Przejdź do głównej zawartości

लित १-घण्टाको पटकथा

 


मिशेल जकफको २०१ 2014 पुस्तकबाट, "१ बिहान। आन्तरिक विश्लेषण जुन वास्तवमा बेनघाजीमा भयो" १ बिहान तल शैलीमा गरिएको कार्य / थ्रिलर कथा अन्वेषण गर्दै उक्त घटनामा संलग्न पूर्व सैनिक कन्ट्र्याक्टर्सको एउटा सानो टोली केन्द्रित थियो। अनुकूलित १-घण्टाको पटकथाली, चक होगन द्वारा लेखिएको - The Strain TV कार्यक्रम को सह लेखक र शहर को स्रोत सामग्री को लेखक, प्रिन्स अफ चोर - पनि कडा संरचित तीन अधिनिय कथा प्रदान गर्दछ जसमा निर्माण गर्न। , Nary संग एक ह्या hanging्गिंग प्लाट वा विदेशी कथाको ट्यान्जेन्ट हो।


समस्या यो हो कि १ o'clock बजेले ठेकेदारहरू र सीआईए सदस्यहरू (विशेष गरी आउटल्डि of प्रमुख) बीचको तनावलाई पनि तनावमा पार्दछ, तर एकै समयमा यसले "गोप्य सैनिकहरू" भन्ने नाम दिनको लागि पर्याप्त स्क्रीन विकास समय प्रदान गर्न सक्दैन। दुई-आयामिक आर्चटाइप्स भन्दा धेरै बढ्नको लागि। निर्देशक माइकल बेले त्यसपछि कथा र लगभग दुई-आधा रन समय समावेश गर्न उत्साह र तनाव सिर्जना मा ध्यान केन्द्रित - यही कारण छ कि फिल्म पहिले नै गाह्रो-गर्न-भन्न कथन भन्न कथित एक बढि हेम-मुट्ठीमा धक्का छ। । अन्तिम परिणाम: १ H घण्टा टिभी श्रृ Home्खला होमल्याण्ड (विशेष गरी सीजन)) को एक सीजनको फिचर फिल्म संस्करणसँग मिल्दोजुल्दो छ, सीआईए नाटक / थ्रिलर कार्यक्रमको साथमा, "उत्तम तत्वहरू (चाखलाग्दो कार्य बिन्दु र चरित्र विकास) गर्न क्रममा कम गरिएको छ




क्रेडिट जब देय हुन्छ, केहि निर्देशकहरू कसरी जान्न सक्छन् विस्फोटक रूपमा खुशी सेटहरू र / वा स्टाइलिज्ड अझै राम्रो-स्थापित कार्यक्रमहरू जस्तै बे, र १ pm। अर्कोतर्फ, फिल्मले बेको विगतको कामका सौन्दर्य तत्वहरू (स्थिर द्रुत गतिको सम्पादन र गतिशील शूटिंग विकल्पहरू / गति) सँगसँगै ठोस सिनेमाटोग्राफर डियोन बीबे (भोलि को धार) लाई लडाई लिपिहरू र चेस अनुक्रमहरू सिर्जना गर्न मद्दत गर्दछ। दर्शकहरु लाई लाग्छ कि तिनीहरू पनि आगोको रेखामा छन्। बेनघाजीमा भएको आतंकवादी हमलाको पुनः सुरूवात गर्न १-घण्टाको दृश्य दृश्य बमबारी र दृश्य नियन्त्रणको बिन्दुमा विस्तार गर्दछ जुन तपाइँले वास्तवमै पर्दामा देखाइने विस्फोटक कार्य र विनाशको कारण हास्यास्पद बनाउनुहुन्छ - र त्यहाँ निश्चित क्षणहरू पनि छन्। जब बे अकल्पनीय रूपमा अतीतका फिल्महरूमा काम पुन: निर्माण गर्दछ (यहाँ पर्ल हार्बरको सबैभन्दा प्रख्यात रेकर्डि .हरू मुख्यतया प्रयोग भएको छ)। अझै, कुनै एक बे शैली जस्तै बे जस्तो कार्य हो।


बे, यद्यपि (फेरि) यसको सबैभन्दा ठूलो दुश्मन हो जब यहाँ तनाव र तनाव बढाउनु पर्छ। १ 13 घण्टामा, उनले बेनघाजीका लागि एउटा दर्शन सिर्जना गर्ने प्रबन्ध मिलाउँछ जुन आफू पश्चिमतर्फ लागिरहेको जस्तो देखिन्छ (उत्तम वा खराबको लागि) जहाँ कुनाको वरिपरि खतरा छ - तर किनकि वास्तवमा फिल्मको प्रत्येक दृश्य फिल्ममा र समान शैलीमा प्ले गरिएको छ (जुनसुकै भए पनि) तपाइँ कुन मुड वा मुड छनौट गर्नुहुन्छ), प्रविधि केही समय पछि प्रभावकारी भन्दा बढी बोरिंग हुन्छ। थप रूपमा, अघिल्लो रूपमा संकेत गरिए अनुसार, १ the घण्टा कन्डन गरिएको पहिलो कार्यबाट शुरू हुन्छ (ऐतिहासिक र समयको हिसाबले) यो कार्य सुरु हुनुभन्दा पहिले र आवश्यकभन्दा बाहिर जारी रहन्छ। समग्रमा, १ hours घण्टा को लागी अधिक दृश्यात्मक कटौती गर्न को लागी अरु संपादनहरु संग अधिक परिचित हुन सक्छ।

द केबिन इन द वुड्स रिलीज ढिलाइले लेखक र निर्माता जोस वेडन र निर्देशक ड्र्यू गोडार्डको फिल्मसँग खासै सम्बन्ध राख्न सकेन; डरावनी विधा संकर मात्र MGM स्टुडियोको पतनको बीचमा समातियो। लामो चुपचाप प्रोजेक्टसँग सम्बन्धित केही ठूला नामहरूको बाबजुद - एवेंजर्स स्टार क्रिस हेम्सवर्थ र निर्देशक जोस व्हेडन - के द क्याबिन इन द वुड्सले वास्तवमै ताजा र रमाइलो त्रास अनुभव प्रदान गर्दछ? वा चलचित्र एक साधारण प्रयास भन्दा थोरै छ जुन सजिलैसँग शेल्फमा छोड्न सकिन्थ्यो?


