदि तपाइँ आफ्नो टेस्टोस्टेरोनलाई सकेसम्म "macho" गर्न सक्नुहुन्छ भने, तपाईंले सम्भवतः आफैंलाई रमाइलो मान्नुहुनेछ। :-)


मेरो मतलब, जो हामी मध्ये कसैले कम्तीमा केही डिस्ने एनिमेटेड चलचित्रहरू कहिले देखेका थिएनन जब तिनीहरू बच्चा थिए? चलचित्रको रमाईलो हेर्दैछ कि तपाईं कसरी डिज्नी फिल्महरूमा रमाईलोको लागि प्रबन्ध गर्नुहुन्छ, र अलिअलि उत्साह बिना यो कसरी गर्नुभयो भन्ने आश्चर्यजनक तथ्य।




एन्भेन्टेड पारम्परिक दुई आयामी एनिमेटेड श्रृंखलासँग खुल्छ जुन धेरै पुरानो डिस्ने फिल्महरूमा फिट हुन्छ: राम्रो जवान केटी गाउँदै र वन नाजीको गुच्छाको साथ नाच गर्दै, प्रत्येकले उनलाई मोहक पुतलाको राजकुमार निर्माण गर्न मद्दत गर्दछ। वास्तविक राजकुमारले गीत सुन्छ, यसलाई सेट गर्दछ, र केही मिनेटमा निर्णय लिन्छ कि तिनीहरू प्रेममा छन् र विवाहको लागि तयार भइरहेका छन्।


अवश्य पनि, त्यहाँ एक दुष्ट सौतेनी आमा छ जो राजकुमारले हाम्रो नायिका गिजेलसँग विवाह गर्न चाहँदैनन्। जिजेललाई वास्तविक विश्वमा लगिएको छ टाइम्स स्क्वायर, न्यु योर्कमा ठीक थिचेर। धेरै नै कष्टप्रद, उनको खुसी व्यवहार न्यूयोर्क शहर मा धेरै अनुपयुक्त छ, तपाईं राम्रो लाग्छ। ऊ कहाँ जाँदै छ थाहा छैन, र उनी एक सनकी तलाक वकील (पैट्रिक "डेम्प्सेको सबैभन्दा नयाँ, सबैभन्दा रोमान्टिक रोमान्टिक वरिष्ठ व्यक्ति) द्वारा खेलेको छ जसले उसलाई अस्थायी रूपमा आफ्नी जवान छोरीको साथ लग्यो।




डेम्प्सेको वास्तविक दुलही भोलिपल्ट बिहान उनको अपार्टमेन्टमा सुन्दर जिसेल पाएकोमा खुशी छैन, र यो फिल्मको नाटकीय द्वन्द्व मध्ये एक बन्छ। मलाई लाग्दैन कि मैले बिगारेको कुरा गिजेल वकील हो। :-)


म प्लटमा यति धेरै जान्छु, अर्कोतर्फ, म भन्छु कि उसले धेरै डिज्नी कार्टुनलाई श्रद्धांजलि अर्पण गर्छ, र यदि तपाईं तीख्त आँखाले हेर्नुभयो भने, तपाईंले देख्न सक्नुहुन्छ कि तिनीहरू चलचित्रभरि छरिएका थिए। सुसन सारान्डन दुष्टको सौतेनी आमाको रूपमा महान थिए, मेरो व्यक्तिगत पूर्वाग्रहको आधारमा मैले सोचे कि उनी पूर्णतया कास्ट भएको थियो।


फिल्मको बारेमा ठूलो कुरा यो हो कि यसले दुई-आयामिक विश्वलाई कसरी लिन्छ र पात्रहरूलाई वास्तविकतामा राख्छ ताकि तपाईं के हुन सक्नुहुनेछ देख्न सक्नुहुन्छ। यो साँच्चिकै चराहरू, कीरा र अन्य अपराधीहरू सफा गर्न अपार्टमेन्टमा गए भने यो कस्तो देखिन्छ भनेर हेर्न ऐतिहासिक थियो। प्रिन्स जेम्स मार्स्डेनको रूपमा पनि ज्यादै हास्यास्पद, जसको अड़िएको कुलीनले सेन्ट्रल पार्कमा गाउन खोज्यो।


मेरो लागि आधा तारा झर्ने एउटै मात्र चीज दृश्य यो थियो जुन पार्कमा यात्रीहरू एक सिron्क्रोनाइज्ड गीत र नाचको रंगमा परिणत भए जसले माछालाई फिल्मको पानी आवाजबाट बाहिर निकाले। यसको अलावा, यो धेरै रमाईलो थियो, र मलाई लाग्छ कि यदि तपाईं राजकुमारी र राजकुमारीको बारेमा डिस्ने चलचित्र हेर्ने बारेमा कुनै पूर्व धारणा धारणा हटाउनुभयो भने, तपाईंले सायद यो महसुस गर्नुभयो जस्तो तपाईंलाई रमाईलो लागेको थियो। यदि तपाईं अभिभावक हुनुहुन्छ भने, तपाईं खुशी आफ्ना बच्चाहरूलाई कुनै आरक्षण बिना यो देखाउन सक्नुहुन्छ र तपाईं सबै एक राम्रो समय को लागी हेर्न सक्नुहुन्छ।

उसले डराउन शुरू गर्यो कि मलाई यो फिल्म वास्तवमै मनपर्‍यो, तर दुर्भाग्यवश सेन विलियम स्कट (अमेरिकन पाई स्टिफलर) ले एनरको भूमिकामा राम्रो भाग्य खोज्न थाल्छ, ट्र्याभिस पर्दामा देखा पर्दछ, र जसै चीजहरू जान्छन्, त्यसमा उनीहरुको सहभागिता फिल्मले यसलाई कमजोर गर्दछ।


