Przejdź do głównej zawartości

राना भूमिका र क्यारियर

 



रिलक्सनको भावना हालसालका वा लामो समयदेखि उभिरहेका सहकर्मीहरूको विशाल चयनमा विस्तार गर्दछ जुन स्पष्ट रूपमा उनीहरूको पुरानो साथीसँग पुनर्मिलन गर्न राम्रो समय हो। एस्किवनेभर्सीले कास्टिंगको क्रममा निरन्तरताका बारे कहिले चिन्ता लिएको छैन (र जे भए पनि साइलेन्ट बब रिबूटले फ्रन्चाइजीमा धेरै अक्षरहरू कति चरित्रहरू खेल्दै छन् भनेर ट्र्याक राख्न खोज्नेहरूलाई थप चिन्ता गरिरहेका छन्)। अझै, ब्यान्डको आनन्द संक्रामक हो, र यो उनीहरूको स्मिथको साथमा आफ्ना पुराना भूमिका र क्यारियरहरू हेर्दा हेर्दा साधारण आनन्द हो। र जब हामी उनीहरूलाई केवल नाटकीय क्षणहरूसँग व्यवहार गर्दछौं, वास्तविकता जसमा कलाकारहरूले एक अर्कालाई वर्षौंसम्म चिनेका छन् (वा मेभिस र हार्ली क्विन स्मिथको उत्तरार्द्धमा), कहिलेकाँही उनीहरूलाई साँच्चिकै स्पर्श गर्ने बनाउँदछन्।




फिल्म "रिबुट-क्वाइल्स" (जस्तै स्टार वार्स: द पावर अवकेंस) को धारणामाथि व्यंग्यात्मक जत्तिकै इमान्दार छ, तैपनि यो आफैले कार्य गर्दछ र कसरी फ्रान्चाइजको विगतका कमजोरीहरूलाई सम्बोधन गर्न सक्छ भनेर बुझ्दछ। मैले छुटेको छ, उदाहरणका लागि, Askewniverse दृश्य को विगत फिल्महरु को विडम्बनाक homophobia; यसको साटो, उनी जे र साइलेन्ट बब रिबुटसँग सहयोगी बन्छन्, जसले महसुस गर्दछ कि फोहर जोकहरू (पेट, सेक्स, वा दम्पतीको संयोजन) क्र्याक गर्न धेरै अन्य तरिकाहरू छन् जुन कि न्यानो त्रासको आवश्यकता पर्दैन। तपाईंले उनलाई आफ्नो सबैभन्दा समस्याग्रस्त फिल्म रिडीम गर्दै पाउनुहुनेछ, एमीको पीछा गर्दै, यसलाई केवल बस तल फ्याँक्नुभएन र प्रशंसकहरूलाई उनीहरू प्रक्रियामा लायक मिनी-सीक्वल दिए बिना। जे र साइलेन्ट बबका लागि, वृद्धि सजिलो नहुन सक्छ,


तिनीहरूको असाधारण उपस्थितिका कारण, सिनेमा घरहरूमा जय र साइलेन्ट बब रिबूट सम्भवत सक्रिय हार्डकोर स्मिथ प्रशंसकहरू हुन् जसले यसलाई सक्रिय रूपमा खोजिरहेका थिए। त्यसो गर्नेहरूलाई भ्यू अस्केवनिभर्सीमा फर्कने यात्राको इनाम दिइनेछ, जुन आशा गरिएको जस्तो बेइज्जतीपूर्ण र बेतुका छ, तर सोहि समयमा सोच्ने र स्मिथको निष्कपट कृतज्ञता झल्किने कामलाई झल्काउँछ (उसको ठूलो प्रचारित हृदय २०१ 2018 मा आक्रमण गर्नुहोस्।) पहिलेकै भन्दा स्वस्थ र एक दर्शकहरू छन् जुन यसको ससर्त ब्रान्डको मजा लिन जारी छ। र कसले जान्दछन्: यदि जय र साइलेन्ट बब रिबूट स्मिथ द फोर्स जाग्यो, हुनसक्छ आगामी क्लर्क 3 अन्तिम जेडी हुनेछ। राम्रो, गुणवत्ता को मामला मा, जे भए पनि।

यस जुवाडेमा हामी जिम बेनेट (मार्क वाह्लबर्ग) लाई भेट्छौं, एक धनी परिवारको छोरा र एक अत्यन्त बुद्धिमान साहित्य शिक्षक / लेखक। जब जिमलाई थाहा हुन्छ कि उसको उत्तराधिकार उसले सोचेजस्तो हुँदैन, उसले आफ्नो जीवनमा एक खतरनाक व्यवसाय शुरू गर्दछ एक उच्च जोडी खेलाडीको रूपमा।


उनले आफ्नो खतरनाक खेल धेरै लामो लिनु अघि, जिमले महसुस गरे कि उनी धेरै ठूला ठगहरूप्रति णी छन्। सबैभन्दा खराब के हो, नजिकका व्यक्तिहरू (उनको आमा, सम्भावित प्रेमी, उत्कृष्ट विद्यार्थी एथलीट) चाँडै जिमको forणको लागि "संपार्श्विक" को रूपमा प्रयोग हुनेछ। जिमका लागि, तथापि, आठ वटा बुलेट पछाडि रहनु नरक होइन, तर अनुग्रहको राज्य हो। जिम केवल स्वीकार गर्दैनन् तर आफ्नो भाग्यको लागि पनि चाहान्छन्; उनीहरूको लागि, अस्तित्वले ठूलो जुवा निम्त्याउँछ, र यो सबै उत्तम हुन्छ।




माइकल ब्राइस (रायन रेनोल्ड्स) ट्रिपल एक रेटेड वकील, एक मायालु प्रेमिका संग, एक विलासी घर र जगुआर मा - जब सम्म उसको एक ग्राहकले उसलाई मार्दैन जबसम्म उनी आफ्नो सुरक्षामा छन। दुई वर्ष पछि, माइकलले आफ्नो प्रेमिका, घर र कार गुमाए, साथ साथै ट्रिपल ए रेटिंग पनि उनीमा गर्व थियो। यसको सट्टामा, जसले उसलाई उठाउँछ उसले रक्षा गर्छ। यसैबीच, डेरियस किनकेड (शमूएल एल जैक्सन) एक पेशेवर हत्यारा हो जसले गल्ती गरेको थियो र उनलाई इन्टरपोल हिरासतमा राखिएको थियो। कसैले उनीहरूलाई आफ्नी श्रीमती सोनिया (सल्मा हायक) को सुरक्षाको लागि बेलारूसी राष्ट्रपति, कुख्यात तानाशाह भ्लादिस्लाव दुखोविच (ग्यारी ओल्डम्यान) को बदलामा प्रस्ताव गरे।


यद्यपि, दुखोविचको पहुँच युरोपभरि फैलिएको छ, र जब इन्टरपोल खतरामा छ, माइकलको पूर्व प्रेमिका, इन्टरपोल एजेन्ट अमेलिया रुसेल (ieलोडि युung), उनलाई दारास किनकेडको पक्षमा बोल्न र स्ट्राइकरलाई डच हेग इन्टरनेशनल पठाउन बाध्य पार्छ। अदालतमा गवाही दिन। दुर्भाग्यवश, माइकल र दारासको एक कहानी छ - सबै हिंस्रक - र दुखोविचको मान्छे जत्तिकै एक अर्कालाई मार्ने सम्भावना मात्र छ। अदालतमा देखा पर्न र उनीहरूको बिरूद्धको गतिशीलता विकास गर्न उसको टाउको माथि तैरिएको अन्तिम म्याद संग, माइकल र दारास बाँच्नको लागि सँगसँगै काम गर्नुपर्दछ र समयमै हेग पुग्नुपर्‍यो।



२००० को दशकको अन्ततिर, एरिक मार्श (जोश ब्रोलिन) एरिजोनामा प्रेसकोट फायर विभागको नायक थिए, जसले उनको टोलीलाई शूटिंग कर्मीमा परिणत गर्ने लक्ष्य राखेका थिए: भुमिगत अग्निपक्षमा विशेषज्ञ भएका फायर फाइटरहरूलाई उच्च स्थान दिइन्छ। यद्यपि उनी र उनका चालक दल संघीय इकाई भन्दा नगरपालिकाको वर्गका हुन्, मार्सले आफ्नो लक्ष्य हासिल गर्ने सम्भावना बढी रहेको छ। यसले मार्श र तिनकी श्रीमती अमांडा (जेनिफर कन्ली) बीचको तनावलाई मात्र थपेको छ; कामसँग अझ लामो समय बिताउन अग्रसर गर्दछ जुन फायर फाइटरहरू र उनीहरूका प्रियजनहरूका लागि खतरनाक र भावनात्मक हिसाबले काम गर्ने काम हो।


टोलीले शुटि shooting्ग परीक्षा परीक्षण गर्नु अघि मार्शले नयाँ ताजा भर्तीकर्ताहरूलाई काममा लिन्छन्। नयाँ थपमा एक ब्रान्डन म्याकडोनोफ (माईल टेलर) समावेश छ: एक युवा कोर्रा जो आफ्नो ड्रग ईन्धनको जीवनलाई पछाडि छोड्न चाहन्छ जब ऊ (अप्रत्याशित रूपमा) उसको बुबा भयो। मार्सको सतर्क आँखा अन्तर्गत, ब्रान्डन र उनका अनुभवी साथीहरूले उनीहरू बीचको प्रारम्भिक घर्षणमा विजय हासिल गरे र दमकलकर्मीहरूको एक प्रभावशाली टीम गठन गरे - जसलाई ग्रेनाइट माउन्टेन हटशॉट्स भनेर चिनिन्छ - जसले संयुक्त राज्य अमेरिकाले अहिलेसम्म देखेको सबैभन्दा विनाशकारी वन्य आगोसँग लडिरहेको छ।


