Przejdź do głównej zawartości

परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्ल



पर्लको सुरक्षा मूल्या assessment्कनको एक हिस्सा गर्दा, जुन साइटमा हुन्छ, केही गगनचुम्बी बिग्रन्छ र विलले यसलाई ज्वलन्त पत्ता लगाउँदछ। यद्यपि भवनले आगो नियन्त्रण गर्न सुरक्षा उपायहरू प्रस्तुत गर्दछ, त्यहाँ एक समस्या छ जुन आगो फैलिने क्रममा छ, र विलको परिवार खतरा भन्दा केही माथि मात्र छ जब उसले सुरू गर्छ। मामलाहरू अझ गाह्रो बनाउनको लागि, पर्ल फायरको ढाँचाभित्र योजना बनाईनुपर्दछ र ह theक Kong पुलिसलाई त्याग्न जरुरी छ यदि उनी आफ्नो परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्लमा पस्छ भने, उनको परिवारलाई आगोको रेखा माथि फेला पार्छ, र जलेको भवनबाट उनीहरूलाई बचाउँछ - र यो गर्न सक्षम छैन कि यो स्पष्ट छैन।


गगनचुम्बी भवनको अवधारणा एकदम चाखलाग्दो छ, र यसले विश्वको सब भन्दा अग्लो भवनमा यो कार्य थ्रिलर स्थापित गर्दछ - एउटा भवन जसमा त्यहाँका बासिन्दाहरूलाई आवश्यक पर्ने सबै कुरा हुन्छ पार्क र स्वास्थ्य केन्द्रदेखि चलचित्र थिएटर र शपिंग मल्लसम्म। र टेक्नोलोजीको आधुनिक आश्चर्यको रूपमा हुनुपर्ने कुरालाई रिन्च फाल्नु भनेको फिल्ममा अन्वेषण गर्नका लागि आवश्यक शर्त हो। यद्यपि, गगनचुम्बी भवनले कहिल्यै पनि यस धारणाको फाइदा लिदैन कि भवनको साथमा केही गडबडी छ जुन आफ्नो समाजको बाँकी संसारबाट टाढा सर्छ किनकि यसको अस्तित्व रहेको छ। झा मीन झीको लागि सुरक्षा मूल्या the्कन बीमा कम्पनीले वहन गर्नुपर्दछ र भवनले कुनै पनि व्यक्ति पर्लको आवासीय क्षेत्रमा सर्न सक्नु अघि बिमा गर्नुपर्दछ। त्यसो भए विल र उसको परिवार पहिलो पटक पर्लमा बस्छन्, तर यसको अर्थ पनि हो पर्ल प्रज्वलित हुँदा ऊ केवल खतरामा छ। परिणामस्वरूप चलचित्र विल्रे र उसको परिवारमा केन्द्रित छ, तर गगनचुम्बी भवनले नियमित कार्य अनुमान गर्न ठूलो अवसरहरू (अवधारणा सिक्ने सन्दर्भमा) त्याग्यो।




थप रूपमा, विल र उनको परिवारको कहानी ठूलो मात्रामा अप्सनाको गगनचुम्बी क्रमलाई जोड्ने एक ढीला जडान थ्रेडको जस्तै महसुस गर्दछ। दुर्भाग्यवस, कार्य सेट विशेष रूपमा नवीन छैन। अवश्य पनि, गगनचुम्बी भवन विलको टेन्सनसँग खेल्छ, जसले आफ्नो मृत्युको प्रयास गर्ने प्रयास गरे, र एक हजार फिट हावामा राख्दछ, र त्यो निश्चित दृश्यहरूमा पनि काम गर्दछ, जब श्रोताहरूले उनीहरू सक्षम हुनेछन् भनेर हेर्न सास फेर्छन्। बाच्नु। जे होस्, यो तनाव पातलो साबित हुन्छ किनकि फिल्म जारी रहन्छ, त्यसैले विलको मृत्युको खतरा झन झन डिल हुन्छ र जब उसले केवल आफूलाई बारम्बार बचाउन सक्छ। निस्सन्देह, स्काईस्क्रेपरले सेट टुक्राहरूको सन्तुलन फेला पार्नु पर्थ्यो जुन भवनको उचाई र आन्तरिक आगोको खतरामा केन्द्रित थियो, र फिल्मको अन्तिम फाइटिंग अर्डरले अरू केहि देखाउँदछ। यद्यपि, अन्तिम ठूलो सेटको कार्यले भवनको उचाइको कुनै पनि फाइदा लिदैन, यो फिल्म विल र उसको परिवारबाट थकित हुन्छ जस्तै दृश्यले रोमाञ्चक बनाउन जमिन वा आगो माथि झुण्डिरहेको छ। गगनचुम्बी भवनमा, कार्य योजना र सन्तुलनको संगठित तत्त्वहरूले केहि चाहिन्छ भनेर छोड्छ, विशेष गरी जब हामी पर्लको आफ्नै स्वतन्त्र समाजको सम्भाव्यता जाँच्दछौं।विशेष गरी जब हामी पर्लको आफ्नै छुट्टै समाजको सम्भाव्यता जाँच्दछौं। पर्लको आफ्नै छुट्टै समाजको अस्तित्व।


तर जबकि स्काईस्क्रेपरले आफ्नो नायक र परिवारमा ध्यान केन्द्रित गर्न छनौट गरेको छ, जसबाट पर्लको पूर्ण रूपमा महसुस गरिएको वातावरणको अन्वेषणलाई नोक्सान पुर्‍याउँछ, विलको आर्क सबै भन्दा पातलो छ। यो हामी दशकौंसम्म एक्शन चलचित्रमा देखीरहेको कथाको लागि पूर्वावश्यक छ: नायकको परिवार खतरामा छ र तिनीहरूलाई बचाउन आफूले सकेजति गर्छ। पर्ल जत्तिकै, स्काईस्क्रेपरसँग वास्तविक नाटकका लागि खानीको प्रशस्त सम्भाव्यता छ, जस्तै विलको विच्छेदनित नागरिक र बन्धकको उद्धार अवस्था नराम्रो भएपछि हतियारप्रतिको उसको आकर्षण। जे होस्, एक पटक गठन भएपछि, विलको कृत्रिम खुट्टा मात्र समीक्षा हुनेछ जब एक अधिक रोमाञ्चक स्थल सिर्जना गर्न सकिन्छ, वा यदि विल एक हतियार द्वारा आकर्षण गरिएको छ, यसले अस्पष्ट रूपमा सुझाव दिन्छ कि यो केही क्षणहरूमा छोटकरीमा समाप्त हुन्छ, तर कुनै पनि हुन पर्याप्त छैन। प्रभाव।




