Przejdź do głównej zawartości

तिहरूको हिसाबमा फिल्म मूल भन्दा अलि



उनी बिहान नहुँउँछिन् जब सानी केटी अर्को कोठाको ढोकामा भोकाउँछिन्, र त्यो फल लूपको लागि होईन। ऊ आफ्नो घरबाट भाग्न सफल हुन्छ, र बिहान सबेरै युद्ध क्षेत्रको जस्तो देखिने शान्त उपनगरी इलाकामा के थियो। ऊ कारबाट जान्छ र हिंड्दा धेरै अराजकता देख्छ।


अन्ततः, उनले एक पुलिस (Ving Rhames, जसको कामको म जे पनि रमाईलो) र अर्को सानो समूह जो चलिरहेको छ जडान गर्दछ। अन्य सडकहरू छोडेर, उनीहरूले मलमा जाने निर्णय गरे। मलमा एक पटक, पात्रहरू र परिस्थितिहरूको हिसाबमा फिल्म मूल भन्दा अलिक फरक हुन्छ ... र मैले भन्नु पर्छ कि यसले चारजना भन्दा बढी मानिसहरूले मलमा लुक्ने बारेमा सोच्नको लागि अर्थपूर्ण बनाउँदछ।


उनीहरूले यस सुविधालाई सुरक्षित गर्नुपर्नेछ र अन्ततः उनीहरूले आफ्नो बाँकी जीवन (जुन उनीहरूले खानेकुरा खाए पछि हुने खालका हुन्छन्) पत्ता लगाउन खोज्नेछन्। त्यहाँ एक अतिरिक्त चरित्र छ जो हतियारको पसल पार्किंग माथि छ र जससँग तिनीहरू केवल हस्तलेखन संकेतहरू र दूरबीनहरू प्रयोग गरेर मैत्री बनाउँछन्।


यसैले त्यहाँ अन्तर्विवादहरू छन् जुन तनाव र परिस्थितिको पीडितबाट उत्पन्न भएका छन्, यद्यपि रोमेरोको संस्करणमा भन्दा धेरै पात्रहरू छन्। एक जवान गर्भवती महिला र उनको बच्चाको बुबा (ER’s Mekhi Phifer), र Jake Weber द्वारा एक राम्रो प्रदर्शनको बारेमा रोचक विवरण छ, ती पात्रहरु मध्ये एक उनी पहिले देख्न सक्छिन् तर कहाँ सम्झन सकीन्।


निर्देशन र सम्पादन धेरै थकाइलाग्दो थिएन, र मैले देखेको सब भन्दा शैलीदार चीजहरू गोठबाट बारम्बार प्रक्षेपणहरू थिए जुन भुइँमा बिस्तारै शुरू भयो, तेस्रो पटक थकित भयो। प्रोपेन ट्याks्कमा संलग्न केही रमाइलो पनि थियो, जुन सम्भवतः त्यो कुरा हो जुन MTV को "Jackass" कार्यक्रममा गर्न सकिन्छ।


सबैमा, चिठ्ठीको "विस्फोटक टाउको, रगतको झिल्का, र हल्का तनावको कारणले, यो जाँच गर्न लायक छ यदि तपाईं यस्ता चीजहरूमा हुनुहुन्छ भने (जुन म दुर्घटनामा छु)।


पिटर क्विल्टरको "इन्द्रेणीको अन्त्य" बाट परिवर्तन गरिएको, टम एज (क्राउन) सत्यको नजिक जानका लागि स्रोत सामग्रीबाट विलक्षण तत्वहरूको साथ स्क्रिप्टप्ले बजाउँदछ। स्पष्ट रूपमा, स्वतन्त्रतालाई ध्यानमा राखिन्छ (विशेष गरी जब कार्यक्रमहरू निर्धारित हुन्छन्), तर फिल्म अन्यथा गारल्यान्डको व्यक्तिगत जीवनलाई सताउने व्यक्त गर्ने चित्रणमा एकदम प्रामाणिक छ। जुडीको बाल्यकालको सपना जस्ता प्रतिबिम्बहरू विशेष गरी कडा हुन्छन्, उनको हंसमुख युवाले पीआरको लागि एमजीएमको लागि कस्तो अनुहारको परीक्षण गर्‍यो, र मेयरलाई एक कन्ट्रोलिu दुरुपयोगकर्ताको रूपमा चित्रित गर्नुभयो जुन गोलीमा लत थियो र पुरुषहरूसँग उनको भावी सम्बन्ध विकास गर्‍यो। यी दृश्यहरू (जसमा मेयरको यौन व्यवहारको सन्दर्भ पनि समावेश छ, किनकि गारल्याण्डले संस्मरणमा प्रकाशित गरेन) भाग्य शोषणबाट बच्न,