जम्प स्ट्रीट २२ अन्वेषक श्मिट (जोना हिल) र जेन्को (चानि T टाटम) वयस्कको गोप्य काम गर्छन् जबकि उनीहरूको साझेदारीमा अझै गडबडी छ। जब कप्तान डिक्सन (आइस क्यूब) ले अनौंठो जोडीलाई जम्प स्ट्रीट प्रोग्राममा फिर्ता लैजान्छ, तिनीहरू पहिलो लगभग समान मामलासँग व्यवहार गर्न तयार हुन्छन् - केवल यस पटक अझ रहस्यमय कलेज सेटिंगबाट।


जे होस्, चीजहरू योजना अनुसार चलेका छैनन्: "उही पुरानो, उही पुरानो" ले यो नयाँ केस काट्छ जस्तो देखिदैन, र एक छात्रावास सेटिंगमा, जेन्को (स्मिट होइन) ले स्कूल बिरादरीको लागि ठाउँ भेट्टाउँछन्। केटा jock कुलीन। पुलिसको मोजो र ब्रोमान्सको साथ, स्मिड र जेन्को आफैलाई ओभरहेडमा फेला पार्दछन्; के तिनीहरू २१ जम्प स्ट्रीट फारमबाट बाहिर जान सक्दछन् र दुबै पुलिस काम र उनीहरूको मित्रताको लागि नयाँ दृष्टिकोण पाउन सक्छन्, स्क्यामरहरूलाई समयमै प्राप्त गर्दै?






कमेडी श्रृंखला प्राय: सबै भन्दा ठूलो निराश हुन्छ (ह्याment्गओभर धेरैका लागि हालसालको उदाहरण हो) प्रमाणित कारणको लागि कि प्रकाश लगभग दुई पटक हिट हुँदैन, विशेष गरी हास्यको लागि। कमेडी हेर्दा, अनुभूति कायम राख्ने र नयाँ हाँसोलाई प्रेरित गर्ने बीचको रेखा सबैभन्दा पातलो हो, र फिचर फिल्मको अवधिभरि एक अनिश्चित सन्तुलन कायम गर्न सकिन्छ। चुनौतीको सामना गर्दै, २१ जम्प स्ट्रीट र LEGO चलचित्र निर्देशक क्रिस मिलर र फिल लर्डले फेरि फिल्म निर्माण तर्कलाई धोका दिए र जम्प स्ट्रीट ब्रान्डमा जीवनको दोस्रो शट इंजेक्शन गरे।


लर्ड र मिलरसँग जस्तै हामी यो कुञ्जीसँग पुग्दछौं: जम्प स्ट्रीट २२ पूर्ण सफलता हो, किनकि यदि तपाईंसँग आफ्नै आत्म-जागरूकता छ कि यो स्पष्ट रूपमा स्टुडियोको अनिवार्य निरन्तरता हो भने, तपाईंको लक्ष्य नक्कल मार्फत सफलता प्राप्त गर्नु हो। मजाकको आधारमा, फिल्म निर्माताहरूले स्पष्ट सामग्री र उद्देश्यका साथ सामग्रीसँग सम्पर्क गर्न आवश्यक चरित्र स्ट्रोक (श्मिट / जेन्को ब्रोमान्स) प्राप्त गर्न, र पहिलो फिल्ममा आवश्यक स्थिरता कायम राख्नको लागि उत्साहजनक ठाउँ राख्छन्।




यथार्थ रूपमा, तथापि, मुख्य कहानी र हास्य शैली दृष्टिकोणमा विश्वासले भगवान् र मिलरलाई ईस्टर अण्डा र सन्दर्भहरूको साथ LEGO चलचित्र क्षेत्रमा जान अनुमति दिन्छ। २२ जम्प स्ट्रीट एक माफी र विन्क हो (र केहि मध्य औंलाहरू) भर्चुअल कोर्नोकोपिया अन्य एक्शन चलचित्रहरू र / वा निर्देशकहरू द्वारा प्रदान, एक बाक्लो घन दृश्य अनुभव प्रदान गर्ने साथै हास्यास्पद हो। यस प्रक्रियाको ताजापनमा योगदान पुर्‍याउनु तथ्य यो हो कि फिल्मले नियमित रूपमा आफ्नै ‘ठूलो बजेट, ठूलो तमाशा’, ‘गुहा’ बनाएर ठट्टा गर्दछ, यसैले प्राय जसो सामान्य 'अनुक्रमिकता' लाई अफसेट गर्दैछ। एपिसोडिक लाइनअपमा अझै पनीहरू छन् जुन यति राम्रोसँग देखिंदैन - तर हास्य जहिले पनि, व्यक्तिपरक हो,


पटकथा लेखक माइकल ब्याकल (जम्प स्ट्रीट २१), ओरेन उजीएल (मृत्युलोक कोम्बत: पुनर्जन्म) र रडनी रोथम्यान (ग्रज म्याच) - कथाले योगदान पुर्‍याइरहेका हिल - केहि उत्कृष्ट शृ series्खलाहरू, दौड हड्तालहरू, सम्झनाहरू र केहि उत्कृष्ट कथा मोड्नेहरूका लागि अंक कमाउँछन् जसले उत्कृष्ट बनाउँदछन्। भुक्तानी परिणामहरू। यद्यपि यो दृश्यको लागि पूर्ण विजय होईन।




केहि परिवर्तनको आशाको साथ पनि, मुख्य रेखा भनेको यो हो कि सिक्क्ल पहिलो फिल्मको जस्तै समान छ - विडंबना वा अन्यथा - र प्रफुल्लितको निरन्तर पोषणको बीचमा, चरित्र नाटक र थिमेटिक पोइन्टहरू प्राय प्रगति भन्दा रिहस जस्तै महसुस गर्दछन्। वा प्रगति। जेनको / स्मिट सम्बन्धको फिल्मले यो चरणको अर्को कदम हो भनेर दाबी गरे पनि यो अनुक्रमको पात्र हो भन्ने कुराको अनुभूति हुन्छ र त्यसपछि पहिलो किस्तमा राखिएको त्यही आधारशिला फेरि प्राप्त गर्दछ। (क्रेडिटहरूको प्रत्येक विशेष रमाइलो श्रृंखलाले फिल्म निर्माताहरूलाई यो पनि थाहा छ कि जम्प स्ट्रिट फव्वारा दुई रन पछि सुख्खा खाली भयो।)


ट्यानिंग र टाटाम र जोना हिलले फेरि यात्रालाई सार्थक बनाउँदछ - चाहे उहि समान सामग्रीलाई ढाकछ वा नयाँ क्षेत्रमा विभाजन गर्दछ। विवाह संघर्ष, शारीरिक कमेडी स्टिकहरू, कलेज सेटिंग मा रिभर्स हारे / विजेता परिप्रेक्ष्य; यस दुबै को सामग्री को लागि आवश्यक नवीकरण जोश र प्रतिबद्धता गर्न पर्याप्त कर्तव्य छ। हास्य playhouse मा धेरै अधिक आरामदायक, Tatum ले जेन्कोको अस्थिर टाउको मानसिकता को बारे मा केहि राम्रो, अधोरेखित फुटवर्क ल्याउँदछ; बेवास्ता हुन नहुने, हिलले उहि राम्रो हाँसो प्राप्त गर्दछ जसले स्मिटको निष्क्रिय-आक्रामक न्यूरोसिस निम्त्याउँछ। छोटकरीमा, केटाहरू पर्याप्त पुरानो / नयाँ मिक्सहरू प्राप्त गर्न निश्चित गर्नका लागि हुन्छन्, तर तिनीहरू फेरि यसलाई भ breaking्ग गर्न पनि प्रतिबद्ध छन्।




दुई अग्रणी बाहेक, जम्प स्ट्रिट २२ सहयोगी अभिनेता र क्यामोज प्रदर्शनहरू मिलेर बनेको छ जो एकदम सफल छन्। अम्बर स्टीभन्स (ग्रीक) ले मायामा उनको रुचिमा चासो राख्ने बित्तिकै प्रभाव पार्छ, स्मिटको अनुशासित कलाको विद्यार्थी - जबकि वर्कहोलिक्सकी अभिनेत्री, जिलियन बेल, मर्सिडीज, मायाको डरलाग्दो रूममेटको रूपमा उत्स्फूर्त हिट हो। आइस क्यूबले कडा मान्छे कप्तानको भूमिकाका लागि केही गर्न बाँकी छ, जबकि काउबोएज र एलियन्स अभिनेता व्याट रसलले टाटुम जेन्कोलाई रमाइलो गर्न एक राम्रो भाई प्रदान गर्दछ (जोडी सँगै धेरै रमाइलो छन्)। अन्य उत्कृष्ट प्रदर्शनमा निक अफरम्यान (पार्क र रेक), लुकास ब्रदर्स जुम्ल्याहा, तिनीहरूका साथीहरू जिम्मी टाट्रो र पिटर स्टोर्मरे, सामान्य दुर्भावनापूर्ण खराब केटाको भूमिका खेल्छन् - साथै पहिलो फिल्मको सम्झना,