एली क्रेगको भाषा तोड्ने प्रयास जस्तै, टकर र डेल बनाम, ईभिल, द केबिन इन द वुड्स एक सामान्य डरावनी फिल्मबाट टाढा छ। फिल्मको पूर्वावलोकनले एउटा सबैभन्दा रमाईलो तत्वलाई बिगार्छ - जसले परियोजनालाई केवल स्लसर फिल्महरू भन्दा भिन्न पार्छ, तर यसले लेखकहरूलाई अवसर र अवसर प्रदान गर्दछ शैलीको क्लिचि enter मनोरन्जन गर्न पूर्णतया डराउने काम नगरीकन।




अरूलाई फिल्म बिग्रनबाट जोगाउनको लागि, म सिधा "टर्नअराउन्ड" वा फिल्म निर्माताहरूले विशेष गरी महत्वाकांक्षी धारणा बनाउने ठाउँमा कुरा गर्ने छैन; जे होस्, म भन्छु कि पहिले नै फिल्म हेर्न इच्छुक पाठकहरूको लागि, अनुभव निराश हुने सम्भावना कम नै छ। द वुड्समा भएको कम्पोनेन्ट एकदम गम्भीर वा चालाक डरावनी फिल्म दर्शक हो जुन तपाईं एकै समयमा देख्नुहुनेछ - त्यहाँ धेरै आँखा मनपर्ने सम्वाद छ, र अत्यधिक घुमावदार सेटिंग केही चलचित्र दर्शकहरूको लागि स्वीकार्न गाह्रो हुन सक्छ - तर कसैको लागि तयार छ एक मनोरन्जनात्मक (यद्यपि माथिको माथि) डराउने फिल्म, फिल्मको बिघ्नकर्ताले भरिएको पूर्वावलोकनबाट बच्नुहोस् र सकेसम्म थोरै ज्ञानको साथ तपाईंको मनपर्ने सिनेप्लेक्समा जानुहोस्।




सतहमा, कथाले पाँच साथीहरू, कर्ट (क्रिस हेम्सवर्थ), होल्डन (जेसी विलियम्स), जुल्स (अन्ना हचिसन), मार्टी (फ्रान्क क्रान्ज) र डाना (क्रिस्टन कोनोली) लाई पछ्याउँदछ, जब तिनीहरू एक सप्ताहन्तको लागि छुट्टिएका केबिनमा जान्छन्। पिउने, पौंडी खेल्ने, सत्य वा हिम्मत र अन्य निन्दनीय व्यवहार जुन सामान्यतया कलेज विद्यार्थीहरू बाहिर जाँदा सम्बन्धित छ। पूर्व यात्रा बैठक समूह गतिशीलता अभिव्यक्त गर्दछ: दाना राम्रो केटी, कर्ट र जुल्स को स्टिरियोटाइप को बिरूद्ध खेल्छ, एक राम्रो गोरा र jock जोडी को रूप मा राम्रो विद्यार्थी को अलावा उत्कृष्ट विद्यार्थीहरु, होल्डन कर्ट एक बुकी अझै आकर्षक आकर्षक छ साथी, र मार्टी समूह को प्यारा पटु धूम्रपान गर्ने हो।


बाटोमा, यस समूहले एउटा दुर्भावनापूर्ण ग्यास पम्प परिचरको सामना गर्‍यो, जसले कलेजका बच्चाहरूलाई घृणा गरे पनि, उनीहरूको गन्तव्य समूहलाई चेतावनी दिन्छन् - दाबी गर्ने आगन्तुकहरू नियमित रूपमा जंगलमा हराउँछन्। चेतावनी छोड्दै, समूह क्याबिनमा पुग्छ, जहाँ यो सत्य छ, चीजहरू चाँडो रक्तरित अराजकतामा परिणत हुन्छन्।


धेरै चलिरहेका कार्यक्रमहरू राम्रो केटी डानाको वरिपरि आयोजना गरिएका छन्, सबै साथीहरूलाई चाखलाग्दो तरीकाले प्रयोग गरिन्छ - विशेष गरी फिल्म शैली शैलीका साथ रूची बजाउँदै। जैसा कि उल्लेख गरिएको छ, यी प्राय: स्लेशर-प्रकारका फिल्महरूमा निहित कलेजका बच्चाहरूको श्रोताले देख्न सक्दैनन् - र प्लट कहिलेकाँही एक सानो सहज हुन्छ भने, त्यहाँ धेरै रोचक मोड़हरू र मोडहरू हुन्छन् जब त्यहाँ पात्रहरू भए पनि सुरु हुन्छ आधारभूत caricature, फरक (र पछि अधिक चाखलाग्दो) निर्णयहरू गरेर अपेक्षालाई अस्वीकार गर्नुहोस्। यी डरलाग्दो स्टिरियोटाइपहरूलाई अँगाल्ने र अस्वीकार गर्ने गाह्रो कार्यलाई दिईएको खण्डमा, टोलीले (जुन त्यस समयमा धेरै अभिलेखिक प्रतिभाहरू समावेश गर्दथ्यो) अझ गम्भीर क्षणहरूको साथ एक अचम्मको काम गर्दछ - श्रोताहरूलाई प्रशंसनीय हास्यसहित।