बेकले व्यवसाय छोड्ने अन्तिम काम गर्नुपर्दछ र उसको रेष्टुरेन्ट सुरु गर्न पर्याप्त पूँजी कमाउनु पर्छ: अमेजनमा ट्राभिस पत्ता लगाउनुहोस् र फिर्ता (प्रकारको ट्र्याभिस) लाई बुबामा ल्याउनुहोस् कुनै प्रकारको फर्किने प्रकारको दायित्व पूरा गर्न।




बेक ब्राजिल आइपुगे, जहाँ उनले क्रिस्टोफर वाल्केनलाई भेट्छन्, जो कडा उमालेको जातिको हैचरको भूमिका खेल्छन्, जसले यसका लागि सुन खान्ने स्थानीयहरूलाई दास दिन्छन्। ह्याचरले सहर चलाउँछ र सबै चीजको माग गर्दछ, केहि गर्न लायकको।


सामान्यको रूपमा, वाल्कन अनौंठा / डरलाग्दो खराब केटाको रूपमा बाहिर खडा छ। यहाँ ऊ एक प्रकारको अनुहार क्लिकसँग खेल्छ र मलाई रमाईलो लाग्थ्यो।


ट्राभिसले दावी गर्‍यो कि उनलाई थाहा छ कहाँ दुर्लभ सुनको ब्राण्ड (एल गाटो) भेट्टाउनु पर्छ जुन मूल्य लाखौं हो, तर बेक यसको बारेमा सुन्न चाहँदैन। सडक-स्मार्ट स्थानीय बार मालिक, मारियाना (रोजारियो डसनले खेलेका), सम्झौताको फाइदा लिन्छन्, जटिलताहरू उत्पन्न हुन्छन्, बेकले सम्झौता गर्नुपर्दछ, र अन्तमा मूर्तिलाई पछ्याउनु पर्छ, र हेचर पुच्छिको अन्त्यमा हो।


यो अत्यन्त पूर्वानुमान योग्य छ, तर यदि पीटर बर्गले यो प्रारम्भिक एन्हुलड-प्रकार सीधा एक्शन फिल्म बनाउन निर्देशन दिएका भए, यो ठूलो पपकोर्न ग्लैमर हुने थियो। जॉनसनले बेकको राम्रोसँग भूमिका खेल्छ कि उसले चरित्रलाई अर्को चलचित्रमा फर्काउँदछ र जहाँ त्यो फिल्म झगडा र एक्शन श्रृंखलाको बेला हुन्छ। दुर्भाग्यवश, बर्ग (वा पावर-टु-ब्यु) ले यसलाई एक्शन-कमेडी बनाउने निर्णय गर्यो, र यो फिल्म हास्यपूर्ण हुन को लागी दृश्यहरू (अन्त्य तिर जंगलको दृश्य बाहेक) पूर्ण रूपमा सपाट हुन्छ। र त्यो दृश्यमा पनि, "द रक" ले स्कटलाई होइन, नाम बोलाउँदछ।


पूरै चलचित्रलाई प्रभाव नपरी ह्या-हाफ सामान काट्नु गाह्रो हुँदैन र यो उसको लागि अझ राम्रो चलचित्र हुनेछ। भाँडा, केवल रक र स्कट को सहयोग मा जंगल मा बोर्डवॉक को धेरै छोड्नुहोस् र तपाईलाई रमाईलो लाग्न सक्छ।

के अमरको ब्लेड मौलिकता र गहिरो अर्थमा अभाव छ कि यो सरासर कारीगरी को मामला मा बनाउँछ। माइक १ 13 एसासिन्स क्यामेरामन नोबुयासु किता र तोशीयुकी मत्सुमियाको निर्माण डिजाइनर (सकुराडा गेटको घटना) को सहकार्यमा, माइकले समुराई महाकाव्य सिर्जना गर्दछ जुन सुरम्य छविहरू र आश्चर्यजनक कम्पोजिसनसहित धनी हुन्छ। निर्देशकले यहाँ एक्शन फिल्म निर्माणको निपुणता पनि प्रदर्शन गर्दछ, अमरको बगैंचाको ब्लेडलाई जीवन्त पार्दै उच्च लडाई कोरियोग्राफी र सफा, पागल क्यामेराको सहायताले जुन प्रत्येक पलमा प्रहार गर्दछ र प्रहार गर्दछ। जबकि फिल्मले मन्जीको अद्भुत चिकित्सा क्षमतालाई अन्धकारको हास्य प्रक्रियामा प्रयुक्त गर्दछ, यसले रक्तपातको अत्यधिक मात्रा भन्दा पर जान्छ जुन यसको नायक सहन र बाहिर भाग्न सक्षम हुन्छ। धेरै राम्रो


अमर ब्लेडको धेरै जसो वर्णन फिल्मको स्क्रीनि throughको माध्यमबाट आउँदछ; मनजीतलाई चित्रण गर्ने दृश्यहरू, जसको रूख र ड्रमर शैलीले उसको व्यक्तित्व प्रतिबिम्बित गर्दछ, बिभिन्न शत्रुहरूको बिरूद्ध, बिभिन्न प्रकारका लडाईं र विधिहरू प्रयोग गरेर। Ittōy-ryū का सदस्यहरु प्रायः मनोरन्जनकारी रूपले दुष्ट छन्, तर तिनीहरुका छोटो उपस्थितिले अनुमति दिए भन्दा उनीहरु अति बढी विकसित हुँदैनन्। शिरा (हयातो इछिहारा) चरित्रको सम्बन्धमा पनि यस्तै हुन सक्दछ, जो अर्को तरवार चलाउने समूह (मुगाइ-रे) का सदस्य हुन् जसले सुरुमा आफूलाई मन्जी र रिनको सहयोगी भनेर चिनाए, तर अन्तमा उसले आफ्नो वास्तविक सत्य लुकाउन सक्दैन। प्रकृति फिल्म अझ सफल हुन्छ जब यसले कागीहिसाको ठूलो टिमलाई चित्रण गर्छ जसले कहिले पनि मौन खतरा गुमाउँदैन, यदि यो फिल्मको क्रममा बिस्तारै बढी सहानुभूतिपूर्ण प्रकाशमा प्रस्तुत भए पनि।