दुर्भाग्यवस, त्यस पछाडि जुडीले शो ब्यापारको अन्धकार पक्षको बारेमा धेरै कुरा भन्नुपर्दैन, जुन अघिल्लो बायोग्राफीहरूले स्पष्ट रूपमा भनेन र गुनासाहरू सहित अधिक। उनको कथा अन्य चित्रकारहरु र / वा गायकको जीवनी भन्दा कम चित्रित संख्याबाट हो, तर समग्रमा, फिल्म केही पातलो छ र भिन्नता पत्ता लगाउन जुडी र उसको वरिपरिको मानिस बीचको सम्बन्धमा गहिरो खोजी गर्दैन। सैद्धान्तिकरुपमा, आफ्नो जीवनको छोटो अवधिको लागि शून्य गरेर, जुडिले गारल्यान्ड एक व्यक्तिको रूपमा को थिए भनेर ध्यान केन्द्रित गर्न अझ सक्षम हुनुपर्दछ। यद्यपि चालमा, ऊ अझै पनि आफ्नो विरासतमा अरू केहि भन्दा बढी चासो भएको समाप्त गर्दछ। यो सम्भवतः राम्रो समलि .्गी पुरुषहरू माझ एक आइकनको रूपमा देखा पर्दछ कि एक राम्रो मनसायले टुक्रा द्वारा चित्रण गरिएको छ। यो एक राम्रो इशारा हो,




जहाँ जुडी वास्तवमा जीवनमा आउँदछ, ती दृश्यहरू देखा पर्दछ जब गरल्यान्ड सिटी टक स्टेजमा प्रदर्शन गर्दछ। जेल्वेगरको अभिनय जस्तो (कहिलेकाँही अत्यधिक) भावपूर्ण होस्, क्षणहरू जब यो प्रदर्शनमा ध्वनिमा जोडिएको हुन्छ कम से कम व्यवस्थित कार्य मार्फत सेलिब्रेटीको छाप जस्तै हो (तर एकै समयमा एक प्रभाव) र वास्तवमा कम्पन कैप्चर गर्दछ। स्पष्ट रूप मा विलुप्त तर अझै जीवित पौराणिक कथा। समान श्रृंखला जहाँ रूपर्ट गोल्डको (ट्रु स्टोरी) दिशा र Ole Bratt's Birkeland (The Little Stranger) दिशा सबैभन्दा गतिशील र जीवन्त हुन्छ, Garland को अफ-स्टेज अस्तित्वको प्रदर्शनको विपरित। यो कुनै गोप्य कुरा छैन कि जेल्वेगर शिकागोमा आफ्नो कामको लागि धन्यवाद गाउन सक्छ, तर उसले वास्तवमै एक कदम गरेर चीजहरू माथि बढिरहेको छ, जसलाई धेरै गारल्याण्डमा छोड्न अनुमति दिइन्छ।