धेरै अन्य ड्वेन जोनसन सवारी साधनहरू जस्तै, स्काईस्क्रेपरले सफलतापूर्वक स्टारको जादू प्रदर्शन गर्दछ किनकि यसले फिल्ममा हल्का संवेदनशीलता ल्याउँछ। सन्तुलन भनेको जब यी क्षणहरू आइपुग्छन् र विल क्र्याक्सको बारेमा चुटकुले वास्तवमा काम गर्दैन, र दृश्यहरू समान समान फिल्महरू (विशेष गरी डाइ हार्ड) बाट क्लासिक लाइनरहरूको सस्तो अनुकरण जस्तै सिर्जना गरिएको छ। अझै, जॉनसनसँग यसलाई राम्रोसँग काम गर्नका लागि पर्याप्त आकर्षण र करिश्मा छ। उसको प्रदर्शन एकदम रमाईलो छ किनकि उनी एक गम्भीर पारिवारिक मानिसबाट एक बुद्धिमान उज्ज्वल एक्शन नायकमा गएका छन्, यद्यपि कहानी र स्क्रिप्टले तेजस्वी चापको बाटोमा धेरै प्रस्ताव गर्दैन। यो जोन्सन को लागी एकदम विशिष्ट भूमिका खेल्छ र ठोस प्रदर्शन प्रदान गर्दछ जुन न त बक्स बाहिर हो न क्रान्तिकारी।


गगनचुम्बी भवन एक ताजा र रमाईलो समर ब्लाकबस्टर हुन सक्छ, जबकि जॉनसन आफ्नो आकर्षण संग जादूगरन उहाँलाई समान प्रचारहरु / थ्रिलरहरु देखि अलग गर्न को लागी, तर फिल्म अन्ततः छोटो हुन्छ। एक्शन सेटमा भएका टुक्राहरू वास्तवमै स्काईस्क्रेपरको अद्वितीय क्षमताहरूको फाइदा लिदैनन् र फिल्म जारी रहँदा पुनरावृत्ति हुन्छ। यसबाहेक, किनकि यस फिल्मको भावनात्मक कोर अपरिपक्व छ, त्यहाँ कार्य गर्न धेरै थोरै तौल छ, जसले यी समाप्त टुक्राहरूको अज्ञानतालाई हाइलाइट गर्दछ। नतिजाको रूपमा, गगनचुम्बी भवनले जोनसनका राम्रा फ्यानहरूलाई रमाईलो ग्रीष्मकालीन पपकर्नको प्रस्ताव गर्न सक्दछ (अभिप्रायमा कुनै शब्द छैन), तर यसले यो भन्दा बढि प्रस्ताव गर्दैन।


किक-एसेको साथ, लेखक / निर्देशक म्याथ्यू भौंले हास्य पुस्तक रचनाकार मार्क मिलर र जोन रोमिता, जुनियर द्वारा कल्पना गरेको बिखेरिएको सुपरहीरो-उत्पत्तिको व्यंग्य लिनुभयो र यसलाई भट्टको अनौंठो स्टाइलिश हस्ताक्षर द्वारा प्रबल गरिएको मजाको व्यंग्यात्मक सुपरहीरो डिकन्स्ट्रक्शन फिल्ममा रूपान्तरण गर्नुभयो। र प्राविधिक भावना। निर्देशक जेफ वाडलोले साहित्य लेखन र निर्देशन गर्ने काम लिइसकेका छन जुन कमिकको स्रोतबाट फिल्मको पटकथासम्म फिल्मको लागि कम्ति परिष्कृत (अझै धेरै रमाइलो) अनुगमन हो। पहिलो फिल्म को लागी।




निर्देशकको तर्फबाट, वाडलो निश्चित रूपमा दोस्रो स्तरको सुपरहीरो फिल्मको अनुभव लिइदैछ मामूली बजेट (लगभग million० करोड डलर) को साथ। उनले दोस्रो अध्यायमा विस्तार गर्दा पहिलो फिल्ममा प्रस्तुत निरन्तरता, सौन्दर्य, विश्व र पात्रहरू सम्हाल्ने प्रबन्ध मिलाउँछन्। जैसा कि उल्लेख गरिएको छ, दिशा रमाईलो वा भौंन फिल्मको रूपमा परिष्कृत छैन (जुन धेरैको यादगार श्रृंखला हो) - यद्यपि यो कडा फिल्महरूमा मात्र ध्यानमा राखिएको छ। प्रत्येक व्यक्ति जसले कार्यमा भाग लिन्छ र पात्रहरू 'रेटेड-आर हिजिंक्सले प्राप्त गर्दछ - तर यो कार्य केही धुमिलो हरियो पृष्ठभूमि स्क्रिनहरूको बिरूद्ध लिन्छ र समग्रमा यस फिल्मको बारेमा थोरै महाकाव्य वा यादगार हुनेछ। "उपयुक्त" शब्द हो जसले वाडलोको फिल्मलाई सर्वश्रेष्ठ परिभाषित गर्दछ।


त्यस्तै, स्क्रिप्ट भर्नको फिल्मको बुद्धिक मेटा-भनाइ कथा भन्दा धेरै सरल र अधिक पारंपरिक छ। किक-गधा २ हास्य पुस्तक श्रृंखला र हिट-गर्ल स्पिनऑफ श्रृंखला एकै कथामा संयोजन गर्दै, वाडलोको पटकथाले आत्म-प्राप्ति र आत्म-स्वीकृति ("तपाईं को हो भन्नेमा गर्व गर्नुहोस्") को प्रमाणित र सत्य कथा भन्न खोज्नुभयो। आदि ...) र यसले निष्पक्ष रूपमा गर्दछ (यदि थोरै क्लिक भएन)। त्यहाँ सबै मुख्य पात्रहरू (डेव, मिन्डी र क्रिस) का लागि उत्कृष्ट क्षणहरू र सफा चरित्रहरू छन्, साथै केहि राम्रा सहयोगी पात्रहरू रमाईलोका लागि योगदान गर्छन्। नाटक, यदि आवश्यक छ भने कहिले पनि गाह्रो वा गलत हुने छैन, र कमेडी धेरै हदसम्म लगातार र रमाईलो छ।




संवाद चलचित्रमा मिलरको गद्यको मिश्रणको रूपमा जारी रहन्छ, फिल्मको आम जनताका लागि तयार पारिएको र भीडलाई माया गर्ने लाइनरहरू र घुमाउनेहरूले छुट्ट्याए। हास्य अनुकूलन गर्दा, वाडलोले के संरक्षण गर्ने र के नष्ट गर्ने छनौट गर्ने र छनौट गर्ने उत्तम काम गर्दछ; उदाहरण को लागी, हास्य मा एक को सबैभन्दा विवादास्पद क्षण Wadlow फिल्म को दुनिया मा एक बुद्धिमान पुन: व्याख्या प्राप्त गर्दछ। जबकि यो स्पष्ट रूपमा एक विश्वसनीय, ब्रान्डेड पटकथाकारको काम हो, स्क्रिप्टले कठिन फ्यानहरूको समूहलाई संतुष्ट गर्नको लागि कमिकको डीएनएको पर्याप्त संरक्षण गर्दछ।