अन्त्यमा, २२ जम्प स्ट्रिटले कमेडी सीक्वललाई तुलनात्मक फ्रेंचाइजी भन्दा राम्रोसँग तान्दछ (पढ्नुहोस्: ह्याover्गओभर) र अनौंठो जोडीले बनाएको धेरै जसो जादू गरी कैद गर्दछ (केहि अलिकता) फरक गर्नका लागि - तपाईंको आफ्नै सिक्वेललाई विकृत गर्नका लागि अतिरिक्त पोइन्टहरू। बाटो। अवश्य पनि, व्यापक अर्थमा भने यो यात्रा अझै दुई पुलिसको बारेमा छ (जो स्कूलको लागि धेरै पुरानो देखिन्छ) युनिभर्सिटीको ड्रगको औंठी तोड्ने प्रयास गर्दै; तर यात्रा दोस्रो पटकको लायक ठ्याक्कै प्रमाणित हुनेछ - केहि प्रशंसकहरूको लागि, सायद पहिलो पटक भन्दा राम्रो।




एक सही कहानी-प्रेरित नाटक (मूल रूपमा काम शीर्षक शीर्षक ग्रेनाइट माउन्टेन अन्तर्गत), केवल बहादुर निर्देशक जोसेफ कोसिन्स्की द्वारा तेस्रो फिचर फिल्म हो; जो यहाँ पहिलो पटक विज्ञान कथा विधा बाहिर काम गर्दैछ। जटिल विश्व-निर्माण, कल्पित मिथ्या, र आफ्नो अघिल्लो फिल्महरूको शानदार दृश्यहरूमा ट्रेडिंग, कोसिन्स्की साँचो साहस र भ्रातृत्वको गहिराइमा मन पराउँछन्। अन्तिम फिल्मको नतीजा हराइरहेको छैन, तर यसको सद्गुणहरू यसको कमिहरू भन्दा बढी छ। केवल बहादुरीले साँचो वीरताको स्पष्ट तर अर्थपूर्ण श्रद्धांजलि दिन्छ, उसको बलियो प्रदर्शन र कडा नेतृत्वको लागि धन्यवाद।


केन नोलन (ब्ल्याक हक डाउन) र एरिक वारेन सिंगर (अमेरिकी हसल) द्वारा लिखित र सीन फ्लानको २०१ G GQ लेख "No Exit" मा आधारित, केवल ब्रेभ पितृत्व र कोसिन्स्कीको अघिल्लो फिल्महरू जस्ता विषयहरूमा सम्बन्धको बारेमा छ। ; यद्यपि यस समय विज्ञान-उपकल्पनाहरू बिना। केवल बहादुरले ग्रानिट माउन्टेन हॉटशॉट्सको गन्दा व्यक्तिगत जीवनमा यी मुद्दाहरूको सफलतापूर्वक अनुसन्धान गर्दछ; वास्तविक घटनाहरूमा कुनै जडान बाहेक, अनुभवहरूले फिल्मको कथाको सन्दर्भमा अर्थ दिन्छ। उहि समयमा, फिल्म यसको गहिरा तह आफ्नो कथामा व्यक्त गर्न असफल हुन्छ र केवल केही मुद्दा (विशेष गरी लत र लत व्यवहार को वस्तुहरु) को सतह scrubs। यी कारणहरूले गर्दा, केवल बहादुरको अर्थ सम्मान हो, तर सम्पूर्ण घटनाको सूत्रण र नाटकीयकरण।




कोसिन्स्कीको स्थिर कन्ट्रोलिंग हातले धाकाहरूको धेरै भागहरू सहज पार गर्दछ मात्र ब्रेभ कथनमा। कोसिन्स्की ट्रोन: लिगेसी र ओब्लिभियनको विश्व एकदम पालिश गरिएको छ, केवल बहादुरको पृथ्वीको दृश्य छ; अझै एक समान हडताल छ। कोसिन्स्कीको विश्वसनीय सहकर्मी क्लाउडियो मिरांडाको फिल्मले ग्रेनाइट माउन्टेन हॉटशटको वरिपरि घुम्ने श्रृंखलालाई सर्वोत्तम रूपमा जीवनमा ल्याउँछ, या त सक्रिय रूपमा आगो उठाएर वा युद्धको लागि तयारी गर्दै। उही समयमा, पूरै चलचित्रमा शान्त क्षणहरूले पनि स्थायी दृश्य छाप छोड्दछन्, या त सटीक प्रकाशको माध्यम र / वा निर्माण द्वारा। केवल बहादुरले मात्र एक भद्दा बनावटबाट लाभान्वित गर्न सक्थे, तर यसले कोसिन्सकीको सुरुचिपूर्ण साइ-फाई कार्य / साहसिक कार्यक्षेत्रभन्दा बाहिर द्रुत दृश्य कथा कथन रहेको देखाउँछ।


अधिकांश ग्रेनाइट माउन्टेन होटशटहरू राम्रा रेखाचित्र हुन्, केवल बहादुर, र दायाँ खोजिएको र सत्य माचो आर्चियाइप्सको बक्समा ठीक छ। भाग्यवस, कथाको केन्द्रमा दुई पात्रहरू - एरिक "सुपे" मार्श र ब्रेंडनको "डोनट" म्याकडोनोफ - प्रकृतिमा अधिक उन्नत र तुलनात्मक छन्। पार्टी एक मानक अप्ठ्यारो गुरु र युवा मोड़को रूपमा चित्रित छ जसमा उसले आफूलाई देख्छ, तर तिनीहरूसँग गहिरो र जटिलता छ। उनीहरूको पक्षका लागि, ब्रोलिन र टेलरले यहाँ उनीहरूको भूमिकालाई वास्तविक अनुभूति दिन्छन् जसले उनीहरूको नक्कली बुबा र छोराको गतिशीलतालाई फिल्ममा अधिक र आकर्षक बनाउँछन्।




केवल बहादुरको मुटुमा एरिकको उसको हेरचाहकर्ता पत्नी, अमांडासँगको सम्बन्ध हो। ब्रोलिन र कन्ली पर्दामा एक प्रामाणिक जोडी हो, अंशमा किनभने अमान्डा औसत "निराश पत्नी" भन्दा राम्रो विकसित छ। त्यस्तै रूपमा, तिनीहरूको कोमल क्षणहरू र एक अर्काको बिरूद्धको उनीहरूको संघर्ष भावनात्मक रूपमा प्रतिध्वनित हुन्छ र प्रक्रियामा फिल्मलाई थप सामग्री उधार दिन्छ। तीन निर्देशक बाहेक, टेलर किट्सले क्रिस "म्याक" म्याकेन्जीको रूपमा फिल्ममा सबैभन्दा महत्वपूर्ण भूमिका खेल्छन्: सुनौलो मुटुसहित हटशटको खेलौना केटा, जसले वास्तवमा समय ब्रेन्डनसँग एक छुने ब्रोमिन बनाउँदछ।


फिल्मका अन्य पात्रहरू दुई-आयामिक प्रकारहरूमा विकसित भएका थिएनन् (वफादार दोस्रो कमाण्डर, सहयोगी दिग्गज, र यस्तै अरू), तर उनीहरूले जेफ ब्रिज, एन्डी म्याकडवेल र प्रतिभाशाली चरित्रहरूले जीवनमा ल्याउनुको फाइदा छ। जेम्स ब्याज डेल। अर्को तर्फ यी सक्षम सहायक खेलाडीहरू, आफ्नो स्क्रीन समय को सबै भन्दा राम्रो बनाउन र भावनात्मक शक्ति उधारो प्रक्रिया यहाँ भइरहेको छ। यो केवल बहादुरको सम्भावित (र जीवनमा सत्य) त्रासदीमा फर्कन्छ, सबै अधिक प्रभावित र सराहना गरियो।


ग्रेनाइट माउन्टेन हटशट्सको वास्तविक जीवनको साहस र लगनशीलताको प्रमाणको रूपमा, केवल बहादुर एक शक्तिशाली प्रयास हो र कहिलेकाँही एक हलचल। फिल्मले साहसका साथ बनेका फिल्महरूका लागि फाराम तोड्दैन र प्लाटको संरचना दिन धेरै परम्परा छोड्छ। जे होस्, यसले एक योग्य र व्यापक ड्रामा सिर्जना गर्दछ, अभिनय र उत्कृष्ट शिल्पकलाको एक उत्तम संयोजनको लागि धन्यवाद। केवल बहादुर फिल्म निर्माताहरु को घर को धेरै नजिक हुन सक्दछ जो भर्खरको घटनाहरु (जस्तै क्यालिफोर्नियामा आगो) को उज्यालोमा वास्तविक संसारबाट मानसिक मनोरन्जन चाहिन्छ। यद्यपि, अरूले पत्ता लगाउन सक्छन् कि फिल्मले केही स्वागतयुक्त क्याथारसिस प्रदान गर्दछ र जसले सबैलाई बचाउन आफ्नो जीवन लाइनमा लगाउँछन् तिनीहरूलाई एक राम्रो अनुस्मारक हो।