जे होस्, द क्याबिन इन द वुड्स केवल यसैले मात्र फरक छ किनकि यसले विशिष्ट डरावनी आर्चियाटिप्सको चलाखीपूर्ण संस्करणहरू समावेश गर्दछ, फिल्मको ओभर-आर्किंग आधार गेम परिवर्तनकर्ता हो, र फिल्म प्रगति हुँदै जाँदा यसले विधाको ढाँचा बिच्छेद गर्दछ - जसले अन्तिम कार्य गर्दछ। वास्तवमै रमाईलो खोजहरु हो। जहाँ अन्य फिल्म निर्माताहरूले प्रोजेक्टलाई बहु-विस्तारित फ्रान्चाइजीको पहिलो भागको रूपमा स्थापित गर्न को लागी प्रयास गर्न सक्दछन्, भेडन र गोडार्डले केही पनि पछाडि पार्दैन - जबसम्म उनीहरू दर्शकहरूलाई द वुड्स ब्रह्माण्डको केबिनमा देख्न सकिने सबै कुरा नदेखाए सम्म तहसम्म तह खसाउँदछन्। । पौराणिक कथा, हरर, ​​वा कमेडीको प्रायः प्रत्येक आवर्ती टुक्राले अन्ततः पूर्ण घेरा अँगाल्छ - फिल्म दर्शकहरूलाई ठोस रिटर्न प्रदान गर्दै जसले आफूलाई फिल्मको जंगली (वा बेतुका) अझै सन्तोषजनक सेटिंग्समा लक गर्न सक्दछ।


जबकि फिल्मले यसमा धेरै रोचक घुमाउने काम गर्दछ, जुन द क्याबिन इन द वुड्सको “डरलाग्दो” विधाका केही घातक कठिनाइहरूको साथ भारी हुन सक्छ। त्यहाँ धेरै तनावपूर्ण क्षणहरू छन्, तर सतह-स्तर डरा परिचित छन् (र सजीलो प्रत्याशित) दर्शकहरूमा धेरैले। यसले सुरूमा अल्छी सेट डिजाइन समावेश गर्न सक्दछ, तर जसरी कथाले खेल्दछ, यो स्पष्ट छ कि यो गोडार्ड र वेडनले जानाजानी गरेको निर्णय थियो - समग्र कथानकको सफलता (र तर्क) लाई निम्त्यायो।


अन्तमा, द वुड्स इन द वुड्स एक आश्चर्यजनक रमाईलो प्रयास हो जुन काम गर्दछ किनकि यसले एक बौद्धिक सन्तुलन सिर्जना गर्दछ - दर्शकको अपेक्षाहरू र डरावनीको विधाको ज्ञानलाई अँगाल्ने र अस्वीकार गर्ने। सेट-अप भाषा-देखि-अनुहार दृष्टिकोणको साथ गरिन्छ, तर सीधा अनुहारको साथ प्रस्तुत हुन्छ, जुन सीधा स्लाशर चलचित्र वा "ग्रेनाई" र गम्भीर डरावना महोत्सव (जस्तै डिसेन्ट वा छात्रावास)। यद्यपि अन्तिम उत्पादनले प्रेरणादायक फिल्महरूलाई श्रद्धाञ्जलि तिर्ने प्रबन्ध मिलाउँछ, डरलाग्दा विधाको प्रायः स्थिर स्थिति मनोरञ्जन गर्दा एकैचोटि केही ताजा आश्चर्यकर्महरू प्रदान गर्दछ। जो कोही अलि अविश्वास निलम्बन गर्न र फिल्मको तर्कमा धेरै समात्न तयार छैन सायद रमाईलो र सार्थक अनुभवको लागि तयार छ। धेरैका लागि,


यदि तपाईंले फिल्म देख्नु भएको छ र चलचित्रका विवरणहरू छलफल गर्न चाहानुहुन्छ जसले उनीहरूलाई खराब नगर्ने चिन्ता नगरीकन अहिले सम्म हेरेका छैनन् भने कृपया वार्तालापको लागि द वुड्स स्पोइलरको केबिन भ्रमण गर्नुहोस्!



"गोप्य सिपाहीहरू" आफैंले मान्यता प्राप्त युद्ध फिल्म विधाका "प्रकारहरू" भन्दा टाढा विकसित गर्दैनन् (जोकर, परिवार जो मानिस पछाडि युद्ध छोड्न सक्दैनन्, आदि), तर १,-घण्टा फाइदाजनक छ यदि यो हो भने एक चरित्र अभिनेता जीवनमा ल्याउन प्रतिभाशाली रोस्टर छ। प्राथमिक अभिनेताहरू। अफिस फिट जोन क्रासिन्स्कीले आफ्नो १-घण्टाको प्रदर्शनका लागि अतिरिक्त मांसपेशि हासिल गरिसकेका छन्, यद्यपि यहाँ उनको आफ्नै नाटकीय अभिनय कौशल र स्क्रिन क्यारिज्मा दिइन्छ। त्यस्तै, उल्लेखनीय पात्रहरू: जेम्स ब्याज डेल (आइरन म्यान 3), पाब्लो श्रेइबर (ओरेन्ज नयाँ कालो हो), डोमिनिक फुमुसा (सिस्टर ज्याकी), म्याक्स मार्टिनी (प्रशान्त) र डेभिड डेन्मान (भूतपूर्व क्र्यासिन्की अफिस लागत) ले राम्रो काम गर्छन - टोबी स्टीफन्स (ब्ल्याक सेलहरू) जस्ता बाँकी रहेको अनुबन्धित सुरक्षा टोलीमा मानवतालाई भर्ती गर्दै सानो भूमिकामा ग्लेन "बब"