फर्किने कलाकारहरू परिवर्तन गर्नको लागि फर्किन्छन्, र जॉनसनले फेरि आफ्नो भूमिकामा नर्डी लैभेंडर र कडा नाटकीय टुक्रा ल्याए - डेभ लिसेवस्कीलाई मिलिर र रोमिता जुनियरले साइटमा सिर्जना गरेको स्थानमा यस्तै तर्फ बढाइरहेको छ। क्रिस्टोफर मिन्ट्ज-प्लाज्सेले "म्याक्लोभिन" स्क्रिनमा व्यक्तित्व लिन खोज्दछन् र अलि अलि गाढा छ, र यो स्वास्थ्य लेजर / जोकर प्रदर्शन होइन, उहाँ एक राम्रो हास्य कलाकार हो जसले उत्कृष्टका लागि गीकी प्रकृति कसरी प्रयोग गर्ने जान्दछन्। विराम चिह्न। बकाया (फेरि एक पटक) हो, निश्चित रूपमा, अहिले हुर्केका क्लो मोरेत्ज, जसले उनको गधामा लात हान्छ र कठोर श्राप दिन्छ कि उसलाई यो मनपर्दैन। यस पटक, मोरेत्जले मिन्डीको "अधिक girly" र "अधिक कमजोर" पक्ष पत्ता लगाउँदछ, र नतीजा फिल्मको सर्वश्रेष्ठ क्षण हो, दुबै सुपरहीरो र बुर्जुवा पक्षमा (हेर्नुहोस्)




जस्तो हामीले भन्यौं, उहाँसँग राम्रो सहयोगी चरित्र छ: डोनाल्ड फिसन (स्क्रब्स) ले किक-गधाको नयाँ साथी, "डा। ग्र्याविटी" को रूपमा केही हास्यास्पद राहत थपेको छ। मोरिस चेस्टनु मिकको हेरचाहकर्ता मार्कस विलियम्सको रूपमा किक-गधा अभिनेता ओमारी हार्डविकको लागि ठूलो प्रतिस्थापन हो - यद्यपि कसैले पनि एडीएस स्टार इभान पीटरसेटलाई टोडको रूपमा ओगस्टस प्रेवलाई याद गरेन। क्लार्क ड्यूकसँग अझ बढी गर्न बाँकी छ (जे भए पनि यसको मूल्य छ); Lindy Booth प्रश्नमण्डल "रात बिच" को रूपमा रमाईलो छ; जबकि ओल्गा कुरकुलिना "मदर रसिया" को रूपमा कोमल रमाइलो छन् र जिम क्यारी हरेक चोटि स्पटलाइटमा जाँदा शो चोरिछिन् (जुन तपाईंलाई विश्वास गराउने विज्ञापनको रूपमा धेरै छैन)। खैर, जोन लेगुइजामो मेरो भाई / विश्वस्त क्रिसको रूपमा फिल्ममा देखा पर्दछन् र त्यस्तै आत्मविश्वासका साथ हास्यास्पद पनि छन्,


समग्रमा, किक-गधा २ एक "राम्रो" हो तर भानको आश्चर्यजनक चतुर, स्टाइलिश र विचित्र मूलको "महान" होइन। उत्तरकथा प्रशंसकहरूको लागि अझ रमाइलो बनाइएको छ जसले संसार र पात्रहरू पुन: हेर्न चाहन्छन् र डीसी र मार्वल हास्य पुस्तक ब्रह्माण्डहरूको मोडिएको फिल्म मार्फत फिल्म पुनः प्रयोग गर्न चाहन्छन्। चलचित्र भावना। यदि यो किक-गधा वा हिट-गर्ल हेडलाईनको लागि होईन भने, त्यहाँ थोरै उत्साह र किक-गधा २ अनुभवको लागि कम इनामदायी पनि हुन सक्छ।


के बाँकी छ: एक दर्शकले भनेका थिएटर छोड्दा भने, "यो राम्रो थियो, तर सीधा हिट-गर्ल फिल्मका लागि निम्न गर्नुहोस्। हामी बाँकी यो गर्नेछौं।" वास्तवमा


नेलको कुरा गर्ने हो भने, एशले बेलले वास्तवमै ठूलो आँखाहरूमा निर्दोष चित्रण गर्ने र आफूले नबुझेको कुरा पक्रन उत्कृष्ट काम गर्दछ तर हतारमा उम्कने चाहना गर्छ। यो तपाईं अधिक कब्जा मा सर्दा यो अझ बढी प्रभावकारी बनाउँछ।


व्यक्तिगत रूपमा, म यो फिल्म निर्माण शैलीको प्रशंसक हुँ उनीहरू एकपटक एकदमै तयार भए पछि - हामी यसलाई पोरानोर्मल गतिविधिसँग तुलना गर्न सक्छौं, तर मेरो लागि यो मूल ब्लेयर डायन प्रोजेक्ट जस्तै थियो (राम्रो तरिकामा)। ब्लेयर चुरोचको विपरीत, फिल्म बर्बाद हुने छैन यदि तपाईं निश्चित हुनुहुन्छ कि यो कल्पना हो कि यो कल्पना हो - यो विशेष प्रवेश द्वार हो।


यो एक ह्यान्डहेल्ड क्यामेराको साथ सबै चीज लिन्छ, तर यो धेरै डराउँदैन किन हामी डराउँछौं। कम-प्रकाश फोटोग्राफहरू धेरै तरिकाहरूमा प्रयोग गरिन्छ (उच्च प्रभाव) र सम्पूर्ण कुराको थोरै बजेट हुन्छ, त्यसैले यो छाला भित्र धेरै बढ्छ। धेरै जसो गोर होइन (यो अन्ततः पीजी १ Not हो), तर नेलका केही शारीरिक विकृतिहरू (जुन वास्तविक हो र सीजीआई होइन) कम्तिमा अनसेट गरिरहेको छ। फिल्महरू बिस्तारै देखिन्छ जब दर्शकहरूले यो बारमा राखिएको छ कि नेल वास्तवमा एक भूतको अधिकारमा छ वा हालको घटनाहरूले केही गहिरो मानसिक आघात भोगिरहेको छ भन्ने बारेको बारमा।


यो अझै राम्रो छ, हैन? ठिक छ, चलचित्रलाई बाधा पुर्‍याउने पहिलो कुरा भनेको सम्पूर्ण संगीतको २/3 भागमा ध्वनिमा संगीत थप्ने निर्णय हो। यो अचम्मको कुरा हो र मैले वृत्तचित्र लीक गरें कि फिल्मले यति धेरै मेहनत गरे कि यसलाई यतिसम्मसम्म पुर्‍याउन कि यो। यो कुनै पनि हिसाबले सिनेमाई थिएन - तनावलाई बढावा दिन केवल केही कम कुञ्जी निलम्बनहरू ... तर मैले फिल्मबाट बाहिर निकाले पछि यसको विपरित प्रभाव पाएको पाएँ।