हिटम्यानको अंगरक्षकलाई अस्ट्रेलियाका सर्वश्रेष्ठ प्रख्यात अष्ट्रेलियाली निर्देशक पैट्रिक ह्युजले २०१ 2014 मा द एक्स्पेन्डेबल्स 3 बाट प्रोत्साहन दिएका थिए, जसको एक मात्र लेखनको श्रेय ब्रूस विलिस-अगुवाई गरिएको फायर विद फायर हो। हिटमैनको अंगरक्षक एक एक्शन कमेडी हो जुन ताराका लागि दुवै क्षेत्रहरूमा आफ्नो प्रतिभा प्रदर्शन गर्न उपकरणको रूपमा कार्य गर्दछ। प्रशस्त हलिउडका दिग्गज कलाकार शमूएल एल। जैक्सनले सबै प्रकारका फिल्महरूमा अभिनय गरेका छन्, तर हुनसक्छ उहाँलाई आरोप लगाउनका लागि राम्ररी परिचित छ अन्यथा अति गम्भीर एक्शन फिल्महरू पनि हुनसक्दछन्। यसैबीच, रायन रेनल्ड्स मुख्य रूपले विभिन्न प्रकारका हास्यका लागि जोड दिएका छन् - यो अधिक रोमान्टिक हो वा कार्य-झुकाव हो - तर विशेष रूपमा डेडपूलबाट आर-रेटेड कार्य र कमेडीको साथ आएको छ। हिटमैनको अंगरक्षक एक साधारण कार्य हो जुन एल शमूएलको प्रतिभा र हास्य रसायन विज्ञान द्वारा माथि उठाएको छ। जैक्सन र र्यान रेनल्ड्स।


फिल्मको प्रदर्शन को मामला मा, हिटमैनको अंगरक्षक मिल प्रबन्धक को अधिक छ। माइकल र डारियसको लडाई गर्ने शैलीहरूको बीचमा त्यहाँ केही रोचक भिन्नताहरू छन् - अंगरक्षक रक्षा र चुपचापमा ध्यान केन्द्रित गर्दछन्, जबकि बम विष्फोटक र घातक छ - यी भिन्नताहरू उनीहरूलाई केहि पनि प्रदान गर्न चरित्रहरूको बीचमा गाह्रो छ। चाँडै आउँदैछ फिल्मको ठूलो एक्शन सेटमा कार, मोटरसाइकल र डु boat्गाका पीछाहरू समावेश हुन्छन् जुन चलचित्रको युरोपेली सेटिंग प्रयोग गर्दछ तर युरोपमा सेट गरिएको अन्य एक्शन फिल्महरूभन्दा भिन्न हुन पर्याप्त अभिनव छैन। यो तिनीहरूको आफ्नै सेवामा सकिन्छ, तर राम्रो काम गर्नुहोस् जब दुई नायकहरूका पक्षहरूलाई विकास गर्न वा हाइलाइट गर्न प्रयोग गरिन्छ।




वास्तवमा माइकल र दारायसको बीचको पेयर डायनामिक्स भनेको फिल्मलाई सबैभन्दा नाम र एक मात्र वास्तविक मुटु ल्याउँछ। रेनल्ड्स र ज्याक्सन दुवैले धेरै पटक साबित गरे कि उनीहरू कमेडी र कमेडीमा उत्कृष्ट प्रदर्शन गर्न सक्दछन्, त्यसैले यो कुनै छक्कलाग्दो कुरा होइन कि दुबै अभिनेताहरू आफ्नै भूमिकाको लागि चाहिने कुरा गर्न सक्षम भए। रेनल्ड्सले एक सीधा लाइन, नियम पछ्याउने अंगरक्षकलाई ज्याक्सनको जंगली र स्वतन्त्र-उत्साहित हिटम्यानको लागि एक नैतिक कोडको साथ एक सिधा मानिसको रूपमा पूर्ण रूपमा खेल्दछ। ज्याक्सन दारायसले फिल्ममा हास्यको मात्रा यथासक्दो ल्याए, र सम्मानित अभिनेताले उसको चरित्रमा चरित्र थप्न सक्दछन्। रेनल्ड्स यसका साथ थोरै कम सफल छन्, माइकल - यद्यपि यो स्क्रिप्टको सीमितताको कारण हो - तर त्यसले प्रभावशाली प्रदर्शन प्रदान गर्दछ। अझै, रेनल्ड्स र ज्याक्सन राम्रो संग बाउन्स, र ती दुबै कलाकारहरूले उनीहरूको सामर्थ्यमा खेल्दा विशेष गरी हास्यपूर्ण जोडी सिर्जना गर्दछ। जबकि हिटमैनको अंगरक्षकले माइकल र दाराईसको प्रकृति बिचको दुबै सम्बन्धमा गहिरो हुँदै जान्ने कोशिस गर्दै छ कि यी दुई बिच को बीचमा छ, फिल्म यस मुद्दामा सन्तोषजनक निष्कर्षमा पुग्न सकेन - किनभने फेरि स्क्रिप्ट।


मूल युगल पछाडि, यद्यपि, हिटमैनको बॉडीगार्डको सहयोगी चरित्रहरूमा एक आयामी स्टक क्यारेक्टरहरू छन्। दुखोविच एक समतल खलनायक हो, सबै क्रूरताको लागि जुन नरसंहार तानाशाहहरूले अन्तर्राष्ट्रिय अदालतमा मुद्दाको पर्खाइका लागि पर्खिरहेका छन् - चरित्र यति एक आयामी छ कि फिल्मले उसले लगाएको सही अपराधको व्याख्या गर्न पनि समय लिन सक्दैन। ओल्डम्यानले सकेसम्म बढी गुरुत्वाकर्षण खेल्ने भूमिकामा खेल्ने भूमिकामा ल्याउँदछन् जसले ठूलो स्वरमा कठपुतली मालिकको रूपमा काम गर्छन्, कथालाई अगाडि बढाउन डोरीहरू तान्दै। मुख्य चरित्रको दुई प्रेम रुचिहरूको लागि, सोनिया र अमेलिया प्रायः आफ्नो मित्रको प्रेमको केन्द्रमा रहेको छ। सोनियाका लागि, उनी एक महिला महिला हुन् जसले दारासलाई भेट्न सक्छिन्।जब अमेलियासँग अलि बढी आयामहरू छन् किनकि माइकलसँगको सम्बन्ध बिभिन्न पेशाहरूले गर्दा जटिल भएको छ।




सम्भवतः फिल्मको स्क्रिप्टमा हिटमैनको अंगरक्षक सबैभन्दा कमजोर छ। O’Connor ले फिल्ममा केही चाखलाग्दो र जिज्ञासु विचारहरूको लागि आधार तयार गर्दछ, केवल विचारहरू जसले कार्यको लागि पछाडि सीट लिन्छ, हास्य, माइकल र डारियस 'कमेडी इन्स्ट्रुमेन्ट, पात्रहरू' प्रेम जीवन, र आफ्नै प्रतिस्पर्धी सम्बन्ध। क्लासिक एक्शन कमेडी ट्रफीमा कुनै पनि नयाँ प्रयासहरू फिल्मले नष्ट गर्दछ, जुन सीधा यिनीहरूमध्ये धेरैमा मानिन्छ विशेष गरी तेस्रो कार्यमा। जबकि यसले हिटम्यानको अंगरक्षकलाई आफैंमा एक पर्याप्त स्ट्यान्डर्ड एक्शन कमेडी बनाउँदछ जुन दर्शकहरूको मनोरन्जनका लागि सबै प्रमुख पंचहरूमा हिट गर्दछ, यो एक नियमित र आश्चर्यजनक यात्रा हो। हुनसक्छ हिटमैनको अंगरक्षकका लागि सबैभन्दा ठूलो आश्चर्य क्यामेराम्यान जुलस ओ'लफ्लिन हो,


त्यसोभए लेखक ओ’कन्नर र निर्देशक ह्यूजेसको साथ हिटम्यानको बॉडीगार्डमा रमाईलो एक्शन कमेडीको स्केच बनाउँदै, रेनल्ड्स र ज्याक्सनले यो फिल्मलाई जीवन्त पार्छन् - र धन्यबाद उनीहरूले गरे। फिल्म गर्मीमा पपकोर्न हेर्न जत्तिकै रमाइलो छ, तर रेनोल्ड्स र ज्याक्सनलाई अन्ततः एक फिल्ममा सँगै राखे पछि यो वास्तवमै आविष्कार हुँदैन। उनीहरूको अनौंठो पेयर गरिएको डायनामिक्स फिल्मको मुटुमा छ, अझ राम्रो वा खराबको लागि, यसले कहानीको लागि खर्च गर्ने र समर्थन गर्ने पात्रहरूको लागि विशेष रमाइलो जोडी बनाउँछ। अवश्य, हिटम्यानको बॉडीगार्ड एक्शन कमेडी र / वा रेनोल्ड्स र ज्याक्सन प्रशंसकहरूको लागि रमाइलो यात्रा हो, तर दुबै अभिनेताहरूको आफैंमा अधिक हास्यास्पद, मौलिक फिल्महरू छन्।


जेम्स Caan अभिनीत १ 197 44 जुवा चलचित्र को एक रीमेक, २०१ G जुआर फिलसफ़ोलिकल स्टेज गेम मार्क वाह्लबर्ग को अपराध को लागी एक नाटक को रूप मा प्रणित। फिल्मको संसार थियेटर वा साहित्य प्रशंसकहरूको लागि रुचि हुन सक्छ जसले फिल्मको बृद्धि गरिएको भाषा र दार्शनिक स्कोरिंग चित्रण गर्दछ - तर औसत दर्शकहरूको लागि यो भ्रामक विज्ञापन र मस्तिष्क भाषिकता आफैंमा संलग्नको मोटामोटी प्राप्ति हुनेछ। कडा र अस्पष्ट कोड क्र्याक गर्न।


जुआमर रूपर्ट व्याट, राइज अफ द प्लेनेट अफ एपीजका निर्देशक, एक ठोस दृश्य एक्रोनिम र शैलीका साथ भन्छन्, कि वास्तवमा यो फिल्मको एक राम्रो पक्ष हो। हामीले तर्क गरिसकेका छौं, प्रत्येक दृश्य नाट्य (ब्रॉडवे, मल्टिप्लेक्स होईन) हो, र त्यस्तै, व्याटले ठोस मिस-एन-दृश्यहरू उत्पादन गर्दछ जसले दृश्य संक्षिप्त रूपमा नै कहानी र चरित्र वर्णन गर्न मद्दत गर्दछ। क्यामेरामन ग्रीग फ्रेजर (फोक्सक्याचर, शून्य गाढा तीस) को एक धोइएको र बेज रंग छ कि जुवा संसारको कालो lows र आकर्षक उचाइ प्रतिबिम्बित।