अन्तत: जुडी अन्य स bi्गीतको जीवनीको जस्तै पासोमा पर्दछ र चरित्र अनुसन्धानको रूपमा उनको गुणहरूको खर्चमा विषयको लिगेसी एम्बेड गर्न कडा परिश्रम गर्दछ। Zellweger को प्रदर्शन मा एक समान मुद्दा छ; यो अत्यन्त स्वाभाविक हो जब उसले गारल्यान्डको नक्कल गर्न खोज्दैन, बरु उसले आफ्नो आत्मामा (शाब्दिक) आफ्नै आवाजमा व्यक्त गर्दछ। र जेलवेगरलाई यो फिल्मको मौसमी आकर्षण जस्तो देखिन्थ्यो (एकेडेमीले फिल्महरू बनाउने मानिसका बारे फिल्महरू मन पराउँछन्), आफैमा गीत गाउनु केही मान्यताको लागि योग्य छ। जुडी आफैं उस्तै खालका पूजनीय जीवनी हुन्, उनको कमजोरीहरूको बाबजुद, र चमकदार इन्द्रेणी पछाडि लुकेका दुखद सत्यहरूको शक्तिशाली अनुस्मारक प्रदान गर्दछ।





टम ह्याks्क्स रोबर्ट ल्या Lang्डनको रूपमा आफ्नो कार्यभारमा फर्किन्छ र हार्वर्डका प्रोफेसर विश्व-बचत, पजल-सुल्झाउने काममा थोरै अतिरिक्त जादू थप गर्दछ - तर अझै पनि व्यक्तित्वको अभाव छ कि यसले अन्य फ्रान्चाइजीहरूबाट समान पात्रहरूको लागि बेन्जामिन गेट्सलाई नेशनलबाट हेर्न मजाको बनाउँदछ। विशेष रूपमा खजाना)। इन्फर्नो, सिएना ब्रूक्सको रूपमा, फेलीसिटी जोन्सलाई अघिल्लो ल्या Lang्डन एडभेन्चरमा उनको पूर्ववर्तीहरू भन्दा यहाँ प्रस्तुत गरिएको षड्यन्त्रमा अधिक सक्रिय (र प्रख्यात) खेलाडी बनाउन प्रयत्न गर्दछन्, जबकि उनलाई सही पृष्ठभूमिको अधिक दिँदै। ब्रुक्स अझै पनि एक एक्शन-प्याक्ड उपकरणको भन्दा बढी व्यक्ति हो जसको चरित्रलाई कथालाई निरन्तरता दिनको लागि आवश्यक पर्दछ, तर ओस्कार विजेता जोन्सको गल्तीको लागि धन्यवाद - जसले वास्तवमै धेरै खेल जस्तो खेल्ने खेल खेल्नेछ।


इन्फर्नोको समर्थकहरूले अन्तर्राष्ट्रिय अभिनय प्रतिभाको एक प्रभावशाली संग्रह समावेश गर्दछ - बेन फोस्टर (नरक वा उच्च पानी), फ्रान्सेली अभिनेता ओमर सि (जुरासिक वर्ल्ड) र डेनिस अभिनेत्री सिडसे बेबेट नउडसेन (वेस्टवर्ल्ड) - र ती कलाकारहरूले यहाँ तिनीहरू समातिएका छन् र चरित्र भूमिका खेल्छन् कि। उनीहरूलाई वास्तवमै उनीहरूको अभिनय मांसपेशीहरू बndन्ड गर्न अनुमति नदिनुहोस्। भारतीय अभिनेता (र सी जुरासिक वर्ल्ड कोस्टार), इरफान खान, वास्तवमै प्रक्रियाको लागि धेरै चाहिएको चाहना ल्याउँदछन्, एक छायादार निजी कम्पनीको टाउकोसँग खेल्दै जसको अनुहारको हास्य भावना र नैतिक अस्पष्ट स्थिति अनुसरण गर्न रोचक छ। खानको चरित्रले पनि रॉबर्ट ल्यान्डनको फिल्महरूमा सबैभन्दा ठूलो त्रुटिमा ध्यान खिच्छ: आत्म-सचेत हास्यको सामान्य अभाव र यसका लागि इच्छुकता