यदि तपाईं धार्मिक हुनुहुन्छ भने, स्थानीयहरूको बिरोध अज्ञानी चित्रणले तपाईंलाई बिगार्नेछ, यद्यपि उनीहरूले बढि बढाइचढाइ गर्दैन, र यसले तपाईंलाई पर्दामा फेबियन गाईडको रूपमा अलि अप्ठ्यारो पार्नेछ। समग्रमा, यद्यपि यो कुरा मनमा राख्नुहोस् कि फिल्मको समग्र "सन्देश" विश्वास गर्नेहरूलाई बिल्कुल अनुकूल छैन।


फिल्मको प्रगति हुँदै गर्दा मैले सोचेँ कि यसले कहाँ जान्छ: कटनले याद गरे कि नेल वास्तवमै उसको स्वामित्वमा थिए र उनको विश्वासलाई सम्झनको लागि र उनलाई बचाउन गहिरो जानु पर्छ? वा तपाईं (anticlimatic) फेला पार्नुहुनेछ कि तपाईंलाई मात्र सबै मनोवैज्ञानिक मद्दत चाहिन्छ? दुर्भाग्यवस, बरु एक चाखलाग्दो यात्रा पछि, अन्तिम Exorcism सम्पूर्ण रेलहरू मा अन्तिम १० मिनेटमा जम्प गर्दछ।


यो यस्तो छ कि उनीहरूले फिल्म कसरी समाप्त गर्ने जान्दैनन्, वा तिनीहरूले सोचे, "ए, यो जंगली, पागल अन्त्यमा फ्याँकौं जुन मानिसका लागि लुप खान्छ"। ठिक छ, मँ यहाँ छु कि तपाईं लाई भन्नुहोस् कि मलाई ठूलो अप्ठ्यारो लाग्यो - यसले फिल्मको अघिल्लो minutes ० मिनेटमा दर्शकहरु संग बनाएको सद्भावना समेट्यो। यो एक मात्र नभई हास्यास्पद हो, तर धेरै - पूर्ण हास्यास्पद र असन्तुष्टिक।


यसले सामान्यतया फिल्मको पूर्वावलोकन समावेश गर्दछ, तर यदि तपाईं फिल्म हेर्नको लागि योजना गर्दै हुनुहुन्छ र अहिले सम्म यो देख्नु भएको छैन भने, आफैंले गर्नु पर्ने उत्तम हो यो गर्नुहोस् - सबै कुरा फिल्ममा छोड्नुहोस्। ओह, र यो PG-13 हुँदा, अन-स्क्रिन घटनाहरूको वास्तविक संसारको दृष्टिकोण बच्चाहरूको लागि दुःस्वप्न हो, त्यसैले म तिनीहरूलाई घरमै छोडिदिन्छु।


अन्तमा, म वास्तवमै तपाईंलाई यसको लागि कडा सिफारिश दिन चाहान्छु, तर यदि तपाईं एक डरको फिल्म अलि फरक रूपमा खोजिरहनुभएको छ र तपाईं पहिलो व्यक्ति / कागजात प्रशंसक हुनुहुन्छ भने, तपाईंले सम्भवतः अन्तिम एक्सरसिज्मको आनन्द लिनुहुनेछ। - वास्तवमा मूर्खताको लागि सबै तरिका।


(पोल)


यदि तपाईंले फिल्म देख्नु भएको छ भने, अन्तिम एक्सोरसिज्म बिफलकर्ताहरूको भ्रमण गर्नुहोस् यदि तपाईं चलचित्रको बारेमा छलफल गर्न चाहानुहुन्छ भने कसैलाई बर्बाद गर्ने बारेमा चिन्ता नगरिकन अझै सम्म।


जे होस्, स्पाइडर इनट स्पाइडरको कविताको सबैभन्दा विशेष पक्ष भनेको फिल्मको एनिमेसन शैली हो। स्पाइडर-पदमा सोनी प्रोजेक्टहरूको थ्रीडी एनिमेसन विशिष्टको अतिरिक्त धेरै हास्य शैली र बनावटहरू प्रयोग गर्दछ। माईलहरू, माइलहरूको विचारहरू प्रदर्शन गर्न प्रयोग गरिएको पाठ बाकसहरूलाई दिईएको छ, स्पाइडर म्यानलाई अरू आयामहरू चित्रण गर्न प्रयोग गरिएका विभिन्न तरिकाहरूलाई ठूलो शक्ति प्रदान गर्दछ, र फिल्मले एनिमेसनको प्रत्येक तह सावधानीपूर्वक विस्तृत गर्दछ। उदाहरणका लागि, स्पाइडर-हेम क्लासिक लुनी ट्युनहरूको थ्रीडी संस्करणको रूपमा देखिएको छ, जबकि स्पाइडर म्यान नोयर पूर्ण रूपमा २ डी कालो र सेतोमा बनाइएको छ, पेनी पार्कर एनिमे शैलीमा। यस शैली भिन्नता मा स्पाइडर पद को गहराई र बनावट प्रदान गर्दछ कि शायद नै, यदि कहिल्यै, एनिमेटेड चलचित्र छ। एनिमेसन चम्किन्छ खास गरी जब यसले फिल्मको धेरै अंश प्रस्तुत गर्दछ। लाइभ एक्शनमा कहिले पनि भएको थिएन जीवन लडाई ल्याउन। समग्रमा, अत्यन्तै कार्यान्वयन गरिएको एनिमेसनको साथ, स्पाइडर-पदमा साँच्चै जीवनमा आउने हास्य जस्तो महसुस हुन्छ जुन पूर्ण रूपमा ताजा र अद्वितीय चलचित्र अनुभव प्रदान गर्दछ।