एकै साथ, दृश्य रचनाको कथात्मक प्रभावहरू धेरै दर्शकहरूको लागि हराउँछन् - किनभने तिनीहरू यसलाई देख्दैनन्, बरू किनभने तिनीहरू सायद यसलाई खोजिरहेका थिएनन्। एक्शन थ्रिलरको रूपमा बिलिएको फिल्ममा दर्शकहरूले चरित्रको भित्री कथा वा पृष्ठभूमि कहानीको बारेमा पात्रहरूको स्थान, कोठा लेआउट वा प्रकाशले के भन्छ भनेर बुझ्न कोसिस गर्दैन। यो एक फिल्म हो जुन आंशिक रूपमा एक भाँडा भाँडा हो (उत्तममा यदि तपाईं उच्च-दांव जुवाबाट रोमाञ्चक दृश्यहरू बनाउँदै हुनुहुन्छ) र आंशिक रूपमा एक आर्ट-हाउस भाडा (अस्तित्वको स crisis्कटसँग डिल) र यो अप्ठ्यारो कहिल्यै न समाप्त हुने बीचमा हो निर्देशकको प्रतिभा।


उही प्रश्न या त स्ट्राइक वा ऑस्कर विजेता विलियम मोनाहान (द डिपार्टमेन्ट, हेभन किंगडम, डार्कनेस एज) द्वारा लिखित स्क्रिप्टबाट आउँदछ। मोहनको स्क्रिप्टले जेम्स टोबकको कहानीलाई अनुकूलन गर्दछ, जसको वास्तविक जुवा शोषण १ 197 44 को फिल्म द्वारा पहिलो पटक प्रेरित गरिएको थियो; यस २०१ version संस्करणमा मात्र चरित्र नाटकले गहिरो प्रयोगको साथ जीत हासिल गर्दछ, मोहनले लामो स्पष्टीकरण र स्कोरमा निर्भर गर्दछ जहाँ मूल फिल्मले यसका गहिरा विषयवस्तुहरू र विचारहरू व्यक्त गर्न अपरेसन र प्रभावलाई प्राथमिकता दिन्छ।




हालैका वर्षहरूमा यस्तै अपराध नाटकीय / साहित्यिक कला फिल्महरूको मिश्रणसँग मिल्दोजुल्दो (काउन्सलर, लेट्स इन किल थेम इन लिलाक), चरित्रको न्याय "तेल र पानी" असमानता द्वारा गरिन्छ जुन उसले कहिल्यै जित्न सक्दैन।


यद्यपि तिनीहरूको कानहरू अवरुद्ध संवादको व्याख्या गर्न को लागी भए पनि, प्रत्येक वार्तालापको वास्तविक दृश्यहरू र शीर्षकहरू कुनै अर्थपूर्ण वा कुनै महत्त्वपूर्ण तरिकामा सँगै बढेको देखिँदैन। यसको सट्टामा, चीजहरू दृश्य देखि दृश्यमा स्लाइड भएको देखिन्छ, र एक दृश्यको पोइन्ट (वा स्ट्रोक) अर्कोमा विस्तार भएको देखिँदैन। सबैभन्दा खराब कुरा के हो भने, सम्पूर्ण (जिम) को केन्द्रमा रहेको फिगर यति टाढा र चिसो छ कि उसको अवस्थालाई बुझ्न वा घुमाउने वार्तालापले व्यक्त गरेको कुराबाट धेरै भावनाहरू लिन गाह्रो हुन्छ (भनौं, प्रदर्शन गर्दैन)।




यो सहयोग गर्दैन कि केन्द्रीय भूमिका मा वाहबर्ग धेरै धेरै गलत देखिन्छ। स्पष्ट रूपमा, जेम्स क्यान जस्ता कठोर मान्छे मूलका लागि चयन गरिएको थियो (जहाँ उहाँ अझै प्राध्यापक हुनुहुन्थ्यो, जुवा समस्यासँग संघर्ष गर्दै)। यद्यपि वाह्लबर्गले साहित्य वा मोक्स दार्शनिक प्रदर्शन गर्नुपर्‍यो भने, उहाँ तुरून्तै एक सम्झना जस्तै महसुस गर्नुहुन्छ जसले एम। नाइट श्यामलनको मजाक द हेपनिंगलाई सुस्त बनायो। अवश्य पनि, हरेक चोटि वहालबर्गलाई बुद्धिमानी हुन वा कुनै खतरा बिरूद्ध कडा खेलाउन भनिएको छ, अभिनेता आफ्नो छापको मिठाई स्थानमा हिर्काउँछन्।


सहयोगी चरित्रहरूलाई दुई क्याम्पमा विभाजन गरिएको छ: फिल्मको अपराधीहरू (द वायर माइकल के। विलियम्स, जोन गुडम्यान र एल्भिन इ Ing्गले खेलेका) सबैसँग विकास गर्नको लागि धेरै ठाउँहरू छन्, र ती भूमिकामा तीन पात्रहरूले धेरै राम्रो कामको आयाम थप्दछन्। प्रत्येक गिरोह (काला, यहूदी र एशियाई) लाई सबै व्यक्तिहरू चाखलाग्दो र तीन आयामी छन्। यो वास्तवमै कथाको एकदम महत्त्वपूर्ण विशेषता हो, किनकि उनीहरूको जिमसँगको सम्बन्ध (र उनीहरूको दृष्टिकोण र आचरणको निरन्तर विचार) एउटा कुनामा हो जहाँ कथाको चाप रहेको छ। तीन ठोस प्रदर्शनको साथ, दांव उच्च रहन्छ र अन्तिम भुक्तान बुझिन्छ (यदि प्रभावी छैन भने)।




अन्य शिविरमा सहयोगी चरित्रहरू सामेल छन् जुन कथामा थोरै प्रभाव (वा धेरै प्रकार्यहरू) पाउँछन्। महिला चरित्रहरू मोहनको किल्ला जस्तो देखिदैनन् किनकि ब्री लार्सन (जम्प स्ट्रीट २१) लाई मनपर्ने चरित्र मनपर्दछ, र जेसिका लान्जे (अमेरिकी डरलाग्दो कथा) जिमकी आमा वास्तवमै पूर्ण रूपमा गठन भएको भन्दा टेलिभिजन उपकरणजस्तो देखिएजस्तो मात्र रेखाचित्र वा प्रासंगिक वर्णहरू। समर्थन गर्ने पुरुष पात्रहरू जस्तै एमोरी कोहेन (पाइनहरू भन्दा बाहिर पाइन्स) र नवागर्दो एन्थोनी केली - वा द वायर नेता डोमिनिक लोम्बारडोजी द्वारा खेलेको दुई विद्यार्थी एथलीटहरू - पात्रहरू भन्दा उपकरणसँग बढी मिल्दोजुल्दो छ, यद्यपि उनीहरूको कथामा सानो भूमिका छ। थोरै बढी बुझिन्छ।


अन्ततः, यस जुवारीले धेरै अवधारणा गुमाउँछ - यसले मूल विषयवस्तुलाई भिन्न विषयगत कोणमा परिवर्तन गरेर अद्भुत कदम चाल्छ भने पनि। यो त्यो होईन जुन थियेटर टिकट समय वा पैसा उत्सव सिनेमामा हड्तालको बेला लिन्छ; यो एउटा सानो क्रिस्मस चमत्कार हुनेछ यदि, घरमा हेरे पनि, तपाईं फिल्मको चाहना गर्ने एक साँघुरो समूहमा पर्नुभयो।

१ 1993 in मा स्थापित, टू डू लिस्ट हालै ब्राण्डी ग्रेड सम्पादक ब्रान्डी क्लार्क (औब्रे प्लाजा) द्वारा अनुसरण गरिएको छ, जसले आफ्नो शैक्षिक उपलब्धिहरू र विस्तृत अतिरिक्त क्रियाकलापहरूको बाबजुद पनि स्वीकार गर्छिन्, उनले आफ्नो उच्च विद्यालयको अनुभवको एक महत्त्वपूर्ण तत्त्व - यौन प्रयोगहरू गुमाइन। । कोलम्बिया युनिभर्सिटीमा भर्खरैको वर्ष शुरु गर्नु अघि ग्रीष्म forतुमा मात्र पुग्ने प्रबन्ध मिलाइसकेपछि ब्रान्डीले गितार बजाउने हृदयमा निदाउने अन्तिम लक्ष्यको साथ शरीरका कार्यहरूको विस्तृत चेकलिस्टलाई समर्थन गर्न प्रि-कलेज "टू डू" गर्नुपर्दछ। बल रसिस्ट वाटर (स्कट पोर्टर)


त्यो पुस्तक शब्दहरू अत्यन्तै अपमानजनक कामको लागि तयार नभएको पत्ता लगाएपछि, ब्रान्डीले आफ्ना जेठो भाई, एम्बर (राहेल बिल्सन), र उनको सबै भन्दा राम्रो (र अनुभवी) साथीहरू, फियोना (आलिया शौकत) र वेंडी (सारा) बाट निर्देशन लिने निर्णय गरे। स्टील)। ब्रान्डी झन् झन् स्वतन्त्र हुँदै जाँदा उनी पनि बढी विचारहीन हुन्छिन् र उनको व्यक्तिगत सम्बन्धलाई तहसनहस पार्छिन् - विशेष गरी जब उनको पूर्व विज्ञान साथी क्यामरन (जोनी सिमन्स) को कुरा आउँछ।