इन्फर्नोले प्रत्येक नयाँ प्रशंसकको लागि रोबर्ट ल्या Lang्डन फिल्म फ्रान्चाइजी प्राप्त गर्न सक्ने छैन - र यो यसलाई बनाउनको लागि लाग्ने प्रत्याशाको अधिक महत्त्व राख्दैन। आधुनिक संस्कृतिका पक्षहरू यहाँ प्रदर्शनमा छन् (आईफोन र क्यामेरा ड्रोन जस्ता आधुनिक टेक्नोकिनिक्सको आगमन), तर फिल्म धेरै हदसम्म देखिन्छ र अझ महत्त्वपूर्ण कुरा, २००० को दशकमा रिलीज भएको जस्तो महसुस गर्दछ। इन्फर्नोले डेन ब्राउनको सिर्जनाहरू पप सांस्कृतिक प्रभुत्वको ठाउँमा फिर्ता गर्न खोज्छ जुन त्यस पछि कब्जा गरिएको छ, सिनेमाई परिदृश्यमा जुन त्यस पछि सर्दै आएको छ। रोबर्ट ल्यांग्डन चरित्रको असामान्य प्रशंसकहरू (र ह्यान्क्सको चित्रण) यसै कारणले इन्फर्नोबाट बढी आकर्षण पाउन सक्छ, तर अन्य ल्या Langडन फ्यानहरूको हालसालका कार्यहरू सम्भवतः यादगार लाग्न सक्छ ... र चरित्र र उसको संसारको केही तत्वहरूको कारण निराश हुन सक्छ। परिवर्तन भयो, हालसालैका वर्षहरूमा हामीले उसलाई देख्यौं

सतावट: असम्भव - खराब राष्ट्रले सिन्डिकेटको साथ बिरालो र माउसको खेलमा समातिएका पौराणिक आईएमएफ एजेन्ट एथन हन्ट (टम क्रूज) फेला पारे: अन्तर्राष्ट्रिय आपराधिक स that्गठन जसले लामो समयदेखि आफ्नो अस्तित्व गोप्य राख्यो जबकि गोप्य विधिहरूले विश्वमा अराजकता जगाउने काम गर्‍यो। । यद्यपि, जब सीआईए निर्देशक एलन हन्ले (एलेक बाल्डविन) विगतमा उनको लापरवाह व्यवहारको कारण आईएमएफ विघटन गर्न सफलतापूर्वक प्रस्ताव गर्छन्, एथेनले रहस्यमय नेतालाई धोका दिए र पत्ता लगाउने निर्णय गरे जसले सिन्डिकेटको नेतृत्व लिन जिम्मेवार छ।




इथानका विश्वस्त एजेन्टहरू - बेन्जी डन् (साइमन पेग), लुथर स्टिकेल (भिing रामेस), र विलियम ब्रान्ड (जेरेमी रेनर) - र इल्सा फाउस्ट (रेबेका फर्ग्युसन), जो आफ्नो मिसनलाई समर्थन गर्दछन्, उनीहरुका साँचो विश्वासका प्रतिनिधिहरू हुन्। गुप्त। जब सिंडिकेटले यसको अर्को ठूलो चरण लिन्छ, भित्तामा ढल्काउँछ र घडी बन्द गर्दै, यो दिन बचाउने र विश्व वरिपरि एक सुरक्षित स्थान हो भनेर प्रमाणित गर्न आईएमएफ टोलीको निर्भर छ।




रोग राष्ट्र मिसनको पाँचौं किस्त हो: असम्भव चलचित्र फ्रेंचाइजी, तर यो अझै पनि पछि ताजा छ, १ ment वर्ष पछि पहिलो किस्त थिएटरहरूमा रिलीज भएको थियो। यसको धेरै जसो फिल्मको ऑस्कर-विजेता लेखक / निर्देशक क्रिस्टोफर म्याक्वारीले गरेका छन, जसले क्रूजसँग विगत दशकमा उनका सर्वश्रेष्ठ फिल्महरू, जस्तै भाल्कीरी र एज अफ टुमोर (दुबै सँगै थिए: म्याकक्वारी) मा काम गरेका छन।