विगत दुई दशकहरूमा, हलिउडले वेबको मास्कको मुनि पीटर पार्करसँग क्लासिक स्पाइडर म्यान चरित्रको तीन फरक लाइभ-एक्शन पुनरावर्तनहरू गरेको छ। यद्यपि सोनी पिक्चर्स एनिमेसनले अर्को स्पाइडर मैन वेबपेजमा फोकस गरेको छ: स्पाइडर-हेटमा, ब्रायन माइकल बेंडिस र सारा पिचेलीले माइल्स मोरालेसको पहिलो ठूलो स्क्रिन रूपान्तरण प्रदर्शन गरिरहेको छ, जबकि पीटर पार्कर मात्र होइन तर स्पाइडर म्यानका विभिन्न हास्य पुस्तक संस्करणहरूको पनि सम्मान गर्दछ। छ। आधा कालो, आधा-ल्याटिनो माईल्स मोरालेस २०११ मा मार्वल कमिक्समा डेब्यू गरियो, र प्रशंसकहरूले त्यस पछाडि प्रवेश गर्ने आशा गरेका छन् - वा नेतृत्व - एक प्रत्यक्ष-एक्शन सुपर हीरो फिल्म; यसको सट्टामा, उसले सोनी एनिमेसन वेब स्लि .्गको साहसिकमा पहिलो पटक ठूलो स्क्रिन समात्यो। स्पाइडर म्यान: स्पाइडर-पदले एक हास्यास्पद, हार्दिक र ताजा सुपरहीरो कथा बताउँछ


स्पाइडर म्यान: स्पाइडर-पदले दर्शकहरूलाई माइल्स मोरालेस (शमीक मूर), एक ब्रूकलिन किशोरीका छोरा - जेफरसन डेभिस (ब्रायन टायर हेनरी) र रियो मोरालेस (लुना लरेन भेलेज) लाई परिचय गराउँदछ - जसले भर्खरै प्रतिस्पर्धी दृश्यहरूमा स्विच गरे। एकेडेमी यद्यपि यो स्पष्ट छ कि माइल्स भिजनमा मात्र नभई आफ्नो परिवारमा पनि आफ्नो काका आरोन डेभिस (माहेरशाला अली) सँग बस्न स्कूलबाट बाहिर निस्कन संघर्ष गरिरहेको छ। एउटा स्कूल बाहिरको व्यवसायमा, माइल र आरोनले न्यु योर्क सबवेको पछाडि सुरु tun चिन्ह लगाउँदछन् र माइललाई एक रेडियोधर्मी माकुराले काट्यो। एक साँचो स्पाइडर म्यान-मूल कथाको रूपमा, माइलहरूले वेबहेडको शक्ति प्रदर्शन गर्न थाल्छ, र यसले उनीहरूको स्कूलको जीवनलाई अझ गाह्रो बनाउँदछ र नयाँ विद्यार्थीको साथमा एउटा विचित्र घटना।






माइलहरू त्यसपछि स्पाइडर म्यान ब्रह्माण्डको एक संस्करणमा ठक्कर दिन्छ जसले किंगपिन (लिभ श्राइबर) लाई ब्रूक्लिन अन्तर्गत निर्मित सुपर स्लीभ प्रयोग गर्नबाट रोक्दछ किनभने यसले कालो प्वाल खोल्न सक्छ। माइल्सले वचन दिन्छ कि स्पाइडर म्यानले किंगपिनको सुपरहिडलाई नष्ट गर्नेछ र भीड बचाउनेछ। जे होस्, जब यो स्पष्ट हुन्छ कि स्पाइडर कविताका अन्य आयामहरूबाट स्पाइडर-मानवहरू माइल्सको भूमिमा विच्छेदन भएको छ - पीटर बी पार्कर (जेक जोनसन), ग्वेन स्टेसी (हैली स्टेनफेल्ड), स्पाइडर-मैन नोइर (निकोलस केज) सहित ), स्पाइडर- हाम (जोन मुलाने) र पेनी पार्कर (किमिको ग्लेन) - माईलहरूले सुपर स्लीभ बन्द गर्नु अघि तिनीहरूलाई घर पठाउनु पर्छ। माईलहरूले हालसालै उनको शक्ति प्राप्त गरेको कुरालाई ध्यानमा राख्दै, यो बहस गर्न सकिन्न कि उनी रानी भाडामा लिन तयार छिन् कि छैन। माइल्सले उनको शक्ति नियन्त्रण गर्न सिक्नुपर्दछ,