अवश्य पनि, सबै एनिमेसनहरू माइल्स मोरालेसको कहानी हाइलाइट गर्न डिजाइन गरिएको हो, र मूरले प्रभावशाली ध्वनि प्रदर्शनहरू प्रदान गर्दछ किनकि जवान व्यक्ति असुरक्षित किशोरीबाट स्पाइडर-म्यान भनेर चिनिने विश्वस्त सुपरहीरोमा रूपान्तरण गर्दछ। मूरलाई अत्यन्त प्रतिभाशाली इन्स्ट्रुमेन्टिस्टले पनि समर्थन गरेको छ, हेनरी माइलको रूपमा कडा तर मायालु बुबाको रूपमा र अली माइलको काका आरोन - पात्रको हास्य पुस्तक प्रशंसकहरूलाई थाहा छ कि यो माइलको उत्पत्तिको लागि महत्वपूर्ण हो। मूर, हेनरी र अली स्पाइडर कवितामा आउँछन् उनीहरूको गतिशीलता र मुटुसँग, जुन केज, मुलाने र ग्लेनको हास्यपूर्ण गोलहरूको बीचमा भिन्न छ। यी तीन प्रदर्शनहरूले यस फिल्ममा स्पाइडर म्यान नोइर, स्पाइडर-हेम, र पेनीको जीवनलाई मद्दत गर्दछ, जबकि प्रायः हास्यपूर्ण राहत प्रदान गर्दछ। मुटु र हास्य बीचको अन्तर जौंसनको पिटर पार्करले घोरिएको छ, जसले अनिच्छुक गुरुलाई राम्रोसँग खेल्दछ, र विगतको यस प्रीमियम सुपर हीरोमा अभिनेताको विशिष्ट आकर्षण ल्याउँछ। स्टेनफेल्डसँग गोवेन स्टेसीसँग काम गर्ने धेरै काम छैन, तर मूरको माइलमा उहाँसँग केही क्षणहरू छन् जुन भविष्यमा गहिरो कथाको लागि बाटो खोलिदिन्छ। अन्तमा, माकुरो-पदमा माइलको संसारमा एक आश्चर्यजनक अभिनेता हो, पीटर पार्कर, जो जोनसनको चरित्रसँग राम्रोसँग भिन्न छन्। जो जोनसनको आफ्नै चरित्रसँग राम्रोसँग भिन्न छ। जो जोन्सनको आफ्नै चरित्रसँग राम्रोसँग भिन्न छ।



हामी हेरौं कि यो परिचित देखिन्छ कि: एक आकर्षक र अपीलिंग कलेज एक हलचल पुरानो घरमा नानीको रूपमा मिलेर काम गर्दछ, हामीलाई थाहा छ (र उनलाई महसुस छ) केहि डरलाग्दो भइरहेको छ। यदि तपाईं आफैंलाई सोच्नुहुन्छ, “उहाँ त्यहाँ हुनुहुन्थ्यो, उहाँले त्यसो गर्नुभयो,” म तपाईंलाई जे भए पनि पढ्न जारी राख्न आग्रह गर्दछु।




जबकि टि वेस्टको सदनको शैतान परिचित देखिन्छ, फिल्मको तनाव, आवारा र भावनाको शक्तिशाली मिश्रणले प्रविष्टि मूल्यमा गर्न लायक छ।


यद्यपि मैले प्लट पहिले नै अलिअलि बताइसकेको छु, मलाई केहि थप विवरणहरू भर्नुहोस्। सामन्था (भर्खरै आएको जोसेलिन डोनाहु खेलिन्छ) उनको छात्रावास कोठा र आफ्नै अपार्टमेन्टबाट सर्नको लागि द्रुत नगद चाहिन्छ। कलेज वरिपरि हिंड्दै, उसले बच्चाको लागि विज्ञापन देख्दछ र पैसा कमाउन सजिलो हुन सक्छ भन्ने निर्णय गर्छ। जब उनी जंगलमा गहिरो ज .्गलमा घर पुग्छन्, एमिटीभिल डरावनीको सम्झना गरी, सामले उसको हाकिमलाई भेट्छन्, नम्र तर अस्पष्ट अपमान उल्मान (जहिले पनि महान टम नुनन द्वारा खेलाइन्छ)।


यस बिन्दुमा, स्यामले सिक्यो कि उसले बच्चा सम्बन्धीतसँग वास्तवमा व्यवहार गर्ने छैन, तर उलमानको बुढाई आमाको ख्याल राख्दछ। यद्यपि उल्मानले काम छोड्ने कोशिस गरे पनि उनको साथी मेगन (ग्रेटा गर्विग) चेतावनीको बाबजुद उनले प्रतिरोध गर्न धेरै पैसा प्रस्ताव राख्छ र रहन्छ। मेगनलाई जस्तै हामी दर्शकहरूबाट थाहा पाउँदछौं कि स्यामले गल्ती गरे कि ऊ आफैंलाई चिन्छ जब ऊ घरको ठेस लाग्छ। यो पर्याप्त छ कि उल्मान्सको जवान स्यामको लागि योजना छ, र शीर्षकले स्पष्ट रूपमा देखाउँदछ, तिनीहरूमा शैतान संलग्न छ। ओह, मैले ग्रहणको उल्लेख गरे? तपाई निश्चित रूपमा सैमका लागि स्टोरमा के छ पत्ता लगाउन सक्नुहुन्छ।


फिल्म मूल श्रृंखला को शुरुवात गर्न एक श्रद्धांजलि संग शुरू हुन्छ, जुन एक प्रशंसकको रूपमा मलाई लाग्छ धेरै राम्रो हुनेछ। यसको मतलब उसले हामीलाई एक युवा स्पीड रेसर देखाउँदछ (हो, असामान्य व्यक्तिको लागि, त्यो उसको नाम हो) र रमाइलो सुरुआतमा उनले हामीलाई देखाउँछन् कि उनी एक रेस कार चालकको रूपमा जन्मेका थिए, धेरै हदसम्म उसको विद्यालयको हानिमा। । काम




हामी रेक्सको भाइलाई भेट्छौं, जसले उसलाई आइकॉनिक म्याच 5 कारमा स्कूलबाट उठाउँछ र केही सेकेन्डमा फिल्मको दृश्य उपस्थितिको पहिलो संकेत प्राप्त गर्दछ। मैले आशा गरे कि उनीहरू पछि हट्दा, तिनीहरूलाई देखाइन्छ कि अन्य गाडीहरू नियमित पुरानो कारहरू जस्तै देखिन्छन्, तर तिनीहरू सबैको भविष्य दृश्य हुन्छ - यति धेरै कि माच just मात्र अर्को कार जस्तै देखिन्छ।




रेक्सले आफैलाई गति दिन्छ जब ऊ व्यावहारिक रनको लागि रेसट्र्याकमा लैजान्छ, र हामी यो बन्धन देख्छौं जसरी स्पीड रेक्सको गोदमा बसिरहेको छ र ऊ कारलाई चलाउँछ जस्तो हामी कलंकित पागल गतिलाई कल गर्छौं। बरु मूर्खतापूर्ण क्षणमा, रेक्सले स्पीडलाई गाडीले के भनिरहेछ भनि सुन्न उसको आँखा बन्द गर्न भन्यो - जब उनी १०० मैल प्रति घण्टाको वेगको वेगमा घुम्ने ट्र्याकमा दुर्घटनाग्रस्त हुन्छन्।


त्यसको लगत्तै पछि, रेक्स आफ्नो बुबा "पोप्स" रेसरसँग नराम्रो सर्तमा घर छोड्छन्, जसले रेक्सलाई उनी कहिलै फर्कन नसक्ने भन्दछन्। यहाँबाट, रेक्स "अँध्यारो तर्फ गइरहेको" देखिन्छ, र रेसट्र्याकमा सबैभन्दा कुख्यात रेसरहरू मध्ये एक बनिसकेको छ, जसले क्र्यासहरू र सबै प्रकारका गम्भिर शारीरिक क्षतिको कारण बनायो। अन्तत :, ऊ आफैंले एउटा बरफको गुफामा आफ्नै घातक कारको क्षतिमा हराएको जस्तो देखिन्छ।


एक जवान मानिस को रूप मा गति (21?) काट्नुहोस्, र त्यहाँ सबैभन्दा लोकप्रिय रेसि cars कार मध्ये एक बढ्दै। "रेसर" परिवार स्वतन्त्र रेसरहरू हुन्, कर्पोरेट प्रायोजकहरू बिना (जसलाई पोप्सले "शैतान" मान्दछन्)। त्यसोभए मलाई लाग्छ कि उनीहरूले केवल टूर्नामेन्टको जितबाट आय कमाउँछन्?