रोग राष्ट्रको म्याकक्वारी र ड्रु पर्स (आइरन म्यान)) को पर्दा धेरै भूलभुलै जस्तो छ, मिशनद्वारा: असम्भव फ्रेंचाइजी मापदण्डहरू द्वारा। जे होस्, म्याकक्व्रीको स्क्रिप्टप्ले द एजुअल सस्पेक्ट्स 'स्क्रिप्टको याद ताजा गराउँदछ, कसरी आवश्यक प्रदर्शनलाई एक विरलै तर कडा संवादको साथ जोड्न सकिन्छ र यो विधाको लागि औसत भन्दा बढी बुद्धिमान छ कि एक टार्स्युअल प्लट। रोग राष्ट्रको कथामा अघिल्लो उत्तम मिशनको अभाव छ: असम्भव चलचित्रहरू एक व्यक्तिगत ड्रामा हो। चौथो फिल्म (भूत प्रोटोकल) जस्तै, यो विभिन्न कार्य अनुक्रमहरूको वरिपरि स्पष्ट र कडा संरचना गरिएको तीन-रंग संरचना फर्म गर्दछ।




म्याकक्व्री, फिल्म निर्माताहरू मिशन जस्ता: सम्भव, जो उनको अगाडि बाहिर आयो, आफूलाई इथान हन्ट र रोग राष्ट्रको संसारको चरित्र दिन्छ, जबकि अझै फ्रान्चाइजीसँग सम्बन्धित आवश्यक तत्त्वहरूलाई समावेश गर्दछ। रोग राष्ट्र म्याकक्व्रीको क्रूज, जैक रेचरसँगको पहिलेको निर्देशनको प्रयासको सम्झना दिलाउँछ, जसले नाटकको परिष्कृत (र घातक) क्षमता देखाउने जटिल कार्यको साथ ग्राउन्ड क्लोक र डगर थ्रिल प्रदान गर्दछ। म्याकक्व्री र उनका सिनेमेटोग्राफर रोबर्ट एल्स्विट (विल ब्ली ब्लड, नाइटक्रोलर) ले पहिलो मिशनमा ब्रायन डि पाल्माको निर्देशन शैलीका संकेतहरू पनि देखाउँछन्: असम्भव, दृश्यात्मक उज्ज्वल र सानो श्रृंखला जुन असाधारण (अस्ट्रियन ओपेरा घरहरू) र जंगली पश्चिमी शैलीको दृश्य (मोरक्को) ), तिनीहरूले Noir-ish वालपेपर पनि सुरु गर्छन् (लन्डनको सडकमा)।


रोग राष्ट्रले बनाएको टुक्रासँग घोस्ट प्रोटोकलमा क्रुजको विशाल दायराको अभाव छ (क्रुजको अहिले प्रख्यात हवाईजहाज ह्या hanging्ग स्टन्टको समयमा पनि), त्यसैले तपाईंलाई भर्खरको मिशन आवश्यक पर्दैन: IMAX हेर्नको लागि सम्भावित चलचित्र। जे होस्, एडी ह्यामिल्टनको सावधान र प्राय: कलाकार शैलीबद्ध सम्पादनको लागि धन्यवाद, नोग्न राष्ट्र स्कापसँग भेट्टाउन सकिन्छ अवसरको अभावमा (किक-एस, किंग्सम्यान: द सेक्रेट सर्भिस)। ठूला-ठूला तमाशामा निर्भरताले भर् राष्ट्रलाई समान विश्वव्यापी तम्बू बिन्दुबाट भिन्न गर्दछ; यसले बदल्छ, मिशनको लागि बनाउँदछ: असंभव चलचित्र, जुन उच्च दांव र ठूलो रमाइलोको साथ आउँदछ, तर उचित जासुसीको रोमांच जस्तो पनि देखिन्छ।