स्पाइडर म्यान: यस स्पाइडर पोइमलाई सानो राजकुमार लेखक बब पर्सिचेटी, पीटर रम्से (द राइज अफ द गार्ड्स) निर्देशित गरेका थिए, र जम्प स्ट्रीट २२ का लेखक रडनी रोथम्यान रथ्मान र फिल लर्डले लिपिमा आधारित रहे। एक निर्माता, क्रिस्टोफर मिलर पछि लामो सहयोगीकरण (जम्प स्ट्रीट २१, दी LEGO चलचित्र)। स्पाइडर-वर्सले विशिष्ट सुपरहीरो-उत्पत्ति कहानीलाई नयाँ, नयाँ स्पिन दिन्छ, विशेष गरी स्पाइडर म्यानको उत्पत्ति; माईलहरू स्वभावैले पीटर पार्करको फरक पात्र मात्र होईन, तर मल्टिभर्सको परिचयको कारणले हो। स्पाइडर म्यान एक हास्य पुस्तक चरित्र हो जुन विशेष रूपमा लामो प्रिन्ट र फिल्म / टेलिभिजन दुबै दुबैमा लामो सम्पदा हो, स्पाइडर कवितामा उनले माइलहरू कुस्ती देख्छन् कसरी स्पाइडर म्यानले भरिएको यो बहुमुखी प्रतिभामा फिट हुन्छन्, जसरी तपाईं फिल्मको रूपमा हुनुहुन्छ। सामना गर्न छ यो कसरी स्पाइडर म्यानको विरासतमा फिट हुन्छ। भाग्यवस, दुबै माईल्स र इनडु स्पाइडर-पदले अनौंठो शैली र ठूलो मुटु देखाउँदछ, कुनै पक्कै पनि यस सुपर हीरो र उसको उत्पत्ति फिल्मलाई अन्य स्पाइडर म्यान / स्पाइडर म्यान कथाहरू भन्दा फरक पार्छ।


म अन्तिम शैतानमा प्रवेश गर्दा के आशा गर्ने मलाई थाहा थिएन। वास्तवमा, यो ट्रेलरमा मैले देखेको भन्दा डरलाग्दो देखिन्थ्यो - र यदि एली रोथको नाम निर्माताको रूपमा संलग्न गरिएको भए, यसले मलाई उत्प्रेरित गर्ने थिएन। डेनियल स्ट्याम निर्देशित, एक साथी जोको मुनि अन्तर्गत दुई साना फिल्महरू छन्, त्यसैले यो मेरो आशा बिना गयो।


जब फिल्म सुरू भयो, तब म छक्क परें कि तिनीहरूले पहिलो व्यक्तिगत नक्कली कागजात मार्ग सुरू गरे। सिधा ब्याटबाट, जुन कुनै कारणको लागि ठीक मलाइएको थियो - त्यसले मलाई भनेको थियो कि म मात्र एक अन्य चिकनी, प्याक गरिएको डरलाग्दो फिल्म निर्माण गरिरहेको छैन।




हामीले उनलाई पास्टर कटन मार्कससँग परिचय दियौं, एक क्यारिज्म्याटिक पति र बुबा जसले उनीहरूको मण्डलीको ज्वलन्त उपदेशद्वारा आफ्नो हात गर्न सक्दछन्। ऊ सानो छँदादेखि नै प्रचारकको रूपमा पालेको थियो र यद्यपि उनी जीवनभर विश्वासी भए पनि उनले परमेश्वरमाथिको विश्वासमाथि शंका गर्न थाले।


तर एउटा मान्छेले खान आवश्यक छ, हैन?


त्यसोभए भर्खरको विश्वास गुमाउनु परे पनि उनले प्रचार गरिरहेछन् - र आफ्नो पक्षमा केही थप डलर जुटाउन उनी लुइसियानामा भूतप्रदर्शन गर्छन् जहाँ उनी अवस्थित छन्। सबै स्क्यामरहरू अहिले छैनन् - उनले कथित भूतहरू भगाउन प्रयोग हुने तरिकाहरूका कारण दुर्घटनावश दुर्घटनामा परेका बच्चाहरूको बारेमा अखबारमा धेरै चोटि पढेका थिए। अवश्य पनि, उसले त्यस्ता चीजहरूमा विश्वास गर्दैन - सट्टामा, त्यहाँ व्यक्तिको व्यवहारको लागि मनोवैज्ञानिक कारणहरू छन् जो मानिन्छ कि स्वामित्वमा छन्। तर्क यो हो कि यदि तपाईंले उनीहरूलाई पहिले कि धार्मिक प्रकारहरूको सामना गर्नु अघि उनीहरूसँग भेट्नु भयो जसले सोच्दछन् कि तिनीहरूले भूतहरू भगाइरहेका छन् भने, तपाईंले यी मानिसहरूलाई सम्भावित चोट वा मृत्युबाट बचाउन सक्नुहुन्छ - र सिफारिशहरू गर्नुहोस् जुन उनीहरूलाई मद्दत गर्न सक्दछन्।


कुनै कारणका लागि (सायद दोषी), उसले यो सबै वृत्तचित्र फिल्म निर्माता र फिल्म निर्मातालाई प्रकट गर्दछ - र उनी चाहान्छन् कि उनी खास किसिमको छद्म प्रलोभन हो भन्ने कुरामा संलग्न हुन्छन्। तिनीहरू एक बुबा (लुइस हर्थम) लाई भेट्न गाउँतिर जान्छन् जसले आफ्ना किशोर छोरा र छोरीलाई शहरबाट वस्तुतः एक्लोपनामा हटाउँछन्। हालसालै उनले आफ्नी श्रीमती गुमाए, र उनको विश्वास र बाइबलमा परिवर्तनले उनलाई अनुमति दियो। कहिलेकाहिँ, उसको खेतका जनावरहरू राती मारिए, र बिहान उनको १ 15 वर्षीया छोरी नेल (एशले बेल) रगतले ढाकिए र के भएको थियो भनेर बिर्सन सकेनन।


कपास झूटा बहानाको लागि जग बसाल्न व्यस्त छ - डरलाग्दो ध्वनी प्रभाव प्रोजेक्टको लागि आफ्नो कोठा स्थापना गर्ने, ओछ्यान हल्लाउने, क्रूसीफिक्स धूम्रपान गर्ने, र यस्तै। यसैबीच, ऊ उनी र उसको परिवारलाई वास्तविक समस्यामा पुग्न को लागी सोध्छ। अन्ततः, अवश्य पनि, चीजहरू पहिले जति धेरै तपाईंले सामना गर्नु भएको भन्दा धेरै गम्भीर र विचित्र हुन्छन्, र चीजहरू प्रगति हुँदै जाँदा तपाईं आश्चर्यचकित हुन थाल्नुहुन्छ कि यदि तपाईं यत्तिको गहिरो चिन्तामा पर्नुहुन्छ कि भनेर - वा यदि वास्तवमै अलौकिक घटना घटिरहेको छ भने।