ओइजाको जवान लाइन मोरिस (ओलिभिया कुक) आफ्नी सर्वश्रेष्ठ साथी डेबी (शेली हेन्निंग) हराउँदा यो त्रासदीले आफैलाई हल्लाएको पाईन्छ। डेबीको मृत्युका सर्तहरू स्वीकार गर्न असमर्थ, लेइनले जवाफ दिन अनुसन्धान शुरू गर्‍यो र चाँडै नै डेबीको सम्पदा बीचमा एक रहस्यमय पुरानो ओइजा खेल बोर्ड पत्ता लगाउँदछ।


उनीहरूले डेबीसँग खेलेको खेल सम्झँदै लाइनले उनको साथी इजाबेल (बियान्का ए सान्तोस), उनकी दिदी सारा (एना कोटो), ट्रेभरको साथी (डारेन कागासफ) र डेबीको साथी पीटलाई ओइजा सेक्सनमा बाँध्छन्। -टी (डगलस स्मिथ)। डेबीको आत्मासँग जडान हुने आशा गर्दै। यद्यपि, मरेकाहरूसँगको सम्बन्ध हुने बित्तिकै समस्याहरू झट्टै गलत हुँदै जान्छ, र लाइन एण्ड कंपनीले चाँडै महसुस गरे कि उनीहरूले खोलेको ढोकाले द्वेषपूर्ण मनोभाव हटाएको छ - ती सबैको लागि।






बोर्ड खेलहरूमा भर्खरको प्रवृत्ति, ओइजालाई विडंबनामा केवल "ठूलो अवधारणा" भन्न सकिन्छ - किनकि यो भन्दा पहिले ब्याट्सप्श जस्तो यो फिल्म अरू सबै कुराको रूपमा प्रमाणित हुन्छ। हास्यास्पद आधार, लेगुम र चीज स्क्रिप्ट, काठ अभिनेता र सस्तो, क्लिचि डरायो; एक फिल्मको रूपमा, Ouija मूर्ख स्टोर र Ouija औसत स्टोर मा किनेको रूपमा भ्रमपूर्ण छ।


निर्देशक / सह-लेखक स्टिल ह्वाइट र उनको लामो समयका सह-लेखक जुलियट स्नोडेनले केहि विधा अनुसन्धानहरू (जान्ने, भएको, बुगेम्यान) लेखेका छन्, र यो फिल्म उनीहरूको अन्य काम जस्तै समान छ। त्यहाँ एक मैला अनुमान छ; धमिलो मिथकहरू; खराब संवादको ढेर (प्रायः धेरै प्रफुल्लितकारी ढ in्गले); कमजोर तर्क, र कुनै वास्तविक चरित्र वा विषयगत विकास भन्दा मूर्ख मूर्ख डराउने रणनीति र मोडमा अधिक ध्यान केन्द्रित गर्दछ। संक्षेप मा, स्क्रिप्ट एक गम्भीर असफलता हो।


भिजुअली, सेतो सुन्दर ढंगले तनाव र डरावना श्रृंखला बनाउन सक्षम छ, तर शायद नै उनलाई प्रभावकारी कसरी भर्ने थाहा छ। महान ट्र्याकि series श्रृंखला सबैभन्दा थकित र थकित प्रलोभन र स्विच बाउन्स डरमा समाप्त हुन्छ (ओह, यो ढोका पछाडिको केवल तपाइँको साथी हो!) - र ठूला निर्माणहरू प्रायः बाहिर निस्कन्छन् र केही पनि भुक्तान गर्दैनन्। यो पन्च बिना मजाक प्राप्त गर्ने जस्तो छ: निराश - वा झन् खराब, बोरिंग।




यसका अतिरिक्त पक्षमा, व्हाइटले वास्तवमै धेरै राम्रो डरावना वातावरण सिर्जना गर्दछ र प्रेतवाधित घरको अन्य धेरै उप-विधा फिल्महरू भन्दा राम्रो प्रयोग गर्दछ। ओउजा तब उत्तम हुन्छ जब तपाईं हामीलाई पूर्ण आत्मामा दिनुहुन्छ र तपाईंको अलौकिक रचनात्मक स्वतन्त्रताको साथ केही प्रेरित भयताहरू प्रयोग गर्नुहुन्छ। दुर्भाग्यवस, कथाको डरावना भावनाको रूपमा, फिल्म आफैलाई सँधै Ouija रेकर्ड उत्पादनलाई अगाडि राख्नुपर्ने आवश्यकताको लागि बाँधिएको छ। प्रायः जसो सामान्य (र पहिले नै अपूर्ण) फिल्म निर्माण तर्कलाई प्रमोशनल बाध्यताबाट बहिष्कार गरिन्छ जहाँ केसहरूको स on्ख्याको आधारमा तपाईं लगभग पिउने खेल बनाउन सक्नुहुन्छ। र अझै, अलि राम्रो डिजाइन र दृश्यहरूको कार्यान्वयनको साथ (र धेरै राम्रो सम्पादक), सेतो ठोस निर्देशक बन्न सक्छ।






रिचार्ड जेवेलले यस फिल्मलाई थोरै कष्टप्रद भेट्टाए फिल्मले कहानीको जटिलताहरूको नोट लिन्छ र तिनीहरूलाई उपेक्षा गर्दछ। जेवेलको बारे अटलान्टा-जर्नलको रिपोर्टले केही गर्दैन, र एफबीआईले वास्तवमा यसको संवैधानिक अधिकारहरू उल्ल doesn't्घन गर्दैन, त्यसैले फिल्मका घटकहरू नैतिकतामा अन्वेषण गर्ने फिल्ममा फेला पार्न सकिन्छ, जब सूचना सार्वजनिक गर्नु पर्छ, र जब कुनै सरकारी संगठनले सम्भावित आतंकवादी खतराको अन्वेषण गर्ने क्रममा यो रेखा पार गर्‍यो। लेखक बिली रे विच्छेदित ग्लास र ब्रेच जस्ता अघिल्लो सत्य कहानीमा आधारित नाटकीय थ्रिलरहरूको लिपिमा यस्तै भटकिने कुराहरूसँग पक्रन तयार थिए, तर रिचर्ड जेवेलले आफ्नो कथानक कालो र सेतोमा प्रस्तुत गर्छन्। र जब देखि फिल्मले स्पष्ट पार्छ कि Jewell ले जाने-जानेको लागि निर्दोष छ, त्यस्तै केहि छैन जसले जनतालाई प्रश्न गर्दछ र तिनीहरूलाई सोच्न लगाउँछ कि यदि उनीहरू मिडिया र एफबीआई श shared्का साझेदारी गर्दछन् कि यदि तिनीहरू त्यहाँ थिए र वास्तवमा सत्य जान्दैन भने। यो एक चाखलाग्दो प्रश्न हो, pop ० को दशकमा पप संस्कृतिको चलिरहेको पुन: परीक्षण र पछिल्ला दशकका मिडिया तथ्या .्कहरूले प्रायः बेकारका लक्ष्यहरू (मोनिका लेविन्स्की) लाई छोडेको छ।


यसको सट्टा, रिचार्ड जेवेलले दर्शकहरूलाई उनीहरूको पोस्ट-पूर्वाग्रहमा संलग्न हुन अनुमति दिँदछन् र स्क्रिनमा कसैले जेवेललाई श doubts्का गर्छ वा उसलाई सम्भावित खतराको रूपमा हेर्दा अप्रत्याशित रूपमा टाउको हल्लाउँछ। फिलिमिंग ईस्टवुडले केहि अन्य क्षेत्रहरूमा पनि चाहिने विशेष छोडिन्छ, विशेष गरी उत्तेजना र ध्वनिको मामलामा। एन्टिक र बडी कमेडीको पहिलो अभिनय अफ-बीट नायकहरू फिल्मको पछिको नाटकीय मोड़को साथ झगडा गर्दछन्, र जेवेलको जीवनमा पप अप हुने दृश्यहरू अनौठो रमाइलो र तनावमुक्त हुन्छन् र उनीहरू भन्दा धेरै लामो महसुस गर्छन्। त्यहि समयमा, ईस्टवुड एकदम राम्रो शिल्प हो कि तल जस्तो देखिने फिल्ममा परिणत गर्न, र यवेस बालान्गरको उल्लेखनीय प्राकृतिक फिल्म र जोएल कोक्सको सँगैको सम्पादनले यो कुरा सुनिश्चित गर्दछ कि रिचर्ड जेवेल एक आर्थिक कथाकारको रूपमा काम गर्छ।