रोग नेशनमा चित्रित इथान हन्टको संस्करण एक अनुभवी पेशेवर हो (क्रुजलाई ज्याक रेकरको रूपमा पनि सम्झाउँदछ), यद्यपि यहाँ चरित्र अधिक शारीरिक रूपमा कमजोर देखिन्छ र काम गर्ने क्रममा निरन्तर बेवास्ता गरिन्छ; यसले क्रूजलाई हन्टको संस्करण चित्रण गर्न अनुमति दिन्छ जुन पछिल्लो मिशनबाट सम्भावित रूपमा विकसित भयो: सम्भव फिल्महरू। माथि उल्लेख गरिएझैं इथानको नोग्न राष्ट्र क्षेत्रमा कुनै छुट्टै चाप छैन, तर चलचित्रले अझै पनि चुपचाप उसले आफूले वर्षौंदेखि राखेको कामलाई स्वीकार गर्दछ। यसैबीच, क्रूजले फेरि प्रमाणित गरिरहेछन् कि हलिउडका अन्य एक्शन फिल्म स्टारहरू छन् जो आफैंलाई हानि पुर्‍याउन प्रतिबद्ध छन् र आफैंलाई शाब्दिक रूपमा राख्न तयार छन्।


रेबेका फर्ग्युसन (ह्वाइट क्वीन) ले उनको आत्मा, बुद्धिमत्ता र परिष्कारको साथ रोग राष्ट्रको लागि एक विस्फोटक नयाँ आगमनकर्ता आइलासा फोस्टको चरित्रलाई जीवन्त बनाउँछिन् जसले फर्ग्युसनले आफ्नै एक्शन फिल्म चलाइरहेको कल्पना गर्न सजिलो बनाउँछिन्; त्यो आइल्साको मिसन: असम्भव श्रृ series्खला नै उत्कृष्ट गोल महिला पात्र (र ईथानको लागि अहिलेसम्म उत्तम फिल्म) हो, केकलाई आइस्किंग गर्ने। बेन्जीको रूपमा पेग फेरि ठोस छ, जे भए पनि चरित्रलाई हास्य राहत प्रदान गर्दछ (र दिल पनि) यद्यपि ताजा मैदानलाई प्रत्येक नयाँ विवरणसहित भर्दै। यसैबीच, रेन्नेर र रेमेजले त्यति धेरै समय खर्च गर्नुपर्दैन, जबकि रोग राष्ट्रले तिनीहरूलाई सब-ब्यान्डमा प्रस्तुत गर्दछ जहाँ उनीहरूसँगै काम गर्न आवश्यक छ - प्रक्रियामा राम्रो साथी कार्य / कमेडी प्रदान गर्ने।

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

हरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनी

  गडबडको बिचमा फँसिएका अभिनेताहरूले यस खाली खाली उत्पादनको साथ राम्रो काम गर्छन् - तर अन्त्यमा, यो खालीपन देखिन्छ। टेलिभिजन दिग्गजहरू जस्तै कुक (बेट्स मोटेल), स्मिथ (बिग प्रेम), कागसफ (एक अमेरिकी किशोरीको गोप्य जीवन) र हेनिंग (किशोर वुल्फ) सबैले आफूलाई प्रमाणित गरे जब उनीहरूले अझ राम्रो सामग्री पाए - तर यी प्रदर्शनहरू आकर्षक जटिल हास्यास्पद देखिँदैनन्। कि उनीहरूले वार्ता पनि भन्छन्, यदि उनीहरूलाई थाँहा छ कि उनीहरू यो जान्दछन्। केवल आना कोटो (EQUIPPED) को सापेक्ष धोखेबाजको आफ्नो गुंडा विद्रोही बहिनी चरित्रमा नजर राख्नको लागि आगो छ; बाँकी मुख्य पात्रहरू मूलत: डरावनी फिल्महरूको शिकार किशोरहरूको सामान्य संग्रह हो। Uiउजा अभिनेत्री लिन शाई (त्यहाँ केहि चीज मैरी, कपटी) बाट हान्दै छिन् जसले फिल्मको हराएको सम्भावनालाई पुनर्स्थापित गर्ने मजाको अंशको लागि उनको लेट डेब्यू गर्नेछिन्। (जबसम्म यो बेवकूफ तालिका देखा पर्दैन) स्क्रिप्टले संकलन गर्न सक्ने सबैभन्दा खराब संवाद (र यस अवस्थामा यसले केही भन्छ)। फिल्मका प्रशंसकहरूले शुरूदेखि नै Ouija बोर्ड फिल्म के हुन सक्छ भन्ने बारे सोच्दै आएका थिए - र अन्त