फिल्मले काम गर्ने थिएन यदि यो जादू नभएकोले यसले पैट्रिक फेबियन कटनको भूमिका खेल्छ - यो पक्कै पनि एक ठग कलाकार हो जसले आफ्नो परिवारको अधिक सहयोगका लागि अझ धेरै पैसा कमाउँछ, तर तपाईं तल देख्न सक्नुहुन्छ यो सबैको राम्रो हृदय छ। एउटा बिन्दु जब तपाईं बिलहरूको बोसो बिलको साथ खस्न सक्नुहुनेछ फिर्ता आउने निर्णय गर्दैछ किनभने तपाईं नेलको बारेमा साँच्चिकै चिन्तित हुनुहुन्छ।


पहिलो फिल्मको घटना पछि Kick-Ass 2 किक बन्द हुन्छ। हामी डेव लिसेवस्की (आरोन टेलर-जॉनसन) र मिंडी म्याक्रेडे (क्लो ग्रेस मोरेत्ज) लाई किक-गधा र हिट-गर्लको सडकमा हिड्नुको सट्टा उच्च माध्यमिक विद्यालयको किशोरको रूपमा सामान्य जीवनमा फर्कने कोशिश गर्दछौं। यद्यपि पुरानो चलनहरू गम्भीर रूपमा मरेका छन्, र डेव चाँडै मिन्डीको सुपरिवेक्षणमा हुनेछ किनकि उनीहरूको भावी सतर्कताको दायरा स्टार्स एण्ड स्ट्रिप्स (जिम क्यारे) को प्रिय कर्नलको नेतृत्वमा वैध टोलीमा परिणत हुन्छ।


तर प्रत्येक प्रकाशको छाया हुन्छ, र डिक-गुड च्याम्पियनशिपमा किक-अस्को नयाँ ठाउँ यसका पुराना विपक्षी क्रिस डि'अमिको (क्रिस्टोफर मिन्ट्ज-प्लासे) बाट प्रेरित छ, विश्वको पहिलो साँचो महाशक्ति, मदरफ * cker बन्न। क्रिसले अन्ततः रुसकी आमा (ओल्गा कुरकुलिना) र चंगेज कर्नाज (टम वू) जस्ता मनोवैज्ञानिकहरूलाई उनको कानून प्रवर्तनको रूपमा जम्मा गर्‍यो, र उनको हत्या गरिएको बुबाको बदला लिन चाहन्छ, जसले किक-गधा र हिट-गर्ल दुबैलाई नष्ट गर्‍यो - उनी दुवै आफ्नै पोशाक।


स्काईस्क्रेपर राउसन मार्शल थर्बरको पाँचौं निर्देशकीय काम हो, क्यामेराको पछाडि ओवेन विल्सन र बेन स्टिलरको खेलकूद कमेडी, डजबल: एक अन्डरडग स्टोरीबाट उनले आफ्नो क्यारियर शुरू गरे। ड्वेन जॉनसन अभिनीतको साथ, स्काईस्क्रेपरले दोस्रो पटक अभिनेता र निर्देशकले सहयोग गरे, पहिलो हो २०१ Central केन्द्रीय खुफिया। यस फिल्मले जोन्सनलाई हास्य कलाकार केभिन हार्टसँग जोडी दिई जुम्न्जी: वेलकम टु द जंगल टुगेदरमा अभिनय गर्नु अघि। अब निरन्तर व्यस्त जोनसनले सेन्ट्रल इंटेलिजेंस फिल्म निर्माता संग थर्बर द्वारा निर्देशित र निर्देशित एकल अभिनेता संग पुन: कनेक्ट गर्दछ। गगनचुम्बी भवन एक आकर्षक ड्वेन जोनसन सेवा योग्य एक्शन वाहन हो, तर त्यसले तपाईंलाई दोहोरिने टुक्रा र पुरानो कहानीबाट बचाउन सक्दैन।


जॉनसन स्काइस्क्रेपर्समा विल सावयरको रूपमा भूतपूर्व छन्, एक पूर्व एफबीआई बंधक उद्धार टोली नेता र सेनाका दिग्गज। फिल्मको मुख्य घटनाहरू दश बर्ष अघि, विलले आफ्नो टोलीलाई उद्धार कार्यमा नेतृत्व गर्दछ, तर पक्षमा जान्छ र गम्भीर घाइते हुन्छ। परिणामस्वरूप चोटपटकको रूपमा, विलले एउटा खुट्टा काटेर आफ्नो भावी पत्नी सारा (नेभ क्याम्पबेल) लाई अस्पतालमा भेट्छ। आज, विल, सारा र उनीहरूका बच्चाहरू - जर्जिया (म्याकेन्ना रोबर्ट्स) र हेन्री (नूह कोट्रेल) - ह Hongक visitको भ्रमण गर्छन्, विश्वको सब भन्दा अग्लो गगनचुम्बी भवन, पर्ल, किनकि भवनको दर्शन, झाओ मीन झी (चिन हान) को लागि सुरक्षा मूल्या con्कन गर्दछ। )। विललाई यस कामका लागि सिफारिस गरिएको थियो घनिष्ठ मित्र र पूर्व एफबीआई बंधक उद्धार टोली (पाब्लो श्राइबर), जसले मिसनबाट निशानहरू पनि राख्छन्।