यस प्रदर्शनले रिचर्ड जेवेललाई मध्यस्थताबाट बचाउँछ, विशेष गरी हौसर र रकवेलबाट। आइडीसिnc्क्र्याटिक जेवेल र सार्डोनिक ब्रायन्ट पात्रहरू हुन् जसले कलाकारको शक्ति अनुसार खेल्छन्, र दृश्यहरू जसमा मात्र दम्पतीले अन्तरक्रिया गर्दछन् (यो'० को दशकमा आर्केड खेल हो वा जेवेलको नाम स्पष्ट पार्न कोसिस गर्दैछ) सबैभन्दा सुमधुर मध्ये एक हो। फिल्म भाग। , हास्यास्पद र आश्चर्यजनक। यति सन्तुष्टि मिल्दैन, हैम र विल्डेले प्राय जसो हास्य विरोधीको रूपमा प्रस्तुत गरेका छन्। पूर्व संघीय एजेन्ट एक जटिल चरित्र हो, तर एफबीआई जेवेलको संदिग्ध अनुसन्धानको सूत्रण गर्दा श’sको दोषी-आधारित प्रयासले आफूलाई कभर गर्ने प्रयासले रिचर्ड जेवेललाई नाटकीय रूपले कम डर बनाउँदैन। Wilde Scruggs पहिले नै कुख्यात चित्र को रूप मा: एक पार्टीले उसले नक्कली जुँगा लगाएको अपेक्षा गर्दछ, मैन्युअल्ली मोडको लागि र करारमा अर्को व्यक्ति झुण्ड्याउँदा अर्को ठूलो डम्प्लिंग पत्ता लगाउनको लागि उसले आफ्नो भाई पाउनुभन्दा पहिले। (कि फिल्मले उनको प्रारम्भिक मृत्युको उल्लेख गर्दैन वा अटलान्टा-जर्नल कन्स्ट्रक्शन ज्वेलको नाम स्पष्ट पार्नमा उनीको भूमिका कुनै पनि हिसाबले उपयोगी छैन।)


विकासको क्रममा रिचार्ड जेवेललाई जोना हिल र लियोनार्डो डिक्याप्रियोको रूपमा अभिनय गरिएको थियो जसलाई पाल ग्रीनग्रासले निर्देशित जेवेल र ब्रायन्टको नामले चिनिन्थे। यो शंका गर्न गाह्रो छ कि पुनरावृत्तिले केवल समाप्त संस्करणको रूपमा मात्र काम नगरेको थियो, तर यो यू एस 93 and र जुलाई २२ फिल्मजस्ता ग्रीनग्रास फिल्महरूमा अझ रोमाञ्चक र विचार पुर्‍याउने वृत्तचित्र पनि हो। दुर्भाग्यवस, ईस्टवुडको स्क्रिनिमा उस्तै समस्याहरू छन् जुन उसले गत दशकमा बनाएको वास्तविक कहानीमा आधारित फिल्महरू हुन्, र उनको स्रोत "रिचर्ड ज्वेलको बल्लाड" हो। एक सरल र चापलुसी कथित सबै तरिका जुन धेरै सनसनीखेज राजनीतिमा दोषी छ जुन यसको निन्दा गर्न खोज्छ। जेवेलको कथा उनको लागि राम्रो थियो "फेक न्यूज!" चिच्याउने फिल्म बराबर।





यद्यपि Storks यसका कमिहरु छन्, यो tacit उत्साह संग हराएको सामग्री भर्न को लागी सक्षम छ। Stoller आफ्नो फिल्म को लागी लुनी ट्यून्स को हास्य पुस्तक भौतिकी मा निर्भर गर्दछ, जो मनोरन्जनात्मक दृश्य हास्य र चुटकुले उत्पादन गर्दछ (जस्तै जुनियर, Tulips, र Penguins को एक समूह)। यहाँको विश्व-बिल्डिंगले मन्स्टरहरू इंकसँग मिल्दोजुल्दो कुरा सम्झाउँदै छ (यसले यति विस्तृत भएन) कि यसले परम्परागत दैनिक कामका लागि पक्षी कताई गर्दछ (नाटलाई स्टोर्क्स मुख्यालयमा पठाइएको क्रम हेर्नुहोस्)। कसै-कसैलाई आशा छ कि स्टोर्क्स ब्रह्माण्डको थप अनुसन्धान हुनेछ, तर प्रस्तुत कार्यले काम गर्दछ। र चरम चलेको समयको साथ, सारसहरूले बोस्ट गति दिन्छ जुन प्लाटमा बढिरहन्छ। निर्देशनको सर्तमा, स्टोलरले सामग्री राम्रोसँग ह्यान्डल गर्दछ र दर्शकलाई राम्रोसँग बुझ्दछ।


अन्तमा, Storks एक ठोस, राम्रो-निर्मित फिल्म हो जुन दर्शकहरूको सबै उमेरहरूले रमाईलो गर्नुपर्छ। यसले २०१ anima एनिमेसन प्रस्तावको केही भावनात्मक उचाइलाई मापन गर्दैन (जस्तै जुटोपिया र फाइन्डरी डोरी), तर यसले अझै महत्त्वपूर्ण नैतिकताका साथ आउँदछ बच्चाहरू र वयस्कहरूसँग कुरा गर्न सजिलो बनाउन। धनात्मक णात्मक भन्दा बढि छ, र सारसको योग्यताको कारणले, यो ठूलो स्क्रिनमा हेर्न लायकको छ। थिएटरमा रमाइलोको लागि खोजी गरिरहेका परिवारहरू स्टलर र कम्पनीले उनीहरूले दिने प्रस्तावबाट निराश हुनेछैनन्।

इजिप्टका देवताहरूले हामीलाई पुरातन इजिप्टको शानदार संस्करणमा फर्काउँदछन्, जहाँ स्वर्गका देवता (निकोलाई कोस्टर-वाल्डो) का पिता होरस, ओसिरिस (ब्रायन ब्राउन) को उत्तराधिकारी भएर मिश्रको नयाँ शासकको रूपमा खडा हुनेछन्। यद्यपि, राज्याभिषेक समारोह ओसिरिसको भाइ, मरुभूमिका देवता (जेरार्ड बटलर) द्वारा अवरुद्ध भयो, जसले ओसिरिसलाई मार्छन् र नयाँ राजा को हुने भनेर निर्णय गर्न होरसलाई युद्धमा सेट गर्दछ। सेट, आफ्नो योद्धाहरूको सेनाको साथ, आफ्नो भतिजाको आँखा हटाउनु अघि होरसलाई सफलतापूर्वक पराजित गर्दछ - यो सुनिश्चित गर्नका लागि होरस अब उसो खतरामा पर्दैन - र बाँकी मिश्री देवताहरूको दास बनाउँछ; हथोर सहित, प्रेमको देवी (एलोडी युung), जसले लामो समयदेखि होरससँग रोमान्टिक सम्बन्ध राखेका थिए।


इजिप्टको जनतालाई त्यसपछि सेतको दास बन्न बाध्य तुल्याइन्छ र उनको गौरवको सम्मानमा स्मारक खडा गरिएको छ ताकि उनीहरू मृत्युपश्चात् उनको जीवनमा प्रवेश गर्नेछन् भन्ने आशा गर्न। बेक (ब्रेन्टन थ्वाइट्स), एक जवान चोर, यसैले आफ्नो प्रेमिका, जया (कर्टनी ईटन) लाई होरसको आँखा चोर्न र मिश्रको निर्वासित कानूनी शासकलाई फिर्ता आफ्नो लडाई दक्षता र पराजय प्राप्त गर्न सहयोग गर्ने योजनामा ​​छन्। एक पटक र सबैको लागि समायोजन गर्नुहोस्। तर के नश्वर बेक र अमर होरस मिस्रमा पुग्न र बचाउन "असम्भव" हुन सक्छ?






ईश्वरको मिस्र फिल्म निर्देशक एलेक्स प्रोयास द्वारा निर्देशित थियो जसले मेरो संकेत रोबोट जस्ता स्टाइलिश (यदि कम आविष्कारक भएमा) उच्च बजेट परियोजनामा ​​भाग लिनु भन्दा पहिले क्रू र डार्क सिटी जस्ता दृष्टिगत अभिनव १ 1990s ० को दशकमा उनका संकेतहरू देखाए। दुर्भाग्यवस, मिश्री ईश्वरहरूमा प्रारम्भिक रचनात्मकता थोरै छ, यो एक पौराणिक कल्पना / साहसिक कार्य हो जुन यसको नाम र यसको १$० मिलियन डलरको बजेट भन्दा कम छ। टायटानहरूको अज्ञानी कलहको शैलीमा आशाविहीन भएकाहरू, तर अविश्वसनीय, बम-सफल, वा सम्भावित भविष्यको कल्ट फिल्मले पनि इजिप्टका देवताहरूले वास्तवमा प्रस्ताव गरेकाले दुःख भोग्न सक्छन्।


इजिप्शियन ईश्वरको लिपि बुर्क शार्पलेस र म्याट साजामा (ड्रेकुला अनटोल्ड, अन्तिम डायन-शिकारी) द्वारा लेखिएको जोडीले लेखेका थिए जसले मिश्री पौराणिक कथाको भ्रमपूर्ण (र चीसी) बी-फिल्मसँग सम्झौता गर्ने आत्म-सचेत हास्य जोडे। मिक्स (ज्यादातर बेकको शिष्टाचार, जसले बुद्धिमानीपूर्वक विच्छेद गर्दछ) - तर कार्यान्वयनमा, मिश्री देवताहरूको दर्शकलाई डगमगाउन खोज केवल फिल्मको भित्री शिविर मान घट्दछ, बढाउँदैन। टाइटन्स र अमरको संघर्ष (र क्रोध) को पौराणिक एक्शन चलचित्रहरू जस्तै, मिश्री देवताहरूले पनि भिडियो गेम-एस्केव कथा संरचनामा घमण्ड गर्दछ जहाँ फिल्मका नायकहरू एक पछि अर्को भेट हुन्छ “मालिक”। एकै साथ इजिप्टियन देवताहरूले धेरै मिश्रण विवरणमा चरित्र विवरण समावेश गर्दछ - स्पष्ट रूपमा फ्रान्चाइजीको कथाको आधार सिर्जना गर्नका लागि - र सार को सरल तर सीधा, घुमाउने कार्य बाट ध्यान विचलित गर्दछ। अन्तिम परिणाम भनेको यो चलचित्र हो जहाँ कहानीको ताल निरन्तर रोल हुँदै जान्छ, तर प्राय: सानो कविता र कुनै कारण बिना।