स्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फि

हीरोआकी समुरा ​​द्वारा लेखिएको जापानी मa्गा श्रृंखलाको अनुकूलनको साथसाथै (१ 199 199 199 मा पहिलो पटक रिलीज गरियो), अमर ब्लेड ताकाशी मइकेको १०० औं फिल्म हो। जैसा कि ऑडिशन, इची द किलर, र १ Ass एसासिन्स जस्ता फिल्महरूको लागि जिम्मेवार कल्ट जापानी फिल्म निर्माताहरूको अपेक्षा गरिन्छ, अमर ब्लेड शैलीमा कहानी कथनमा अत्यन्त हिंसात्मक र स्टाइलिश अभ्यास हो; जसले पूर्वी र पश्चिमी कमिक्समा सामान्यतया पाइने उष्णकटिबंधीयको साथ समुराई विधाको पुरातन वस्तुलाई भ्रमित गर्दछ। अन्तिम फिल्मको नतीजाले माइकलाई उत्तम प्रतिनिधित्व गर्दैन, तर यसले यो प्रमाणित गर्दछ कि अत्यन्त प्रशस्त कथाकार अझै एक चरण हराउछ। अमर ब्लेडको छुटकाराको कथाको खोजीमा कुनै गहिराइ छैन, तर यसले मिकको कुशल हातहरूमा राम्रो (र धेरै रक्तपातपूर्ण) कस्तूरी रमाइलो प्रदान गर्दछ। मानजी (टाकुया किमुरा) एक कुख्यात समुराई हो जसलाई सबै घाउहरू निको पार्ने श्राप दिन सकिन्छ - यान्जुकिनी (Yôko Yamamoto) भनेर चिनिने एक पुरातन जीवको पछि अनि अमरत्व गर्दै, एक पौराणिक लडाई पछि यो लगभग मानजीको जीवनको लागत हो। करिब पचास बर्ष पछि, रन्न असानो (हाना सुगिसकी) नाम गरेक

परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्ल

पर्लको सुरक्षा मूल्या assessment्कनको एक हिस्सा गर्दा, जुन साइटमा हुन्छ, केही गगनचुम्बी बिग्रन्छ र विलले यसलाई ज्वलन्त पत्ता लगाउँदछ। यद्यपि भवनले आगो नियन्त्रण गर्न सुरक्षा उपायहरू प्रस्तुत गर्दछ, त्यहाँ एक समस्या छ जुन आगो फैलिने क्रममा छ, र विलको परिवार खतरा भन्दा केही माथि मात्र छ जब उसले सुरू गर्छ। मामलाहरू अझ गाह्रो बनाउनको लागि, पर्ल फायरको ढाँचाभित्र योजना बनाईनुपर्दछ र ह theक Kong पुलिसलाई त्याग्न जरुरी छ यदि उनी आफ्नो परिवारमा जान चाहन्छन् र उनीहरूलाई सुरक्षामा लैजान चाहन्छन्। नतिजाको रूपमा, विलले धेरै अवरोधहरूको सामना गर्नुपर्नेछ यदि ऊ पर्लमा पस्छ भने, उनको परिवारलाई आगोको रेखा माथि फेला पार्छ, र जलेको भवनबाट उनीहरूलाई बचाउँछ - र यो गर्न सक्षम छैन कि यो स्पष्ट छैन। गगनचुम्बी भवनको अवधारणा एकदम चाखलाग्दो छ, र यसले विश्वको सब भन्दा अग्लो भवनमा यो कार्य थ्रिलर स्थापित गर्दछ - एउटा भवन जसमा त्यहाँका बासिन्दाहरूलाई आवश्यक पर्ने सबै कुरा हुन्छ पार्क र स्वास्थ्य केन्द्रदेखि चलचित्र थिएटर र शपिंग मल्लसम्म। र टेक्नोलोजीको आधुनिक आश्चर्यको रूपमा हुनुपर्ने कुरालाई रिन्च फाल्नु भनेको फि