दुर्भाग्यवस, डेभिड कन्स्टाबिल (कम शीतकालीन दिन, सूट) ले केवल सीआईए नायक "बॉब" लाई महिमित (र अभिव्यक्त गरिएको) अवरोध माथि उठाउन सक्छ जुन "गोप्य सैनिक" लाई १ 13 घण्टामा दिन बचत गर्नबाट रोक्छ। ; फिल्ममा अरू सीआईए सदस्यहरूलाई पनि त्यस्तै हुन्छ, जसलाई अलेक्सिया बार्लिर (द मिशनरीहरू) र फ्रेडी स्ट्रोमा (पिच पर्फेक्ट) जस्ता व्यक्तिहरूले खेलेका छन्। यस फिल्मले अधिकांश आदिवासी लिबियालीहरूको चित्रण गरेको छ - ती आतंकी, “गुप्त सेनाका सहयोगी” वा क्रसफायरमा आएका बासिन्दाहरूलाई पनि - सर्वसम्मत कट्टरपन्थीका रूपमा, पेम्यान मोआडी (ए डिवोर्स) ले उनको वरिपरि रक्तपात सुरु गर्न दृढ र सहानुभूतिपूर्वक कार्य गर्दछ।




१ 13 घण्टामा एक सुस्त र प्रभावकारी कार्य / थ्रिलर तत्व छ, तर माइकल बेको निर्देशकको दृष्टिकोणलाई सूजिएको र ओभरब्लोन गरिएको छ। निस्सन्देह यो फिल्मले २०१२ मा लिबियामा भएको आतंकवादी हमलाका घटनाहरू र यसको राजनीतिक सन्देश (वा यसको अभाव) को अर्थ कसरी चित्रण गर्दछ भन्ने बारेमा बहस चल्नेछ, तर यसको बहस गर्ने मानिसहरूसँग यससँग अझ धेरै सम्बन्ध छ - केही पनि होइन। फिल्म आफैंले वास्तवमा थिम प्रस्ताव गर्दछ। वास्तवमा, १ hours घण्टा बेको सब भन्दा भर्खरका कामहरू भन्दा अधिक परिपक्व हुन्छ, किनकी मानक यति कम सेट गरिएको छ; यसैले केही फिल्म निर्माताहरूले १ hours घण्टा रमाइलो र सैन्य संघर्षको गम्भीर चित्रणको सराहना गर्नेछन्, अरूले आशा गरे कि फिल्मको विषयवस्तुले यो दिमागुंग एक्शन फिल्म मनोरन्जन भन्दा माथि उचाल्छ, यो निराश हुने सम्भावना छ।


यद्यपि, काई दबाब छैन। हाम्रो परिचयले देखाउँछ कि ऊ आफैंमा एक उत्तम र पद्धतिगत चरित्र हो (ऊ भियतनामी पशु चिकित्सक हो) र, खतराको बाबजुद पनि, आफ्नी श्रीमतीसँग पैसा राख्ने निर्णय गर्छ।


सामान्यतया, फिल्म तीन कथाहरूसँग मिल्दछ: मोस, शेरिफ बेल र एन्टोन। मोस पैसाको साथ भाग्ने वा एन्टोनले पत्ता लगाउने बारेमा यी पात्रहरूलाई चिन्ने भन्दा कम हो। वास्तवमा यो फिल्मको मुख्य आकर्षण हो, र कथा (एबीसी हराएको टिभी श्रृ series्खलाको डिफेन्डरहरू जस्तै) केवल पात्रहरूलाई समर्थन गर्दछ, न कि अन्य तरिकामा। यद्यपि यो शो भन्दा यहाँ राम्रो काम गर्दछ।


शुरुदेखि नै मैले कुएन भाइहरूको सीपको कदर गरें, किनकि यो फिल्मको सब भन्दा ढिलो चलचित्र हो जुन मैले कहिल्यै याद गर्न सक्दिन, जबकि एकै समयमा कम बोरिंग पनि गरेन। एक चलाख चाल, यो छ।


चलचित्र एकदम हिंसात्मक छ, कहिलेकाँहि अचम्मको कुरा, एन्टोनले कम्तीमा एउटा पीडितलाई IMHO मा जेम्स बान्डको लागि योग्यको रूपमा पठाएको छ।


यदि त्यहाँ मैले मन नपरेको कुरा हो भने यो औषधी सम्बन्धी अपराधप्रति फिल्मको मूलतः द्वेषयुक्त मनोवृत्ति हो (हुनसक्छ यो यथार्थपरक थियो?), जुन अन्तमा एकदम बिग्रिएको जस्तो देखिन्थ्यो, र यो तथ्य अचानक अचानक रोकिन्छ भन्ने तथ्यलाई पनि। के बिना परम्परागत रूपमा यसलाई "पूर्णता" भन्ने हुन्छ। जब क्रेडिट अचानक देखा पर्‍यो, त्यहाँ श्रोताहरूबाट एक श्रव्य विलाप भयो।




अर्कोतर्फ, मैले गन्तव्य सन्तोषजनक नभए पनि, यात्रा आफै यसको लागि लायक थियो।


परम्परागत Coen हास्य यहाँ र त्यहाँ छरपस्ट थियो, र अभिनय शानदार थियो: टोमी ली जोन्स सामान्य भन्दा पनि आफ्नो भित्री काउबॉय छोड्नुहोस्, र जोश Brolin एक साधारण मान्छे र एक पशुचिकित्साको बीच मा रेखा पार गर्नुभयो, मा आफ्नो अनुभव मा रेखाचित्र। लडाई। Javier Bardem डरलाग्दो र धेरै कम कुञ्जी पागल थियो।


यद्यपि फिल्ममा वुडी ह्यारेलसनको समावेशले उनलाई प्रायः हटायो। उहाँ यसमा लामो समयको लागि हुनुहुन्न र प्रायः उहाँ फिल्ममा हुनुहुन्छ जस्तो देखिन्छ किनभने कोएनले भाइहरूसँग मित्रता गाँसेको छ र उनीहरूले उनलाई थोरै भाग लेख्ने निर्णय गरे