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

हि कार्यहरू वा LEGO चलचित्र जत्ति

  डार्क नाइट फर्किन्छ, भाग १ फ्रान्क मिलरको स्ट्राइकि story स्टोरी (जसले ब्याटमैनको अनुहार सदाको लागि बदल्छ) लाई कैद गर्ने र प्रभावी ढंगले अँध्यारो कैद गरेर ब्याटम्यान को हो र ऊ के हो भन्ने कुरालाई ओझेलमा पार्छ। पृष्ठबाट स्क्रिनमा अनुवाद गर्न अवरोधहरूको बाबजुद। (मिलरको कथाले उदाहरणका लागि धेरै भाषण कथनहरू प्रयोग गर्‍यो जुन फिल्मले यति प्रभावकारी ढ use्गले प्रयोग गर्न सक्नुहुने औजार होईन।) डार्क नाइट फर्कन्छ, भाग २ यत्तिकै विश्वासी र रचनात्मक छ जुन अन्तिम दुई खण्डहरूको आफ्नै अनुवादमा अनुवाद गरिएको छ। मिलर फोर -पार्ट कहानी ("डार्क नाइटको शिकार" र "डार्क नाइटको पतन"); दुर्भाग्यवस, यस वफादार मनोरन्जन पनि फिल्म को पतन साबित। मिलरको कथामा धेरै सामाजिक व्यंग्य निर्माण भएको छ - र यो अन्तिम दुई खण्डहरू भन्दा बढी प्रस्ट छैन, जसमा शीत युद्धको एक विशाल विवरण र त्यस समयमा विश्वमा झुण्डिएको आणविक प्रलयको खतरा समावेश छ। यो कथा लेखिएको थियो ('s० दशक)। वर्षहरू। वास्तविक शीतयुद्ध युगको बखत कथा पढ्ने प्रशंसकहरूको लागि, यो एउटा उल्टो र रमाइलो धागो पछ्याउनुपर्‍यो - तर २१ औं शताब्दीक

परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्ल

पर्लको सुरक्षा मूल्या assessment्कनको एक हिस्सा गर्दा, जुन साइटमा हुन्छ, केही गगनचुम्बी बिग्रन्छ र विलले यसलाई ज्वलन्त पत्ता लगाउँदछ। यद्यपि भवनले आगो नियन्त्रण गर्न सुरक्षा उपायहरू प्रस्तुत गर्दछ, त्यहाँ एक समस्या छ जुन आगो फैलिने क्रममा छ, र विलको परिवार खतरा भन्दा केही माथि मात्र छ जब उसले सुरू गर्छ। मामलाहरू अझ गाह्रो बनाउनको लागि, पर्ल फायरको ढाँचाभित्र योजना बनाईनुपर्दछ र ह theक Kong पुलिसलाई त्याग्न जरुरी छ यदि उनी आफ्नो परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्लमा पस्छ भने, उनको परिवारलाई आगोको रेखा माथि फेला पार्छ, र जलेको भवनबाट उनीहरूलाई बचाउँछ - र यो गर्न सक्षम छैन कि यो स्पष्ट छैन। गगनचुम्बी भवनको अवधारणा एकदम चाखलाग्दो छ, र यसले विश्वको सब भन्दा अग्लो भवनमा यो कार्य थ्रिलर स्थापित गर्दछ - एउटा भवन जसमा त्यहाँका बासिन्दाहरूलाई आवश्यक पर्ने सबै कुरा हुन्छ पार्क र स्वास्थ्य केन्द्रदेखि चलचित्र थिएटर र शपिंग मल्लसम्म। र टेक्नोलोजीको आधुनिक आश्चर्यको रूपमा हुनुपर्ने कुरालाई रिन्च फाल्नु भनेको फि

हरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनी

  गडबडको बिचमा फँसिएका अभिनेताहरूले यस खाली खाली उत्पादनको साथ राम्रो काम गर्छन् - तर अन्त्यमा, यो खालीपन देखिन्छ। टेलिभिजन दिग्गजहरू जस्तै कुक (बेट्स मोटेल), स्मिथ (बिग प्रेम), कागसफ (एक अमेरिकी किशोरीको गोप्य जीवन) र हेनिंग (किशोर वुल्फ) सबैले आफूलाई प्रमाणित गरे जब उनीहरूले अझ राम्रो सामग्री पाए - तर यी प्रदर्शनहरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनीहरूले वार्ता पनि भन्छन्, यदि उनीहरूलाई थाँहा छ कि उनीहरू यो जान्दछन्। केवल आना कोटो (EQUIPPED) को सापेक्ष धोखेबाजको आफ्नो गुंडा विद्रोही बहिनी चरित्रमा नजर राख्नको लागि आगो छ; बाँकी मुख्य पात्रहरू मूलत: डरावनी फिल्महरूको शिकार किशोरहरूको सामान्य संग्रह हो। Uiउजा अभिनेत्री लिन शाई (त्यहाँ केहि चीज मैरी, कपटी) बाट हान्दै छिन् जसले फिल्मको हराएको सम्भावनालाई पुनर्स्थापित गर्ने मजाको अंशको लागि उनको लेट डेब्यू गर्नेछिन्। (जबसम्म यो बेवकूफ तालिका देखा पर्दैन) स्क्रिप्टले संकलन गर्न सक्ने सबैभन्दा खराब संवाद (र यस अवस्थामा यसले केही भन्छ)। फिल्मका प्रशंसकहरूले शुरूदेखि नै Ouija बोर्ड फिल्म के हुन सक्छ भन्ने बारे सोच्दै आएका थिए - र अन्त