जे भए पनि, तिनीहरू रोयलटन इन्डस्ट्रीजको मालिक द्वारा सम्पर्क राखेका छन्, केटाको सर्प आकर्षण गर्ने जो "उनीहरूलाई राम्रो जीवन दिन" रेसर परिवारलाई बोर्डमा लैजान चाहन्छ। अवश्य पनि, त्यहाँ एक क्याच छ, र अन्ततः यो स्पीडमा बाहिर जान्छ, जो ड्रप हुन्छ, र त्यसपछि प्रत्येक अन्य रेसरको लक्ष्य हुन्छ।


जबकि मलाई वास्तवमै स्पीड रेसर एक "यसलाई मन पराउनुहोस् वा घृणा गर्नुहोस्" चलचित्र हो भन्ने लाग्दछु, म बीच बीचमा कतै फस्न सफल भएँ। फेरि, दिमागमा राख्नुहोस् कि यो फिल्मको IMAX संस्करणको एक सिंहावलोकन हो, त्यसैले यसले मेरो प्रतिक्रियालाई असर गर्ने छ। यो विशाल स्क्रिनमा आकर्षण सही शब्दको अभावका कारण थियो: पागल। यो साँच्चै एक नेत्रगोल विनाशकारी हो, इन्द्रियहरूका लागि तीव्र CGI कार्निवल आक्रमण। वास्तवमा मलाई थाहा छैन यदि IMAX मा यो हेर्दा खराब विचार भएको हुन सक्छ - यो चलचित्र क्लोभरफिल्डमा मिल्दोजुल्दो छ कि यसलाई टिभी स्क्रिनमा राम्रोसँग हेर्न सकिन्छ।


साइकेडेलिक स्थलहरू केवल विचलित भएनन्, तर क्यानभासमा प्रत्यक्ष कार्य आंकडाको प्लेसमेन्ट। फिल्मको स्पष्ट रूपमा डरलाग्दो बजेट बाहेक, यो फेला पर्‍यो कि यदि यो १० मिनेट मात्र भएको भए, यसलाई इन्डी प्रयोगात्मक फिल्म मान्न सकिन्थ्यो। म जर्ज लुकास लाई 99% CGI वातावरणमा प्रत्यक्ष अभिनेताहरू परिचय गराउन दोष दिन्छु। मलाई यो मनपर्दैन। यो अनौंठो देखिन्छ, र मेरो मस्तिष्कले यो पत्ता लगाउन संघर्ष गरिरहेको छ कि यसले सीजीआई एनिमेटेड चलचित्र हेरिरहेको छ वा प्रत्यक्ष एक्शन चलचित्र।


त्यसो गरिसकेपछि, मलाई लाग्छ कि यसले धेरै काम गरेको हुन्छ, यदि तिनीहरू सम्पूर्ण तरिकाले गएका भए र यसलाई पूर्ण रूपमा CGI एनिमेटेड फिल्म बनाउँथे भने। तथ्य यो छ कि समुद्रको त्यस्तो चरम, रंगीन, शारीरिक रूपमा झुकाउने वातावरणमा वास्तविक अभिनेताहरूको एch्करिंगले मेरो लागि काम गर्दैन। मलाई लाग्छ कि उनीहरूले प्रत्यक्ष प्रदर्शनका लागि फिल्मको उपस्थिति नरम पार्नुपर्दछ, वा केवल शैलीगत CGI पात्रहरूको साथ अभिनेताहरूलाई बदल्नु पर्छ।




उसको बारेमा के राम्रो थियो? तथ्य यो छ कि तपाई फिल्ममा जानुहुन्छ, राम्रो देखिन्छ। दौडहरू राम्रो हुँदै गइरहेका छन्, कथा अझ राम्रो हुँदै गइरहेको छ, र समग्रमा, श्रोताको बच्चाहरूको परिवारको बारेमा उनीहरूको विश्वासको पक्षमा खडा हुन, र कठिनाइहरूको सामना गर्ने साहस पाउनको लागि राम्रो, सकारात्मक सन्देश आउँदैछ। ।


विशेष गरी अन्तिम रेस एकदम राम्रो कार्यले भरिएको थियो, यद्यपि यो मेरो लागि ट्रान्सफॉर्मरको उस्तै दृश्य जस्तै समस्याहरूमा प्रहार भयो: निकै धेरै चलिरहेको छ, जुन तपाईंले हेरिरहनु भएको कुरामा ध्यान केन्द्रित गर्न पनि गाह्रो बनाउँदछ।


विशेष गरी मैले सोचें कि एमिल हिर्चेले स्पीडको रूपमा एउटा अचम्मको काम गरे, र मैले यो स्वीकार्नुपर्दछ कि मैले लॉस्ट म्याथ्यू फक्सलाई रेसर एक्सको रूपमा राम्ररी रमाईलो गरें, किनभने उसले त्यस्तो भूमिका यति रमाईलो गरेको देखिन्थ्यो।


मुख्य आकर्षण मध्ये एक जवान पाउली लिट्ट, Spritle, जो हाँस्दै फिल्म धेरै बताउनुभयो।


अर्को तर्फ, यो एक सुन्दर कार्टुन वातावरणमा मान्छेहरू हेर्न अनौंठो छ, र यदि म nitpick मा जाँदैछु, यस्तो लाग्यो कि "गधा" भन्ने शब्दले फिल्ममा धेरै प्रयोग गर्यो यसले खतरनाक जी रेटिंगबाट बच्नको लागि।


अन्तमा, पार्कि lotमा हिंड्दा, मलाई लगभग यस्तो महसुस भयो कि म अत्यधिक उत्तेजना पछि संवेदी-समाप्त ट्यांकमा प्रवेश गरेको छु।