"ओल्ड मेनको लागि कुनै देश छैन" कुराकानी पछि हेरे पनि महान छ: धेरै ऐतिहासिक बिन्दुहरूको पूर्ण जवाफ दिँदैन, र तपाईं आफ्ना साथीहरूसँग फिल्मको केहि पक्षहरूमा वास्तवमै के भयो भनेर छलफल गर्न सक्नुहुन्छ।


यदि तपाईं फारगो र रगत साधारण जस्तो कोएन भाइहरूका पहिलेका प्रयासहरूको प्रशंसक हुनुहुन्छ भने, तपाईं वास्तवमै यसको आनन्द लिनुहुनेछ। र यदि तपाईंलाई पहिले नै यी कुरा थाहा छैन भने, तपाईं तिनीहरूको फिल्म निर्माण शैलीको परिचयको रूपमा हेर्न सक्नुहुन्छ।


त्यस पछि, कथा परिचित हुनै पर्दछ: संसार टकराउँछ र गोलीहरू उडेर जान्छ किनकि थकित हत्याराले प्रेम र मुक्ति पाउन खोज्छ।


अमेरिकी एक द्रुत गती फिल्म होइन, र धेरै जसोमा त्यहाँ कुनै तनाव वा तनाव छ। फिल्मलाई वर्णन गर्नको लागि उत्तम शब्दहरू "चिन्तन" वा "ध्यान" हुनेछन्, यद्यपि उनीहरूले पालनपोषण गर्ने र / वा ध्यान गर्ने विषय अहिले यति पारंपरिक छ (साधारण ठाउँ पनि) कि त्यहाँ वास्तवमै सोच्ने ठाउँ छैन। निर्देशक एन्टोन कर्बिजनको वास्तविक शक्ति दृश्य सौंदर्यशास्त्र हो, र अमेरिकीले त्यो शक्तिमा निश्चित भूमिका खेल्दछ। यस फिल्ममा धेरै शटहरू छन् जुन इटालियन पर्यटक विज्ञापनहरूको लागि उपयुक्त हुनेछन्, र अझ धेरै शटहरू जसले स्थिर कलाको उत्कृष्ट भागको रूपमा प्रयोग गर्दछन्। कर्बिजनले आफ्नो रेकर्डि .लाई प्रभावशाली स्थानिक चेतनाका साथ फ्रेम गर्दछन्, त्यसैले चरित्रलाई पुरानो विश्व वास्तुकलाको मोड र घुमाउरो बिरुद्द बिरुवा रोपण गरिन्छ जुन उत्तम पेशेवर फोटोग्राफरहरूलाई पनि प्रभाव पार्छ।


जे होस्, एक पटक तपाईले फिल्म कस्तो सुन्दर हुनुहुन्छ भनेर बुझ्नुभयो भने, तपाई केहि हुँदैछ भनेर चिन्ता गर्न सक्नुहुन्छ - र तपाई यहाँ समस्यामा पर्नुहुनेछ। मूलतः ढिलो गति भएको र अमेरिकाबाट आएका भारी-दृश्य दृश्यहरूको स collection्ग्रह, धेरै जसो क्लोनीको अनुहारको नजिक-अप जुन प्रतिबन्धित "यातना दिईएको आत्मा" अभिव्यक्तिहरूको स्पेक्ट्रमको माध्यमबाट जान्छ, वा शरीरको मांसपेशी पूर्णतामा काटिएको फराकिलो शटहरू। यस भूमिकाका लागि। जब तपाईं सोच्नुहुन्छ कि फिल्म अचानक उच्च गतिमा स्विच गर्न सक्दछ, यसले केवल यसको सेगिंग टेम्पोलाई रोक्दछ र (शाब्दिक) अर्को दृश्यमा फेड हुन्छ। जब कार्य हुन्छ, यो धेरै चाँडै समाप्त हुन्छ, धेरै यथार्थपरक रूपमा प्रस्तुत हुन्छ, र मेलोड्रामाको उपद्रव बिना धेरै नै अवमूल्यन रहन्छ - केही दर्शकहरूले यसलाई सबै "कार्य" को रूपमा देख्दैनन्। समग्रमा, म भन्छु




सुन्दर दृश्यका अतिरिक्त, केहि राम्रा र प्रतिभाशाली विदेशी अभिनेत्रीहरू पनि हातमा छन् (कम्तिमा हामी मान्छेहरू)। भिओलान्टे प्लासिदो एकदमै ग्लैमरस छ, क्लेरा, एक उत्साही वेश्या, सुनौलो मनको छ - यद्यपि उनले फिल्मको दौरानमा देखाइने भव्य छालाले उनलाई धेरै गाह्रो बनाएको छ। थेक्ला रउटेन (जसले हराएको प्रसिद्ध एपिसोडमा सेक्सी कात्रो पनि खेलेकी थिइन्) एउटी महिला जत्तिकै मोहित छिन् जसले कुनै पनि समयमा एडवर्डको कपडा वा टाउको च्यातिदिन सक्दछन्। जब महिलाहरू पर्दामा छैनन्, क्लोनीले पादरी पाओलो बोनासेलीको चरित्रलाई भेटेको दृश्यले नैतिकता, पाप, र प्रेम जस्ता विषयहरूमा प्रतिबिम्बित गर्दै अन्तरदृष्टि र चाखलाग्दो हुन कोशिस गर्दछ - तर फेरि, हामीले यसमा यस्तै केही देख्यौं। धेरै अन्य हिटम्यान चलचित्रहरू। यो फिल्मबाट विचलित हुँदैन, तर न त यसले वास्तवमै यसलाई बढाउँदछ - जस्तो क्लोनीको चरित्र, हामी,