त्यस्तै सीन ह्यारिस (प्रोमेथियस), रोगु नेश्नको चिपचिपा आ

  बाल्डविन रोग राष्ट्रको चरित्रलाई अभिनेतामा विस्तार गर्नु आवश्यक छैन (हन्ले ज्याक डोनागी जस्तो छ: सीआईए निर्देशक हो), तर उनको लक्ष्य अर्ध-हास्य अवरोध हो जसले एथान र उसको टीमलाई विश्व बचाउन बाध्य तुल्याउँछ। सरकारको समर्थन। त्यस्तै सीन ह्यारिस (प्रोमेथियस), रोगु नेश्नको चिपचिपा आवाज विरोधीको रूपमा उनी सोच्न सक्ने भन्दा चुपचाप धम्की दिंदैन, तर चरित्र प्रायः छायामा नै रहन्छ, यसले फिल्मको उच्च दांवलाई कमजोर गर्दैन। त्यसका साथै, यादगार जनिक "हड्डी चिकित्सक" भिन्टर (जेन्स हुल्टन) का भाई - जसले हैरिस जत्तिकै स्क्रीन समय लिन्छ - यस फिल्मको मुख्य खलनायकको कमीमा भर्दछ। संक्षिप्तमा: अभियान: असम्भव - खराब राष्ट्र एक स्मार्ट र उत्साहजनक ब्लकबस्टर हो, र टम क्रूज एक्शन फ्रेंचाइजीमा अर्को बलियो किस्त। रोग राष्ट्रले यो प्रमाणको रूपमा पनि कार्य गर्दछ कि क्रूज र म्याकक्वारीका बीच चलचित्र निर्माण सहयोगले न केवल रक-ठोस फर्काएको छ, तर समय र अनुभवमा सुधार भएको छ। यो देख्न बाँकी छ कि कुन फिल्म निर्माता क्रूजले अर्को पल्ट इथान हन्टको संसारमा भर्ती गर्नेछन् (पहिले नै विकास अन्तर्गत रहेको मिसन: इम्पेसि

नको काम र फिल्मको कठपुतलीको कार

जे होस्, जब द हेपटाइम ग्या from्गका धेरै पात्रहरूको हत्या गरिन्छ, फिल र कोनीले सँगै काम गर्ने निर्णय गर्छन्। दुर्भाग्यवस, फिलको पूर्व प्रेमिका जेनी (एलिजाबेथ बैंक) सूचीमा पनी छ र उनको सुरक्षाको लागि दृढ संकल्पित छ। फिल र कोनी हत्याको लागि जिम्मेवार सिरियल किलरको खोजको नजिक पुग्दा तिनीहरू कठपुतलीहरूका चिनीको लतको संसारमा गहिरो हुँदै जान्छन्, जबकि संसारको वास्तविकताहरूको सामना गर्न बाध्य हुन्छन् जहाँ कठपुतलीहरू दोस्रो श्रेणीका नागरिक हुन्। । एफबीआई क्याम्पबेल एजेन्ट (जोएल म्याकहेल) ले हस्तक्षेप गर्न थाल्छ, र फिल र कोनीलाई मद्दत चाहिन्छ - फिलको सेक्रेटरी, बुलबुले (माया रुडोल्फ) लगायत अनुसन्धान बढ्दै जान्छ। यो हेर्नको लागि बाँकी छ कि यदि तिनीहरूले हेम्पटाइम हत्याहरू समाधान गर्न सक्षम हुन सक्दछ यो ढिलो हुनु अघि। फिल्मको रसद, जिम हेन्सनको छोरा, ब्रायन हेन्सन (मपेट क्रिसमस क्यारोल) का निर्देशक, कठपुतली जान्ने निर्देशकको ठूलो फाइदा हो। हेल्पटाइम हत्याहरू संसारको कठपुतलीलाई संवेदनशील प्राणीको रूपमा चित्रण गर्न धेरै हदसम्म प्रभावकारी हुन्छन् - यद्यपि पौराणिक कथाको वास्तविक विवरण अनुसन्धानको पालन

तिहरूको हिसाबमा फिल्म मूल भन्दा अलि

उनी बिहान नहुँउँछिन् जब सानी केटी अर्को कोठाको ढोकामा भोकाउँछिन्, र त्यो फल लूपको लागि होईन। ऊ आफ्नो घरबाट भाग्न सफल हुन्छ, र बिहान सबेरै युद्ध क्षेत्रको जस्तो देखिने शान्त उपनगरी इलाकामा के थियो। ऊ कारबाट जान्छ र हिंड्दा धेरै अराजकता देख्छ। अन्ततः, उनले एक पुलिस (Ving Rhames, जसको कामको म जे पनि रमाईलो) र अर्को सानो समूह जो चलिरहेको छ जडान गर्दछ। अन्य सडकहरू छोडेर, उनीहरूले मलमा जाने निर्णय गरे। मलमा एक पटक, पात्रहरू र परिस्थितिहरूको हिसाबमा फिल्म मूल भन्दा अलिक फरक हुन्छ ... र मैले भन्नु पर्छ कि यसले चारजना भन्दा बढी मानिसहरूले मलमा लुक्ने बारेमा सोच्नको लागि अर्थपूर्ण बनाउँदछ। उनीहरूले यस सुविधालाई सुरक्षित गर्नुपर्नेछ र अन्ततः उनीहरूले आफ्नो बाँकी जीवन (जुन उनीहरूले खानेकुरा खाए पछि हुने खालका हुन्छन्) पत्ता लगाउन खोज्नेछन्। त्यहाँ एक अतिरिक्त चरित्र छ जो हतियारको पसल पार्किंग माथि छ र जससँग तिनीहरू केवल हस्तलेखन संकेतहरू र दूरबीनहरू प्रयोग गरेर मैत्री बनाउँछन्। यसैले त्यहाँ अन्तर्विवादहरू छन् जुन तनाव र परिस्थितिको पीडितबाट उत्पन्न भएका छन्, यद्यपि रोमेरोको संस्करणमा भन्दा धेरै पा