दियाबलको घर भयावहताको सरल समयको प्रतिबिम्ब हो। अवधि-उपयुक्त प्रप्सबाट (धेरै ठूलो वॉकम्यानहरू, घुमाउने फोन फोनहरू, इत्यादि) सम्म ग्रेनाइट फिल्म सेटमा अचम्मको सिंथेटिक भारी रक र अतिरिक्तमा सेट गरियो, तैपनि भायोलन र पियानो श्रृंखला, मेनसिing चलचित्रले १ 1980 s० को दशकको दृश्य र ध्वनि प्रमाणिकरण गर्दछ। । जहाँ अन्य निर्देशकहरूले १ 1980 s० को दशकमा फिल्मलाई चबाउने बहानाको रूपमा प्रयोग गर्न सक्दछन्, टि वेस्टले बुझ्दछ कि १ 1980 s० को त्रासको बारेमा सबैभन्दा उत्तम कुरा भनेको उनीको चतुरता थिएन, तर बिस्तारै जलिरहेको तनावमा उनको जोड।


त्यो लागि, फिल्म एक आश्चर्यजनक गतिमा गइरहेको छ (र मैले बुझें कि उत्तम तरिकामा सम्भव छ)। ऊ सामान्य जस्तो देखिने चीजहरू लिएर घर वरिपरि घुम्दछन् (पानीको बोतल पुनः ताजा गर्दछ, पुस्तक पढ्छ), पश्चिमले साममको अनुहार कडा ढ .्गले समातेको छ र श्रोतालाई आफ्नो टाउको फर्काउँदा केहि हुन सक्छ भनेर सोचमा फँसाउँछ। यदि हामी कडा फ्रेममा छैनौं भने पश्चिमले फराकिलो शटहरू लिने निर्णय गर्दछ जहाँ क्यामेरा यति ढिलो मात्र चल्दछ कि हामी सायद छायाँबाट कसैले साम र हेरिरहेको जस्तो महसुस गर्छौं। यो क्यामेरामनका लागि एक मजबूत मिश्रण हो जसले सीटको किनारा राख्न सक्दछ। जसै रात बढ्दै जान्छ र स्याम आफ्नो अवस्थाको बारेमा झन झन विकिलो हुँदै जान्छ, हामी त्यहाँ उहाँसँगै उभिन्छौं किनकि हामीले अपरिहार्य रूपमा रक्तपातपूर्ण अन्त हुने लड्न हाम्रो काल्पनिक चक्कु समात्यौं।


अन्त्य सम्भवतः फिल्मको एक हिस्सा हो जुन पूर्ण रूपमा काम गर्दैन। मलाई गलत नबनाउनुहोस्, अन्त्य अझै धेरै डरलाग्दो छ (र धेरै खूनी), तर hair० मिनेटको कपाल उठाउने तनाव पछि, दर्शकको डरलाई पूरा गर्न लगभग असम्भव छ। यो ध्यान दिन लायक छ कि फिल्मको अन्त्यमा एउटा महत्त्वपूर्ण शैलीगत परिवर्तन छ जुन फिल्मको अघिल्लो क्यामेरा कार्यमा गहन दृश्यहरू र अस्थिर छायांकनको पक्षमा छ, पश्चिमले क्यामेरालाई उपकरणको रूपमा प्रयोग गर्ने क्षमता देखाउँदै दुबै परिचय गराउन र त्यहाँ एकैचोटि हामी घाइते बनाएका छौं। । फिल्म अन्त्यमा धेरै सानो छ भन्ने तथ्यको बावजुद (र यो वास्तवमै सानो छ), पश्चिमले अन्तिम दृश्यमा सन्तोषजनक तर अलि प्रस्टिनेस मोडमा काम गर्दछ जुन आफैंको बावजुद मुस्कुराउँनेछ।




केहि डरलाग्दो प्रशंसकहरूको लागि - जो रोब जोम्बो हेलोवीन जस्तो पुनर्जन्मको लागि उबर-हिंसात्मक हत्याराहरूका प्रशंसक हुन् - शैतानको घर एकदमै ढिलो हुन सक्छ, ज्यादै थोरै हिंसाको साथ। विधा प्युरिष्टका लागि, यद्यपि त्यहाँ धेरै थोरै चीजहरू छन् जुन मलाई फिल्मको बारेमा मनपर्दैन। म आशा गर्छु कि शैतानको घर, यस गर्मीको तीव्रताका साथ ड्र्याग मे टु हेल, र सानो इन्डी-कि-प्यानर्मल गतिविधि सँगसँगै तपाईको हलिउड त्रासको बारेमा सोच्ने तरिकामा एक सानो परिवर्तनको मतलब छ।


शैतानको हाउस अक्टुबर 30० देखि सिनेमाघरहरूमा रहेको छ, जबकि फिल्म अक्टुबरको शुरुदेखि अमेजन भिडियो र अन्य अन डिमान्ड सेवाहरू बीच देखा पर्दै छ। यदि तपाईंलाई थाहा छ भने, म सुझाव दिन्छु कि तपाईं यो चलचित्र थिएटरहरूमा देख्नुहुनेछ। छायांकन, कला, र ध्वनि डिजाइन सानो स्क्रिनमा बर्बाद गर्न पनि राम्रो छ।

स्पाइडर म्यान: यस स्पाइडर कविताले अन्य ठूलो स्क्रीनको सुपरहीरो-मूल कथाहरूको समान भूभागमा काम गर्दछ, जसमध्ये धेरैजसो विगत दुई दशकहरूमा थिएटरहरूमा देखाइएको छ, त्यसैले दर्शकहरू पहिले नै उनीहरूबाट थकित भएका छन्। अवश्य, यस माकुरो-पदमा सुपरहीरो उत्पत्तिको समान ठोक्किलो पिट धेरै हिट गर्दछ, तर फिल्मले टेबलमा फरक फरक विचारहरू ल्याउँदछ। यो एउटा स्पाइडर म्यान फिल्म हो जुन सचेत दर्शकहरूले देख्न सक्दछन् कि पिटर पार्करको उत्पत्ति कहानी बारम्बार प्रिन्टमा भनियो, एनिमेसनको रूपमा, र प्रत्यक्ष कार्यको रूपमा। फरक कहानीमा उही कथा। त्यस्तै रूपमा, स्पाइडर-वर्स मा स्पाइडर म्यान चलचित्र हो, केवल माइल मोरालेस फ्यानहरूको लागि मात्र होइन, तर स्पाइडर म्यानको लुगा र यसको लिगेसीको लागि पनि हो। निस्सन्देह, एक चलचित्र