अन्तमा, अमेरिकी फिल्म एक चलचित्र हो जुन सिनेमा सिनेमामा मात्र देख्न सकिन्छ यदि तपाईले विशेष गरी सिनेमाको कलात्मक संवेदनशीलतालाई प्रेम गर्नुहुन्छ (जुन म गर्छु, त्यसैले तीन तारा)। यदि तपाईले आशा गरिरहनु भएको छ कि केहि ले तपाईको रगत पम्प गर्दैछ भने, तपाई बरु लामो लड्की लाग्न सक्नुहुन्छ।


ढाँचाले प्रक्रियामा केहि थप गर्दैन - सम्भवतः बजेटमा फिल्म निर्माताहरूका लागि धेरै पैसा बचत गर्ने बाहेक सम्भवतः इको र यसको उन्नत विदेशी प्रविधि प्रयोग गर्न भिजुअल प्रभावहरूमा लगानी गर्न सकिन्छ। इको र यसको हार्डवेयर (र फिल्मको कार्य अनुक्रम) बनाउनका लागि आवश्यक प्रभावहरू राम्रो छन् - तर फेरि, त्यहाँ निराशाको भावना आउँदछ जुन डक, धमिलो, कन्फ्युज, वा खराब फ्यामेली फोटोहरूको हरेक फ्याक्स एमेच्योर शटको साथ आउँदछ। अधिक नियन्त्रण र स्थिर प्रदर्शनमा यी रमाईलो र इमर्सिभ क्षणहरू जाँच गर्नुहोस्। ढाँचाको दृश्य सीमितताहरूको बावजुद, यात्रा र साहसिक फिल्मका धेरैका लागि जीवन्त र स्पष्ट छन् (केहीले अगाडि र अगाडि तानिन्छ) - र यी सबैमा वास्तविक भावनात्मक भार छ, सह-कास्टको लागि ठूलो अंश धन्यवाद। युवा प्रतिभा को।


ब्रायन ‘एस्ट्रो’ ब्रैडली (अमेरिकन एक्स द फ्याक्टरको युवा रैपर) ले “शहरी युवा” कार्टुन र “टक” को एक व्यापक-व्यापक र विश्वासयोग्य संस्करण बीचको धेरै जसो फिल्म हान्छ। अन्ततः तथापि, उक्त युवाले भावना र उपद्रवका केही अप्रत्याशित आयामहरू प्रकट गर्दछ जसले टकलाई कष्टकर घमण्डबाट बचाउँदछ र समूहमा सबैभन्दा संवेदनशील र कमजोर बच्चाको रूपमा छुटकारा दिन्छ। Teo Halm अलेक्स जत्तिकै राम्रो छ, शीतल र संयोजित लिबासको साथ कि उहाँ बिस्तारै बिच्छेद गर्नुहुन्छ (सावधानीपूर्वक नियन्त्रणको साथ) आफ्नो मुटु र क्रोधित जवान फोस्टर बच्चा प्रकट गर्न। एलेक्स एक हुन् जसले फिल्मको भावनात्मक लाइनहरू इकोसँगको सम्बन्धको माध्यमबाट बोकेका छन्, र हेल्मले आफ्नो मानवीय तारामा सन्तुलनमा रहँदा यसलाई राम्रोसँग तान्दछन्।







ठीक छ, म J-Lo को एक धेरै fucked; अब हामी भिन्सेन्ट डि ओनोफ्रियोमा जान्छौं। भिन्सेन्ट, भिन्सेन्ट, भिन्सेन्ट ... एट टु, भिन्सेन्ट? जब देखि मैले पहिलो पटक पूर्ण मेटल ज्याकेटमा पाइलको निजी प्रदर्शन देखेको थिएँ, उनी मेरो मनपर्ने अभिनेता थिए, तर म यो फिट पाउनको लागि विश्वमा के थियो जान्न चाहान्छु। (दोस्रो विचारमा, म जान्न चाहन्न।) मलाई लाग्छ कि यो तर्क गर्न सकिन्छ कि स्टारघरको भूमिकाले उनलाई चुनौती दिएको थियो र उसलाई आफ्नो अभिनय कौशल विस्तार गर्न अनुमति दियो, तर हेमलेटले गरे। उनको जस्तै क्यारियरको साथ लामो र उत्कृष्ट उहाँसँग के उनले सेलबाट राम्रो कुनै कुरा रोज्न सकेन? र भिन्स भोन ... तपाईंलाई थाहा छ, यसका बारे सोच्नुहोस्, उसको करियर लोपेजको क्यारियरमा केही समानता देखाउँदछ। उनले स्विन्जरमा प्रीमियर राखेका थिए र त्यसपछि उहाँसँग लस्ट वर्ल्डमा आए। यो स्मार्ट चाल हो, तर पछि स्वर्गमा माटोको कबूतर र साइकोको मध्यम कार्य थियो। के? मलाई गलत नसम्झिनुहोस; भिन्स भौं एक प्रतिभाशाली अभिनेता हो, तर सेललाई तपाईले चिन्नुहुन्न। हुनसक्छ उनले बोलाए।


तलको रेखा यो हो कि यस फिल्मले एक गहन स्क्रिप्ट, एक अस्पष्ट नेतृत्व अभिनेत्री, र एक दिशाबाट पीडित थियो जुन उदारतासाथ कमजोर र भ्रामक हुन सक्छ। यदि तपाईं आश्चर्यजनक दृश्यहरू मनपराउँनुहुन्छ जुन उनीहरूसँग आवाश्यक कहानी बिना नै जान्छ भने, पपकर्नको झोला र तपाईंको मनपर्ने दुई लिटर लिटर लिनुहोस् र रमाउनुहोस्। तर यदि तपाईंलाई कडा अभिनय प्रदर्शन र सक्षम व्यवस्थापनको साथ एक बुद्धिमान, सुसंगत कथा चाहिएको छ भने, त्यसपछि सेल तपाईंको लागि फिल्म होईन।