दुर्भाग्यवस, यदि तपाईंसँग महत्त्वपूर्ण बजेट स्रोत छ भने पनि, मिश्री देवताहरू पनि CGI चश्मा वर्गमा प्रवेश गर्दैनन्। प्रियास, पीटर मेनजीज (टाइटन्स अफ द टाइटन्स, द एक्सपेन्डेबेल)) सँगसँगै काम गर्ने, कल्पनाशील कल्पना जीवहरू र विचारहरूको शृंखला राख्दछन् जुन वास्तविक मिश्री पौराणिक कथाबाट आउँदछन् जब उनीहरू मूर्ख देखिन्छन्, तर प्राय जसो उनीहरूको छुट्टै "हरियो स्क्रिन" छ। उपस्थिति, जसको मतलब हो कि तिनीहरू पूर्ण रूपमा डिजिटल पृष्ठभूमि (जुन आफैंमा पनि विश्वस्त छन्) को साथ फिल्म को वास्तविक पात्रहरू भ्रमित गर्न सक्षम छैनन्; र यद्यपि मिश्री देवताहरूको अवधारणा सामान्य व्यक्तिको जस्तै छ, यद्यपि धेरै ठूलो, चाखलाग्दो, कम शूटिंग टेक्निकको कारण फिल्मको प्रभाव अप्रिय छ (लर्डि the अफ द रिंग्स र होब्बिट फिल्महरूमा प्रयोग गर्ने तरिकाहरू भन्दा फरक फरक प्रभाव पार्न)। मिश्री देवताहरूलाई पनि थ्रीडीमा चित्रित गरिएको छ र पप-आउट प्रभावको सट्टा विसर्जन क्यामेरा छविहरू लिन्छन्, यद्यपि यसले थ्रीडी फिल्म निर्माण तालिकामा कुनै नयाँ कुरा ल्याउँदैन - यसका लागि थ्रीडी कलले प्रदान गरेको क्षेत्रको थप गहिराइ पनि उल्लेख नगर्ने। गहिरो दुर्घटना। उनीहरूले फिल्मको अस्पष्ट डिजिटल भागहरूमा बढी ध्यान दिन्छन्।


गोरीता कास्टि controversy विवादको बाबजुद पनि, देवीदेवता र इजिप्टको भेला दुबैको प्रदर्शन र चरित्र विकासको हिसाबले मिश्रित झोला हो। बेन्टको रूपमा ब्रेंटन थ्वाइट्स (कर, प्रख्यात) "सुनौलो मुटुको साथ चोर" आर्किटाइप हो, तर चरित्रमा चिरस्थायी अभाव बनाउन करिश्माको अभाव छ; जेरार्ड बटलरले यसै गरी एक कम प्रदर्शन गर्ने शत्रुलाई क्रोधित देवताहरूको सेटको रूपमा स्थापित गर्दछ, चाखलाग्दो चरित्रको प्रेरणा वा पर्दाको उपस्थितिमा बाधा पुर्‍याउँछ (केही क्षणहरू बाहेक जब बटलरले ल्याण्डस्केप च्यू गर्दछ भने)। निकोलै कोस्टर-वाल्डोले केवल हाइरसको भूमिकामा जैम लन्निस्टरको आत्माको डिहाइड्रेटेड संस्करण मात्र संकलन गर्न सक्छ, फिल्ममा ईश्वरको चरित्र छ जसको केही वास्तविक चाप छ भन्ने तथ्यको बाबजुद पनि। कोर्टनी ईटनका लागि (पागल म्याक्स: फ्युरी रोड) जयाको नश्वरको रूपमा: उनीले केहि गर्न सक्छिन् तर चरित्र द्वि-आयामी प्रेममा रुचि हो र फिल्मको धेरैजसोमा सक्रिय भूमिका खेल्दैन। त्यस्तै, रुफस सिवेल (हर्कुलस) एक स्व-सेवा आर्किटेक्टको रूपमा, उर्सु एक बिर्सिने, डरलाग्दो खलनायक बनियान भन्दा थोरै छ।

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

हरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनी

  गडबडको बिचमा फँसिएका अभिनेताहरूले यस खाली खाली उत्पादनको साथ राम्रो काम गर्छन् - तर अन्त्यमा, यो खालीपन देखिन्छ। टेलिभिजन दिग्गजहरू जस्तै कुक (बेट्स मोटेल), स्मिथ (बिग प्रेम), कागसफ (एक अमेरिकी किशोरीको गोप्य जीवन) र हेनिंग (किशोर वुल्फ) सबैले आफूलाई प्रमाणित गरे जब उनीहरूले अझ राम्रो सामग्री पाए - तर यी प्रदर्शनहरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनीहरूले वार्ता पनि भन्छन्, यदि उनीहरूलाई थाँहा छ कि उनीहरू यो जान्दछन्। केवल आना कोटो (EQUIPPED) को सापेक्ष धोखेबाजको आफ्नो गुंडा विद्रोही बहिनी चरित्रमा नजर राख्नको लागि आगो छ; बाँकी मुख्य पात्रहरू मूलत: डरावनी फिल्महरूको शिकार किशोरहरूको सामान्य संग्रह हो। Uiउजा अभिनेत्री लिन शाई (त्यहाँ केहि चीज मैरी, कपटी) बाट हान्दै छिन् जसले फिल्मको हराएको सम्भावनालाई पुनर्स्थापित गर्ने मजाको अंशको लागि उनको लेट डेब्यू गर्नेछिन्। (जबसम्म यो बेवकूफ तालिका देखा पर्दैन) स्क्रिप्टले संकलन गर्न सक्ने सबैभन्दा खराब संवाद (र यस अवस्थामा यसले केही भन्छ)। फिल्मका प्रशंसकहरूले शुरूदेखि नै Ouija बोर्ड फिल्म के हुन सक्छ भन्ने बारे सोच्दै आएका थिए - र अन्त

स्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फि

हीरोआकी समुरा ​​द्वारा लेखिएको जापानी मa्गा श्रृंखलाको अनुकूलनको साथसाथै (१ 199 199 199 मा पहिलो पटक रिलीज गरियो), अमर ब्लेड ताकाशी मइकेको १०० औं फिल्म हो। जैसा कि ऑडिशन, इची द किलर, र १ Ass एसासिन्स जस्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फिल्म निर्माताहरूको अपेक्षा गरिन्छ, अमर ब्लेड शैलीमा कहानी कथनमा अत्यन्त हिंसात्मक र स्टाइलिश अभ्यास हो; जसले पूर्वी र पश्चिमी कमिक्समा सामान्यतया पाइने उष्णकटिबंधीयको साथ समुराई विधाको पुरातन वस्तुलाई भ्रमित गर्दछ। अन्तिम फिल्मको नतीजाले माइकलाई उत्तम प्रतिनिधित्व गर्दैन, तर यसले यो प्रमाणित गर्दछ कि अत्यन्त प्रशस्त कथाकार अझै एक चरण हराउछ। अमर ब्लेडको छुटकाराको कथाको खोजीमा कुनै गहिराइ छैन, तर यसले मिकको कुशल हातहरूमा राम्रो (र धेरै रक्तपातपूर्ण) कस्तूरी रमाइलो प्रदान गर्दछ। मानजी (टाकुया किमुरा) एक कुख्यात समुराई हो जसलाई सबै घाउहरू निको पार्ने श्राप दिन सकिन्छ - यान्जुकिनी (Yôko Yamamoto) भनेर चिनिने एक पुरातन जीवको पछि अनि अमरत्व गर्दै, एक पौराणिक लडाई पछि यो लगभग मानजीको जीवनको लागत हो। करिब पचास बर्ष पछि, रन्न असानो (हाना सुगिसकी) नाम गरेक

परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्ल

पर्लको सुरक्षा मूल्या assessment्कनको एक हिस्सा गर्दा, जुन साइटमा हुन्छ, केही गगनचुम्बी बिग्रन्छ र विलले यसलाई ज्वलन्त पत्ता लगाउँदछ। यद्यपि भवनले आगो नियन्त्रण गर्न सुरक्षा उपायहरू प्रस्तुत गर्दछ, त्यहाँ एक समस्या छ जुन आगो फैलिने क्रममा छ, र विलको परिवार खतरा भन्दा केही माथि मात्र छ जब उसले सुरू गर्छ। मामलाहरू अझ गाह्रो बनाउनको लागि, पर्ल फायरको ढाँचाभित्र योजना बनाईनुपर्दछ र ह theक Kong पुलिसलाई त्याग्न जरुरी छ यदि उनी आफ्नो परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्लमा पस्छ भने, उनको परिवारलाई आगोको रेखा माथि फेला पार्छ, र जलेको भवनबाट उनीहरूलाई बचाउँछ - र यो गर्न सक्षम छैन कि यो स्पष्ट छैन। गगनचुम्बी भवनको अवधारणा एकदम चाखलाग्दो छ, र यसले विश्वको सब भन्दा अग्लो भवनमा यो कार्य थ्रिलर स्थापित गर्दछ - एउटा भवन जसमा त्यहाँका बासिन्दाहरूलाई आवश्यक पर्ने सबै कुरा हुन्छ पार्क र स्वास्थ्य केन्द्रदेखि चलचित्र थिएटर र शपिंग मल्लसम्म। र टेक्नोलोजीको आधुनिक आश्चर्यको रूपमा हुनुपर्ने कुरालाई रिन्च फाल्नु भनेको फि