अन्तमा, स्पाइडर म्यान: स्पाइडर-पोइमले लगभग दुई घण्टा आश्चर्यजनक र पूर्ण रूपमा इमर्सिभ एनिमेसन प्रदान गर्दछ सुन्दर ढंगले माइल मोरालेस ल्याउनको लागि रचेको छ - र स्पाइडर-पोइमको सुपरहीरो कहानी जीवनमा पहिले कहिल्यै देखिएको छैन। बाटो सम्भावित उत्तरकथाको लागि झुण्डिएका थ्रेडहरू माइल्सको सट्टा थोरै नै प्रभावशाली हुन सक्दछ, बरु संख्यात्मक-मूल कहानी भन्दा, मल्टिभर्सेसले अप्ठ्यारो किशोरावस्थाबाट आफुमा माइल्सको उमेरको वीर कथालाई एक अनौंठो मोड प्रदान गर्दछ। विश्वस्त सुपरहीरो। अझै, दिनको अन्त्यमा, स्पाइडर-श्लोक माइलहरूमा एक कथा छ, र उनको पहिलो ठूलो स्क्रिन नायकले पक्कै पनि दर्शकहरूले यस स्पाइडर-म्यानको अधिक चाहना गर्नेछन्। त्यसोभए यो स्पाइडर म्यानको बारेमा राम्रो कुरा हो: स्पाइडर-हेटमा अनुक्रम हो।


किमुरा र सुगिसकी दुवैले यहाँ मन्जी र रिनको रूपमा राम्रो भूमिका खेल्छन्, जबकि उनीहरूको सम्बन्ध अमरको पिट्ने मुटुको ब्लेड हो। चरित्रहरू बीचको गतिशीलता यति विशिष्ट हुँदैन - निराश योद्धा र सल्लाहकार जत्तिकै मान्जीसँग क्रोधित सल्लाहकार रिनले गर्न नसक्ने बदलाको वास्तविक मूल्य बुझ्ने माञ्जीसँग - तर यसले बीचमा केही हास्यास्पद र भावनात्मक अर्थपूर्ण आदानप्रदानको लागि अनुमति दिन्छ। जोडी, सबै पुरानो मा। ब्लेड्स अफ द अमोरटल दम्पती र उनीहरूको संयुक्त अभियानको बारेमा स्ट्यान्ड-एक्लो कहानीको रूपमा कार्य गर्दछ, तर तिनीहरूको रसायन विज्ञान कडा बलियो छ कि उनीहरूले उनीहरूको काँधमा अर्को विवरण लगाउन सक्छन् (यदि यो कहिले हुन्छ भने)।


अमर ब्लेडले फिल्म निर्माताका रूपमा एक फिल्म निर्माताको रूपमा सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण माइलस्टोनहरूमध्ये एक उल्लेख गर्दछ सबै खूनी गम्भिर शारीरिक क्षति, विवेकपूर्ण-ध्वनि कार्य, र मनोरन्जनको ठोस विधाको सेवा जुन फिल्म निर्माताहरूले वर्षौंको लागि उनीबाट आशा गरेका थिए। फिल्म रमाईलो हास्य तत्व र समुराई फिल्म जोडी संयोजन, तर यो कुनै पनि विधा मा एक नयाँ ठाउँ सिर्जना गर्न असफल। ब्लेड अफ द अमोर पनि कलात्मक उचाइ भन्दा पछाडि छ जुन मइकले विगतमा अझ परिपक्व विशेषताहरू, विशेष गरी आफ्ना १ k हत्याराहरूसँग हासिल गरेको छ। अझै, यो एक रमाईलो साबुन हो - सामान्यतया समुराई महाकाव्य प्रशंसकहरूको लागि, यो एक प्रयासको लायक छ। यहाँ अर्को सय मिक फिल्महरू छन्!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

हरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनी

  गडबडको बिचमा फँसिएका अभिनेताहरूले यस खाली खाली उत्पादनको साथ राम्रो काम गर्छन् - तर अन्त्यमा, यो खालीपन देखिन्छ। टेलिभिजन दिग्गजहरू जस्तै कुक (बेट्स मोटेल), स्मिथ (बिग प्रेम), कागसफ (एक अमेरिकी किशोरीको गोप्य जीवन) र हेनिंग (किशोर वुल्फ) सबैले आफूलाई प्रमाणित गरे जब उनीहरूले अझ राम्रो सामग्री पाए - तर यी प्रदर्शनहरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनीहरूले वार्ता पनि भन्छन्, यदि उनीहरूलाई थाँहा छ कि उनीहरू यो जान्दछन्। केवल आना कोटो (EQUIPPED) को सापेक्ष धोखेबाजको आफ्नो गुंडा विद्रोही बहिनी चरित्रमा नजर राख्नको लागि आगो छ; बाँकी मुख्य पात्रहरू मूलत: डरावनी फिल्महरूको शिकार किशोरहरूको सामान्य संग्रह हो। Uiउजा अभिनेत्री लिन शाई (त्यहाँ केहि चीज मैरी, कपटी) बाट हान्दै छिन् जसले फिल्मको हराएको सम्भावनालाई पुनर्स्थापित गर्ने मजाको अंशको लागि उनको लेट डेब्यू गर्नेछिन्। (जबसम्म यो बेवकूफ तालिका देखा पर्दैन) स्क्रिप्टले संकलन गर्न सक्ने सबैभन्दा खराब संवाद (र यस अवस्थामा यसले केही भन्छ)। फिल्मका प्रशंसकहरूले शुरूदेखि नै Ouija बोर्ड फिल्म के हुन सक्छ भन्ने बारे सोच्दै आएका थिए - र अन्त

स्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फि

हीरोआकी समुरा ​​द्वारा लेखिएको जापानी मa्गा श्रृंखलाको अनुकूलनको साथसाथै (१ 199 199 199 मा पहिलो पटक रिलीज गरियो), अमर ब्लेड ताकाशी मइकेको १०० औं फिल्म हो। जैसा कि ऑडिशन, इची द किलर, र १ Ass एसासिन्स जस्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फिल्म निर्माताहरूको अपेक्षा गरिन्छ, अमर ब्लेड शैलीमा कहानी कथनमा अत्यन्त हिंसात्मक र स्टाइलिश अभ्यास हो; जसले पूर्वी र पश्चिमी कमिक्समा सामान्यतया पाइने उष्णकटिबंधीयको साथ समुराई विधाको पुरातन वस्तुलाई भ्रमित गर्दछ। अन्तिम फिल्मको नतीजाले माइकलाई उत्तम प्रतिनिधित्व गर्दैन, तर यसले यो प्रमाणित गर्दछ कि अत्यन्त प्रशस्त कथाकार अझै एक चरण हराउछ। अमर ब्लेडको छुटकाराको कथाको खोजीमा कुनै गहिराइ छैन, तर यसले मिकको कुशल हातहरूमा राम्रो (र धेरै रक्तपातपूर्ण) कस्तूरी रमाइलो प्रदान गर्दछ। मानजी (टाकुया किमुरा) एक कुख्यात समुराई हो जसलाई सबै घाउहरू निको पार्ने श्राप दिन सकिन्छ - यान्जुकिनी (Yôko Yamamoto) भनेर चिनिने एक पुरातन जीवको पछि अनि अमरत्व गर्दै, एक पौराणिक लडाई पछि यो लगभग मानजीको जीवनको लागत हो। करिब पचास बर्ष पछि, रन्न असानो (हाना सुगिसकी) नाम गरेक