प्रख्यात हभार्ड प्रोफेसर र प्रतीकात्मक रोबर्ट लाँग्डन (टम ह्यान्क्स) आफूलाई इटालीको फ्लोरेन्सको एउटा अस्पतालमा भेट्न उठे। ऊ एकदम गडबड महसुस गर्छ, टाउकोको रहस्यमय चोट लागेको छ, र विगतका केही घटनाहरू सम्झन सक्दैन। ला Langडोनको डाक्टर भन्दा पहिले, सिएना ब्रूक्स (फेलीसिटी जोन्स) रोबर्टलाई उनी अस्पतालमा आइपुग्दा उसको अवस्था भएको कुरा बताउन सक्छिन्, (एक सम्भवतः) पुलिस अफिसरले ला Langडनलाई मार्ने कोसिस गरे। सिएनाको सहयोगमा, दम्पती मारिनबाट जोगिन र पछिल्लो अपार्टमेन्टमा शरण लिन्छन्।






अस्थायी रूपमा सुरक्षित ल्या Lang्डनले अहिलेको अवस्थाको बाबजुद उनलाई के भयो भनेर सँगै राख्न सक्दो प्रयास गरिरहेका छन। ऊ आफ्नो सामानहरू मार्फत जान्छ र डेन्टे इन्फर्नोमा आधारित स्यान्ड्रो बोटिसेल्लीको नर्कको नक्सा चित्रण गर्ने फराडे पॉइन्टर फेला पार्छ, र यसले अरबौं पागल (बेन फोस्टर) को घातक सल्लाहसँग सम्बन्धित जस्तो देखिन्छ। मानवताको अधिक जनसंख्या समस्याहरू कसरी समाधान गर्ने। यो ल्या Lang्डन र सिएनाको काम हो कि हामी पदचिन्ह पछ्याउँदछौं र कहाँ जान्छन् भन्ने आशामा - त्यसो गर्दा उनीहरूले एउटा भयानक, विश्व-विनाशकारी घटना हुनबाट रोक्न सक्दछन् भन्ने आशामा।


सन् २००० को दशकमा डेन ब्राउनको उपन्यास उपन्यासहरू जीबिटिजिस्टको अंश बनिसके पछि ला Lang्गडन ठूलो स्क्रिनमा उत्रिनु अपरिहार्य थियो - रन होवार्ड र टम ह्यान्क्सको नेतृत्वमा उनले दा भिन्सी कोडमा दा भिन्सी कोडमा खेलेको थियो। २०० 2006 मा, र दोस्रो पटक, २०० film को फिल्म एन्जल र डेमन्समा। होवार्ड र ह्याks्क्सको तेस्रो ल्याd्डन फिल्म, इन्फर्नो, ब्राउनको चौथो ल्याdडन उपन्यासमा आधारित, अन्तिम ला Lang्गडन साहसिक कार्यको सात बर्ष पछि आइपुग्छ - र वर्तमान सिनेमाई परिदृश्यमा समय पछि पनि त्यस्तै महसुस गर्दछ। हankकका फ्यानहरू, जसले प्रख्यात "प्रतीकात्मक" चरित्र लिन्छन्, उनको फिर्ताको कदर गर्दछन्, तर - तर जैक रेचरले भर्खरै रिलीज गरिएको नाटकीय रिलीजसँग मिल्दोजुल्दो छ: नेभार गो फिन्ड इन्फर्नो स्टकको सिक्वेल हो, र अनावश्यक प्रयास भन्दा अलि बढी।




स्क्रिन-रूपान्तरित डेभिड कोपे (जो एन्जल र डेमन्सका लागि पटकथा लेखक पनि थिए), इन्फर्नोले अहिलेको रोबर्ट लांग्डन कथन ट्राफियां प्रस्तुत गरेको छ - अविश्वासको गम्भीर निलम्बनमा आधारित एउटा गोप्य रहस्य सहित, र ल्या Langडोनको महिला विस्तार छ जसको मुख्य उद्देश्य भनेको उसलाई कसैलाई फिल्मको कथाको व्याख्या गर्न र ऐतिहासिक कलात्मक / सांस्कृतिक तथ्यहरू रोक्नको लागि प्रदान गर्नु हो। इन्फर्नोले कथाको सुरुदेखि नै हान्डान्डनलाई भ्रममा पार्ने लक्ष्य राखेको छ (उसको रहस्यमय अवस्थालाई भूलभुलैयामा हेर्नुहोस्), तर ड्यान ब्राउनको सुत्रको यो "मोड" ले लाdडन चरित्रलाई अझ गहिराइ वा नयाँ प्रकाशमा ल्याउन अनुमति दिँदैन। फिल्मको दोस्रो भागमा, एउटा प्यासेज बुनेको छ जसमा ल्या Lang्डनको भूतका पात्रहरू समावेश गरिएका छन्। यहाँ एक ठूलो तर यस्तै प्रयोग छ,


होवार्ड, एक निर्देशकको रूपमा, यी दान ब्राउन फिल्म अनुकूलनहरूसँग गतिको अनुभूति कसरी कायम गर्ने भन्ने बारे राम्रोसँग समझ भएको देखिन्छ - अर्थात् इन्फर्नो निष्पक्ष गतिमा छ र सामान्यतया अगाडि बढ्नको लागि सक्षम छ, अधिक लामो समय सम्म यसमा रहनुको सट्टा। । मात्र विकास, मोड, वा रोटेशन योजना राख्छ (जुन राम्रो छ - किनकि धेरै जसो ट्विस्टहरू अधिक टेलिग्राफ्ड हुन्)। इन्फर्नो सेट स्थानहरूको लागि सेट स्थानहरूमा वा फुट-चेसहरूको श्रृ series्खलामा कम सफल हुन्छ, जस्तै इटाली र टर्कीमा, जहाँ यो साइटमा चित्रित गरिएको थियो। भिजुअल रूपले, त्यहाँ "आश्चर्यका श्रृ series्खलाहरू" मा आश्चर्यजनक पलहरू छन् जब ला Lang्गडनलाई नरकको कलाले चित्रण गरेको तस्बिरको फ्ल्याशबाट भुनिएको थियो, यद्यपि यी दृश्यहरू सम्पादनयोग्य र रमाईलो पनि छैनन्। जसले धेरै जसो फिल्मलाई कभर गर्दछ,