लित १-घण्टाको पटकथा

  मिशेल जकफको २०१ 2014 पुस्तकबाट, "१ बिहान। आन्तरिक विश्लेषण जुन वास्तवमा बेनघाजीमा भयो" १ बिहान तल शैलीमा गरिएको कार्य / थ्रिलर कथा अन्वेषण गर्दै उक्त घटनामा संलग्न पूर्व सैनिक कन्ट्र्याक्टर्सको एउटा सानो टोली केन्द्रित थियो। अनुकूलित १-घण्टाको पटकथाली, चक होगन द्वारा लेखिएको - The Strain TV कार्यक्रम को सह लेखक र शहर को स्रोत सामग्री को लेखक, प्रिन्स अफ चोर - पनि कडा संरचित तीन अधिनिय कथा प्रदान गर्दछ जसमा निर्माण गर्न। , Nary संग एक ह्या hanging्गिंग प्लाट वा विदेशी कथाको ट्यान्जेन्ट हो। समस्या यो हो कि १ o'clock बजेले ठेकेदारहरू र सीआईए सदस्यहरू (विशेष गरी आउटल्डि of प्रमुख) बीचको तनावलाई पनि तनावमा पार्दछ, तर एकै समयमा यसले "गोप्य सैनिकहरू" भन्ने नाम दिनको लागि पर्याप्त स्क्रीन विकास समय प्रदान गर्न सक्दैन। दुई-आयामिक आर्चटाइप्स भन्दा धेरै बढ्नको लागि। निर्देशक माइकल बेले त्यसपछि कथा र लगभग दुई-आधा रन समय समावेश गर्न उत्साह र तनाव सिर्जना मा ध्यान केन्द्रित - यही कारण छ कि फिल्म पहिले नै गाह्रो-गर्न-भन्न कथन भन्न कथित एक बढि हेम-मुट्ठीमा धक्का छ। । अन्तिम प

राना भूमिका र क्यारियर

  रिलक्सनको भावना हालसालका वा लामो समयदेखि उभिरहेका सहकर्मीहरूको विशाल चयनमा विस्तार गर्दछ जुन स्पष्ट रूपमा उनीहरूको पुरानो साथीसँग पुनर्मिलन गर्न राम्रो समय हो। एस्किवनेभर्सीले कास्टिंगको क्रममा निरन्तरताका बारे कहिले चिन्ता लिएको छैन (र जे भए पनि साइलेन्ट बब रिबूटले फ्रन्चाइजीमा धेरै अक्षरहरू कति चरित्रहरू खेल्दै छन् भनेर ट्र्याक राख्न खोज्नेहरूलाई थप चिन्ता गरिरहेका छन्)। अझै, ब्यान्डको आनन्द संक्रामक हो, र यो उनीहरूको स्मिथको साथमा आफ्ना पुराना भूमिका र क्यारियरहरू हेर्दा हेर्दा साधारण आनन्द हो। र जब हामी उनीहरूलाई केवल नाटकीय क्षणहरूसँग व्यवहार गर्दछौं, वास्तविकता जसमा कलाकारहरूले एक अर्कालाई वर्षौंसम्म चिनेका छन् (वा मेभिस र हार्ली क्विन स्मिथको उत्तरार्द्धमा), कहिलेकाँही उनीहरूलाई साँच्चिकै स्पर्श गर्ने बनाउँदछन्। फिल्म "रिबुट-क्वाइल्स" (जस्तै स्टार वार्स: द पावर अवकेंस) को धारणामाथि व्यंग्यात्मक जत्तिकै इमान्दार छ, तैपनि यो आफैले कार्य गर्दछ र कसरी फ्रान्चाइजको विगतका कमजोरीहरूलाई सम्बोधन गर्न सक्छ भनेर बुझ्दछ। मैले छुटेको छ, उदाहरणका लागि, Askewniverse दृश्य को विगत

ता हासिल गरिसकेको थियो, तर उ

  रिसे हार्टविगले दुबै मिन्चको रूपमा पूरक गर्दछ, दुबै मीठो, बालिश गम्भीरता र हास्य राहत। थ्रीसमा, ब्राडली, हलम र हार्टविग आजका गोनिजको मुख, मिकी र डाटा / चुन्कका संस्करणहरू जस्ता छन् जसले फिल्मलाई अद्भुत कथा र पात्रहरू प्रदान गर्ने आवश्यकताको साथसाथै सन्तोषजनक भावनात्मक भुक्तान पनि प्रदान गर्दछ। गरीब एल्ला वाहस्टेटको चरित्र, एम्मा वास्तविक चरित्र भन्दा कथानक उपकरणको अधिक हो, तर जसो प्लट उपकरणहरू जान्छन्, त्यहाँ धेरै भन्दा धेरै उत्साह र भावना हुन्छ। अन्त्यमा, पृथ्वीलाई इको गर्नु आश्चर्यजनक रमाइलो र हार्दिक छ कि उसले "रेकर्डि onमा ढकढकाइ" को लागी लात गरेको कलंक भन्दा बढी रमाईलो र हार्दिक छ। उही कलंक निश्चित रूपमा निश्चित रुपमा भागमा उचित छ (शट्सले उनीहरूले यस मामलामा मद्दत गरे भन्दा बढी चोट पुर्‍याएको पाइन्छ) - तर जे भए पनि, छुट्टीको सप्ताहन्तको लागि पारिवारिक मैत्री साइफाइ साहसिकको रूपमा, यो राम्रो विकल्प हो। (जबकि सबैको लागि, यो रमाईलो भविष्यको पास हुनेछ।) पोचेले आधुनिक संसारमा साँचो डॉन क्विक्सोटको सेटिंगको साथ मूल पाठलाई पुन: साक्षात्कार गर्दछ, जसले तुरुन्तै बरु मनोरञ्जनात्