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

हरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनी

  गडबडको बिचमा फँसिएका अभिनेताहरूले यस खाली खाली उत्पादनको साथ राम्रो काम गर्छन् - तर अन्त्यमा, यो खालीपन देखिन्छ। टेलिभिजन दिग्गजहरू जस्तै कुक (बेट्स मोटेल), स्मिथ (बिग प्रेम), कागसफ (एक अमेरिकी किशोरीको गोप्य जीवन) र हेनिंग (किशोर वुल्फ) सबैले आफूलाई प्रमाणित गरे जब उनीहरूले अझ राम्रो सामग्री पाए - तर यी प्रदर्शनहरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनीहरूले वार्ता पनि भन्छन्, यदि उनीहरूलाई थाँहा छ कि उनीहरू यो जान्दछन्। केवल आना कोटो (EQUIPPED) को सापेक्ष धोखेबाजको आफ्नो गुंडा विद्रोही बहिनी चरित्रमा नजर राख्नको लागि आगो छ; बाँकी मुख्य पात्रहरू मूलत: डरावनी फिल्महरूको शिकार किशोरहरूको सामान्य संग्रह हो। Uiउजा अभिनेत्री लिन शाई (त्यहाँ केहि चीज मैरी, कपटी) बाट हान्दै छिन् जसले फिल्मको हराएको सम्भावनालाई पुनर्स्थापित गर्ने मजाको अंशको लागि उनको लेट डेब्यू गर्नेछिन्। (जबसम्म यो बेवकूफ तालिका देखा पर्दैन) स्क्रिप्टले संकलन गर्न सक्ने सबैभन्दा खराब संवाद (र यस अवस्थामा यसले केही भन्छ)। फिल्मका प्रशंसकहरूले शुरूदेखि नै Ouija बोर्ड फिल्म के हुन सक्छ भन्ने बारे सोच्दै आएका थिए - र अन्त

स्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फि

हीरोआकी समुरा ​​द्वारा लेखिएको जापानी मa्गा श्रृंखलाको अनुकूलनको साथसाथै (१ 199 199 199 मा पहिलो पटक रिलीज गरियो), अमर ब्लेड ताकाशी मइकेको १०० औं फिल्म हो। जैसा कि ऑडिशन, इची द किलर, र १ Ass एसासिन्स जस्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फिल्म निर्माताहरूको अपेक्षा गरिन्छ, अमर ब्लेड शैलीमा कहानी कथनमा अत्यन्त हिंसात्मक र स्टाइलिश अभ्यास हो; जसले पूर्वी र पश्चिमी कमिक्समा सामान्यतया पाइने उष्णकटिबंधीयको साथ समुराई विधाको पुरातन वस्तुलाई भ्रमित गर्दछ। अन्तिम फिल्मको नतीजाले माइकलाई उत्तम प्रतिनिधित्व गर्दैन, तर यसले यो प्रमाणित गर्दछ कि अत्यन्त प्रशस्त कथाकार अझै एक चरण हराउछ। अमर ब्लेडको छुटकाराको कथाको खोजीमा कुनै गहिराइ छैन, तर यसले मिकको कुशल हातहरूमा राम्रो (र धेरै रक्तपातपूर्ण) कस्तूरी रमाइलो प्रदान गर्दछ। मानजी (टाकुया किमुरा) एक कुख्यात समुराई हो जसलाई सबै घाउहरू निको पार्ने श्राप दिन सकिन्छ - यान्जुकिनी (Yôko Yamamoto) भनेर चिनिने एक पुरातन जीवको पछि अनि अमरत्व गर्दै, एक पौराणिक लडाई पछि यो लगभग मानजीको जीवनको लागत हो। करिब पचास बर्ष पछि, रन्न असानो (हाना सुगिसकी) नाम गरेक

परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्ल

पर्लको सुरक्षा मूल्या assessment्कनको एक हिस्सा गर्दा, जुन साइटमा हुन्छ, केही गगनचुम्बी बिग्रन्छ र विलले यसलाई ज्वलन्त पत्ता लगाउँदछ। यद्यपि भवनले आगो नियन्त्रण गर्न सुरक्षा उपायहरू प्रस्तुत गर्दछ, त्यहाँ एक समस्या छ जुन आगो फैलिने क्रममा छ, र विलको परिवार खतरा भन्दा केही माथि मात्र छ जब उसले सुरू गर्छ। मामलाहरू अझ गाह्रो बनाउनको लागि, पर्ल फायरको ढाँचाभित्र योजना बनाईनुपर्दछ र ह theक Kong पुलिसलाई त्याग्न जरुरी छ यदि उनी आफ्नो परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्लमा पस्छ भने, उनको परिवारलाई आगोको रेखा माथि फेला पार्छ, र जलेको भवनबाट उनीहरूलाई बचाउँछ - र यो गर्न सक्षम छैन कि यो स्पष्ट छैन। गगनचुम्बी भवनको अवधारणा एकदम चाखलाग्दो छ, र यसले विश्वको सब भन्दा अग्लो भवनमा यो कार्य थ्रिलर स्थापित गर्दछ - एउटा भवन जसमा त्यहाँका बासिन्दाहरूलाई आवश्यक पर्ने सबै कुरा हुन्छ पार्क र स्वास्थ्य केन्द्रदेखि चलचित्र थिएटर र शपिंग मल्लसम्म। र टेक्नोलोजीको आधुनिक आश्चर्यको रूपमा हुनुपर्ने कुरालाई रिन्च फाल्नु भनेको फि